Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
20.3.2012 16:13
Miksi sinne pitää joku piperi survoa... Avarra vaikka vakion ilmanottoa mieluummin. Loppuihin vastaan että ei tietoa ja tuskin kukaan muukaan tietää. Ei näihin voi vastata, kun säädöt ja kulkeminen riippuu aivan kaikesta maan ja taivaan välillä.
21.3.2012 9:55
Nyt rupes tetzukka toimii.Tyhjäkäynti löytyy ja ei booaaa yhtään.Kiitos auttaneille.Osaisko joku tässä topicissa neuvoa miten etupään stefat vaihetaan.Mitä pitää ensin aukasta.Luin tuolta pari ohjetta mut ei oikein selvinny homma.Siellä luki et öljyt valutetaan pois yläpäästä mut eihän sen mustan tulpan alla oo mitään.
21.3.2012 10:29
Nalle90 kirjoitti:Nyt rupes tetzukka toimii.Tyhjäkäynti löytyy ja ei booaaa yhtään.Kiitos auttaneille.Osaisko joku tässä topicissa neuvoa miten etupään stefat vaihetaan.Mitä pitää ensin aukasta.Luin tuolta pari ohjetta mut ei oikein selvinny homma.
Kaikki nesteet ensin ulos sieltä. Sitten stefojen päällä pitäs olla jonkinlaiset rinkulat jotka estää stefojen irtoamisen. Eli ne irti ja pumpun kaikki pultit irti ja jouset ulos sieltä pumppujen yläpäästä ja kaikki muukin roina mitä sieltää irtoaa. Sitten kun kaikki nuo on irrotettu niin kiinnität sen pumpun toisesta päästään johonkin ja muutama kova nykäisy niin se liukuosa tulee sieltä pois. Uuet stefat vaan vanhojen tilalle ja pumput kasaan. Uuet öljyt sisään sieltä pumppujen yläpäästä.
21.3.2012 10:51
Eihän siellä yläpäässä oo reikää mistä tulis kaikki ulos kun noista pumpuista puuttuu ne mustat tulpat ja näkyy vaan ruosteinen monttu.Saako ne sokat niistä sfefoista pois kun on putki vielä kasassa.
21.3.2012 12:54
Hmmm, no deeteessä homma toimi noin kuten sanoin. Pitää kattoa kun pääsen kotiin.
21.3.2012 17:39
Ite ainakin purin tetsarin pumput sieltä pohjan kautta.. Se alaruuvi auki ja sit sain ne pumput ulos sieltä ja vaihdoin stefat.
Öljyt laitoin sit siitä tyhjennysreiästä lääkeruiskulla.
21.3.2012 17:53
Kokeilin jo aukasta alapultteja mut on hemmetin tiukassa.Onko jotain konstia millä aukeaa helpoiten.Pysyyköhän ne stefat paikallaan ilman niitä sokkia kun joku on hävittäny näistä pumpuista ne sokat.
21.3.2012 18:22
Kyllä ne siellä ilmankin varmaan pysyy, mutta hyvähän ne ois siellä olla. Iskumeisseliä voin yleisesti suositella ihan jokaiselle ihmiselle tämän maapallon pinnalla!
21.3.2012 19:56
Ei oo iskumeisseliin kuusiokolo päätä.Pitää yrittää jotenkin aukasta tai sit jättää koko vaihto siihen.
21.3.2012 22:05
No ei ollut itelläkään iskumeisseliin sitä kuusiokolo päätä. Ja oli alapultit mullakin ihan hemmetin tiukassa. Itse otin kuusiokoloavaimen ja vasaran ja hakkasin sillä sitä avainta niin lopulta läks auki..
22.3.2012 18:33
Sain pumput purettua ja stefat sain irti.Meisseli vaan jätti stefan kohille alapumppuun vekit et haittaako ne yhtään.Voikos näihin pumppuihin laittaa mitä öljyä vaan esim:auton kone öljyä 10w40.Mites saan siitä pienestä reijästä öljyt sisään kun ei oo mitään lääkeruiskua.
26.3.2012 19:28
Kävin tuossa tetzaria testaa niin mikähän on kun kiekkamittari alkaa ulisee kun kierrokset on käyny korkeella.Kaipaiskohan rasvausta vai mitä.
26.3.2012 20:28
Alota vaikka vaijerin rasvaamisella.
27.3.2012 18:29
Minkähän kokosen renkaan voi maksimissaan laittaa tetzariin taakse kun nyt on 100/90/18 ja meinasin 110/90/18 niin käyköhän.
27.3.2012 20:47
Mahtuu hyvinkin, 120 leveekin menee just ja just (saattaa joutua sitä renkaan kylkeä vähän hiomaan).