13.6.2015 23:06
MiQuZiX kirjoitti:Hei!
Tästä asiasta on varmasti jo tuhannet kerrat tälläkin palstalla keskusteltu, mutta ei kymmenen minuutin selauksella osunut silmään.
Minkämoiset kaasarin säädöt olisi hyvät tällä kokoonpanolla?
-Rave1
-Tyhjennetty vakioputki
-Porattu CDI
Se on nyt vakiosäädöissä ja hetken ajon jälkeen tulppa aivan valkonen. Eli käy ihan vitun laihalla. Tietopankissa oli nuo suuttimien koot, neula, luisti yms. , mutta tahtoisin nyt kuulla omakohtaisia kokemuksia!
Aprilia RS 125 -07
Niin ongelmahan oli se että vakio putki oli tukossa... Sieltä oli katit ihan tukossa ja yksi irrallaan alkukäyrässä.. Siitä siis johtui tuo. Rälläköin auki ja kaikki kurit helvettiin --> hitsattiin kiinni ja nyt toimii. Kaasari vain säätöihin ja kovaa ajoa! Kiitoksia kuitenkin neuvoista! Ravesta kaupat sovittu jo 150€. Jos joku myy halvemmalla solenoidin ja laippahomman + vaijerin nii pistäkää viestiä!
http://www.moposport.fi/tyhjakayntisuut ... t-dellorto
http://www.moposport.fi/tyhjakayntisuut ... t-dellorto
Millä tavoin nää eroaa toisistaan? Oon vähän uusavuton juu mutta ei viitti tilailla vääriä osia sitte.
13.6.2015 23:46
ma$$i kirjoitti:MiQuZiX kirjoitti:Hei!
Tästä asiasta on varmasti jo tuhannet kerrat tälläkin palstalla keskusteltu, mutta ei kymmenen minuutin selauksella osunut silmään.
Minkämoiset kaasarin säädöt olisi hyvät tällä kokoonpanolla?
-Rave1
-Tyhjennetty vakioputki
-Porattu CDI
Se on nyt vakiosäädöissä ja hetken ajon jälkeen tulppa aivan valkonen. Eli käy ihan vitun laihalla. Tietopankissa oli nuo suuttimien koot, neula, luisti yms. , mutta tahtoisin nyt kuulla omakohtaisia kokemuksia!
Aprilia RS 125 -07
Niin ongelmahan oli se että vakio putki oli tukossa... Sieltä oli katit ihan tukossa ja yksi irrallaan alkukäyrässä.. Siitä siis johtui tuo. Rälläköin auki ja kaikki kurit helvettiin --> hitsattiin kiinni ja nyt toimii. Kaasari vain säätöihin ja kovaa ajoa! Kiitoksia kuitenkin neuvoista! Ravesta kaupat sovittu jo 150€. Jos joku myy halvemmalla solenoidin ja laippahomman + vaijerin nii pistäkää viestiä!
http://www.moposport.fi/tyhjakayntisuut ... t-dellorto
http://www.moposport.fi/tyhjakayntisuut ... t-dellorto
Millä tavoin nää eroaa toisistaan? Oon vähän uusavuton juu mutta ei viitti tilailla vääriä osia sitte.
Älä aja vakiosäädöillä joa ei oo pakko!! Käy liian laihalla ja leikkauksen vaara on suuri. Jos vakiokaasari niin tarviit kaasuttimen TT setin jotta saat säätöihi TT osien kanssa ja se rave on juu aika pakolline TTnä ajettaessa.
Katon noi linkit myöhemmi ku eivät ajaudu kännykällä selatessa
13.6.2015 23:56
14.6.2015 0:49
14.6.2015 2:20
hese1996 kirjoitti:eddiedo kirjoitti:Räsässä ihmeellinen ongelma... Eli, täyskaasulla booaa heti kun pääsee tehopiikille. Vapaalla kaasuttaessa ei mitään vikaa ja jos ei aja kaasu pohjassa niin pyörä kiertää. oon ajellut nyt konerempan jälkeen 500km, säädöt ollu hyvät, hieman rikkaalla. Tarkistin tänään raven ja kaikki näytti hyvältä.
Voisko olla bensanpinta liian matalalla ? muuta ei tuu mieleen jos kerran muuten rikkaalla käy , ootko varma ettei oo liian iso tk-suutin ja liian pieni Pääsuutin ?
14.6.2015 11:58
28.6.2015 19:50
28.6.2015 20:33
5.7.2015 0:00
5.7.2015 1:11
5.7.2015 9:20
5.7.2015 9:54
5.7.2015 11:23
6.7.2015 21:10
11.7.2015 2:31
MiQuZiX kirjoitti:Ostin sen räsän ja siinä tuli mukana toinen moottori mikä on aika lailla kaikki osina.
Laitoin osat nätisti lattialle järjestykseen. Onko apuja miten kannattaisi lähteä liikkeelle koneen remontoimiseen/kasaamiseen.
Mäntä, kaikki laakerit, tiivistesarja, kuluneet rattaat, muut kuluneet osat?
Kertokaa jotain vinkkejä!