Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
28.7.2014 14:57
Osaisko joku vastata mistä ruveta vikaa/vikoja etsimään
-11 husse huohottaa pakoaukonsäätimestä karstaa ulos aina muutaman tipan puolessa tunnissa. Ei tiputa kokoajan, vaan ajon jälkeen muutamia tippoja. (Yön aikana oli hallin lattialle tullut pieni läntti mustaa mönjää joka on minun mielestä ilmiselvää karstaa) Kaasarina toimii 38 PWK Keihin ja säädöt on mallia vitun rikkaat (röpöttää niin saatanasti 1. ja 2. vaihteella kiihyttäessä. Erittäin rajusti kylmällä koneella, mutta ei kauheasti lämpimällä koneella... Kuitenkin niin paljon, että alkaa ärsyttämään
) <-- Olenko edes oikeassa tuossa asiassa?
Tulppa vaihdettu vähän aikaa sitten ja khyllä tulpasta huomasi, että soppaa saadaan riittävästi
Onko se PA-säätimen pois kytkeminen millanen homma ja minkälaista vaikutusta siinä on husseissa?? (Mitossa ei tällaisia ongelmia ikinä ollut ja Räsässä oli ylös lukittu laippa, koska 154cc polini
) Jos minä tuon kaasarin käytän poissa paikoiltaan ja pakoaukonsäätimelle en tee mitään, niin pitääkö kasausvaiheessa PA-säädin sitten vielä kalibroida noittein tietopankin ohjeitten mukaisesti?
28.7.2014 19:31
Siinä mallissa ei ole sähkönen säädin joten ei tartte kuuleman mukaa kalibroida mitään, bensaahan se alkaa syömään aivan s****nasti ja alavääntöjä on vähän tai ei yhtään, mikset vaa säädä sitä kaasaria, eihän se tee koneelle mutenkaa hyvää käydä rikkaalla?
29.7.2014 15:45
Saako noita hussen ecu bokseja mistään muualta kun maahantuojalta? Tarvis nopeesti uuden ja MP-racingilta sanottiin et niitä ei saa tässä pariin kuukauteen. :/
29.7.2014 15:56
Mp-osat.fi saa mut sieltä ei näy onko varastos.
7.8.2014 3:47
->08 asti wr putki menee suoraan. 09-> wr putkessa on yksi runkokiinnike enemmän joka ehkä pitää leikata, ja änkkä tulee aivan eri kohtaan.
7.8.2014 20:28
Minkälaisia ja minkä kokoisia kaasareita olette vaihtaneet vakiokaasarin tilalle? Kannattaako ylipäätään vaihtaa isompaan jos pyöränä toimii -06 wre tt-putkella?
Kiitos!
7.8.2014 23:08
Kaasari valitaan muiden osien mukaan. Perus-tt ei hyödy mistään 35mm tai 38mm megatykistä, ellei suunnitelmissa ole virittää lisää. Joku 32mm voisi olla sopiva. Ero tulee väännössä, ei tosin niin suuri ero, että uutena kannattaisi kaasaria ostaa. Etsi siis käytettyä.
Ja toimivuuttahan isompi kaasari ei häiritse näissä vanhemmissa pyörissä, kun ei tarvitse kikkailla ecujen kanssa.
7.8.2014 23:32
Nyt olis tulossa CR valopuolalliset sähköt ja kyselisin et mitä täytyy tehdä että saa 08 katulaiskassa ne toimimaan?
8.8.2014 11:18
Joudut sorvaamaan vauhtipyörän kartion uusiksi sekä ehkä korottamaan sitä anturia/tunnistinta mikä on siinä vauhtipyörän kyljessä. Myös täytyy tehdä lohkoihin muutama uusi kierre sekä säätää sytys ilman kiilauraa.
11.8.2014 21:31
Sopiikos piikkisten husqvarnojen rattaat esim 250cc wr husqvarnaan?
13.8.2014 23:04
Minkähänlainen operaatio olisi vetää CR-hussen sähköt vm. 10 SM:ään?
13.8.2014 23:51
Nyt oikeesti.... Kato 2 viestii taaksepäin
17.8.2014 14:39
Osaako kukaan sanoo miten hussen rattilukko vaihdetaan?
Avain hukku ja ostin uuden rattilukon eikä hajuakaan miten ton vanhan saa tuolta pesästä ulos
19.8.2014 21:56
Onko jollai kokemusta tosta pa-aukon kalibroinnist (07 husse)? Mulla on tos 35mm mikuni nii vaikuttaako joteki? Ku ei ota piikkiä 1 tai 2 vaihteel ollekaa. Öljyvalo vilkkuu jo valmiiks välil nopee välil hiljempaa ja välil vähä aikaa ei pala ollenkaa. Ja ecu2 on kanssa
nii onnistuuks niite 2 ja 3 reikien yhistäminen rautalangal. Vai olisko parempi lukittaa pa säädin yläasentoon?