Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
13.10.2013 23:56
Muistitko ladata uuden akun täyteen ennen asennusta? Mulla oli täsmälleen samanlainen vika kun oli huono akku, jossa ei kestäny virta. Aamulla ei toiminu ollenkaan, mutta sitten ajon jälkeen kun akku on kerenny vähän latautumaan toimi taas normaalisti.
14.10.2013 13:08
Kyllä se pitäis olla kunnossa. Akkulaturilla kun koitin ladata niin ainakin näytti olevan täynnä, mutta ei siltikään pelitä tuo YPVS.
18.10.2013 14:55
Ruvennu detsi vähän väljenemään joten pitäs pytty porata ja mäntä vaihtaa, niin täytyykö pytyn kuluneisuus jotenkin mitata ennen männän ostoa vai riittääkö kun ostaa vaan ensimmäisen ylikoon männän eli 56.25mm ja vie pytyn männän kanssa koneistajalle? Sylinteri ei ole siis leikannut vaan väljentynyt paljosta ajosta.
18.10.2013 15:00
Paljonko on ajettu? Tosiaankin jos on vakiomäntä kiinni, niin pitäis pärjätä kun ostaa seuraavan koon männän ja vie koneistajalle. Ja välyshän tuossa on 4-6 millin tuhannesosaa
18.10.2013 16:04
Ja jos haluaa tarkistaa vielä niin pytyn yläpäästä voi työntömitalla kattoa koon.
18.10.2013 17:14
Juu. 47 tkm ajettu eikä oo muuta yläkerralle tehty kun mäntää vaihettu, on siis vakiokoossa.
19.10.2013 22:00
Mistä saisi ostettua Yamaha YZ125 katteet ja tankin?
20.10.2013 0:55
Kun DT:een oikella puollella oleva suoja (öljypumpun suoja ja tiiviste välissä?) niin jos sen suojan ja tiivisteen ottaa irti alkaako sieltä tippumaan kaikki öljyt pois? Kun tarkoituksena ois maalata se suoja
20.10.2013 0:59
Ei. Se vaan suojaa oljypumppua vedeltä sun muulta
21.10.2013 20:40
Mikäs tossa DT:n kytkimessä nyt on vialla? Otin kaikki kytkimen hilut pois kun laitoin kiksin paikalleen ja nyt ku kiristin kytkinvaijeria ni kytkinkahva liikkuu liikeradasta n. puolet ja sit se on helvetin piukka, ja kytkin ei palauta vaan jää ''päälle''. Tarvitsisin pikaisia vastauksia kun ajokelit vähenee
21.10.2013 22:05
Jäititkö kuulan pois sieltä kytkinakselin välistä?
21.10.2013 22:12
Sääditkö sen oikein ja musititko kiristää sen työntötangon mutterin kunnolla? Kytkimen ollessa vapautettuna pitäisi tankosysteemi olla säädettynä niin, että merkit siinä tangossa johon kytkinvaijeri tulee kinni ja lohkossa on kohillaan. Mut vaikuttaa siltä että joudut avaamaan kytkinkopan uudestaan.
23.10.2013 17:34
Olin unohtanu kytkinkorin ja vauhtipyörän välistä sen mutterin
mutta silti samanlainen vaikka kuinka sääsin sitä työntötankoa niin ei silti palauta vaan jää pohjaan yms. ja nyt tuli semmonenki juttu et ensimmäinen kytkinlevy painelevyn jälkeen pomppaa pois paikoiltaan ja jää roikkumaan korin ja painelevyn väliin ja on oikea määrä kytkinlevyjä eli seitsemän ja niitä metalli renkaita joka levyn välissä niin, että levyt eivät koske koriin eikä painelevyyn, eli mitäs helv****?
Edit: Tajusin just, että toi painelevy menee vaan yhdessä asennossa oikein tohon vauhtipyörään kiinni...
Takas talliin ---->
23.10.2013 21:38
Painelevy meni paremmin kiinni, mutta nyt joutuu jo käyttää voimaa että sen kytkimen saa palautettua
ei ymmärrä...