Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
25.4.2012 17:11
Se on yeis, elikkä siis hyvinkin pitkälti boost bottle mutta tuo yeis on vaan yamahan nimitys tälle hienolle keksinnölle.
25.4.2012 17:23
Ajattelin kysyä tämmöstä et kuuluuko paisuntasäiliön veden olla ajon jälkeen kylmää vai lämmintä.Omassa ainakin on kylmää.
25.4.2012 17:29
Ihan normaalia on että ei se vesi lämpene siellä, ei se vesi paisarissa kerta kierrä.
25.4.2012 21:23
Mie otin boost bottlen pois ja Tulppasin reijän
ei vaikuttanu tehoihin kyllä yhtään mitenkään tai ainekaa huomattavasti... En ole kyllä ikinä nähnyt missään vastaavaa lootaa
26.4.2012 9:02
MIhin kohti teillä nousee lämpömittari mulla matka ajossa nostaa reippaasti alle puoleen valiin (puolesta puolet) ja kaupunki ajossa puoleen. liekko normaalie?
26.4.2012 9:41
Vähän vajaa puoleenväliin nousee lämpömittari, mutta jos laskee oikeen perkeleesti menemään ni puolessa välissä
26.4.2012 10:15
Tuli muute mielleen että miten pitkä iskari tuossa on jos ostas uuden taikka laittasi koropalan?
26.4.2012 16:24
tetsa kirjoitti:Mie otin boost bottlen pois ja Tulppasin reijän
ei vaikuttanu tehoihin kyllä yhtään mitenkään tai ainekaa huomattavasti... En ole kyllä ikinä nähnyt missään vastaavaa lootaa
Itellä joskus hävis se ja tukin sen niin röpötti ihan pirusti
piti sitten uus hommata
27.4.2012 20:51
Miten pytystä puretaan pakoaukon säädin pois jos haluaa sen puhistaa.Lähteekö oikealta puolelta jos avaa sen läpän mikä on yhellä pultilla kiinni niin pelkkä läppä pois vai tuleeko sieltä koko patukka ulos.Onko tämä vaikea toimen pide et pystyykö tekee ilman että ottaa pytyn irti.
27.4.2012 20:59
Säädin oli muistaakseni semmonen että se Menee keskeltä poikki... Eli kun avaa pultin keskeltä niin pitäis tulla toiselta puolelta puolet ja toiselta puolet jos en ihan väärin muista.
28.4.2012 16:20
Saa irti ilman että ottaa pytyn pois.
Mut oo varovainen että et tiputa sylinteriin osia siitä akselista.
Tossa kuva purestusta ypvs:stä Siin näkyy toi millä noi isot palaset on toisissaan kiinni.
28.4.2012 18:27
Taidanpa jättää sit purkamatta sitä kun näyttää niin monimutkaselle.
28.4.2012 20:31
Ihan yksinkertanenhan toi ypvs on.
Ainut asia mitä pitää varoa on että ei tiputa noit 2 pientä juttua sylinteriin, mut mulla ne jäi tiukasti toiseen puoleen kiinni kun otin ypvs:n ulos
28.4.2012 21:00
Ai noita kahta mustaa tappia.Miten sen voi varmistaa ettei ne tipu sinne sylinteriin.
28.4.2012 21:30
Mäntä yläkuolokohtaan, niin ei ole pelkoa minkään osan putoamisesta mihinkään, muutenkin on vähän fysiikan lakien vastaista että ne tapit putoais pyttyyn (käytännössä kuitenkin mahdollista). Aivan helvetin yksinkertainen kapistus tuo ypvs, joten ei muutako pultit irti ja nappase pois se.