24.5.2015 3:37
tyämiäs kirjoitti:ma$$i kirjoitti:Rave pelaa ja oikein säädetty?
Jos keskialueelta rötää pahasti ni neula on liian rikkaalla. Kokeile nostaa sokkaa ni neula ois laihemmalla. Mites mikä kaasari ja neula ja missä kolossa sokka on ? Jos täyskaasulla rötää niin liian iso ps.
Kerroppa säädöt kokonaisuudessaan niin pystyy vähä arvioimaan
Sori etten vastannut aikaisemmin Oli ryyppy jäänyt juntturaan, eli oli kokoajan ryyppy päällä. Nyt kulkee jo aika mukavasti, mutta välillä röpöttelee kun piikki lähenee ja tuntuu välillä, että ei oikein jaksa mennä. Suuttimista tuskin on, sillä toimi hyvin viime kesänä. Mihin nämä kaksi ruuvia kaasarin oikealla puolella ovat? Tuo isompi varmaankin seos, mutta onko tuo toinen sitten ilmaruuvi? Miten näitä pitäisi säätää, kun olen vähän untuvikko näitten kanssa. Kysessä siis 34mm VHBS
24.5.2015 12:33
24.5.2015 16:43
24.5.2015 18:33
Aap- kirjoitti:Onko jotain merkitystä miten päin Polinin 154cc mäntään tulee männänrenkaat? Renkaissa ei ole mitään merkkiä, joten en tiedä yhtään miten nuo laittas... Voisko ne olla symmetriset eli kävis molemmin päin?
24.5.2015 23:02
ma$$i kirjoitti:Niin se iso ruuvi siinä keskellä on tyhjäkäynnin säätö. Sitä pyörittelemällä löydät sopivan kohdan jolla käy nättiä tyhjäkäyntiä, itselläni muistaakseni tyhjäkäynillä 1600-1800 rpm.
Se pienempi ruuvi joka on niiku ilmanputsarin puolella kun kaasari olis kii pyöräs on ilmaruuvi tai myös seosruuvi nimellä tunnettu. Sen pitäs olla oletuksena 1,5 kierrosta auki ja sillon pitäs yleissäädöt pelittää. Itse hifistelemällä sitä voi ja kannattaa vähän pyöritellä löytääkseen kohdan jossa moottori käy nopeimmin, pehmeimmin ja parhaimman tuntuisesti tosi paha selittää sitä . Mutta jos ei korvakuulolla sitä osaa sanoa niin laita 1.5 kierrosta auki.
Ja muistat sitten säätää ja käännellä näitä ruuveja vasta kun olet käynyt pienen lenkin heittämässä että kone on lämmin. Kylmää konetta ei kannata säätää, koska silloin lämpimän koneen säädöt ovat vituillaan ja lämpimällä koneellahan näitä ajetaan .
Kerroppa tän hetkiset säätös niin voitas vähä vertailla
E: kaasarin nimi on 34 vhsb
24.5.2015 23:52
25.5.2015 0:16
ma$$i kirjoitti:Saiako liikaa bensaa ja sillon tulppa kastuu ja ei enään käy. Kerrohan ne kaasarin säädöt . Veikkaan et siel väärät koska jos tulppa musta niin käy liian rikkaalla. Itellä täydellisen maitokahvin värinen ja säätöinä on 158ps, 38tk, K56 neula ja sokka toisiks ylimmäs lovessa. Emulsiosuutin on heitetty ketuilleen. Ja kaasarihan oli 34vhsb
25.5.2015 9:20
25.5.2015 11:23
tyämiäs kirjoitti:ma$$i kirjoitti:Saiako liikaa bensaa ja sillon tulppa kastuu ja ei enään käy. Kerrohan ne kaasarin säädöt . Veikkaan et siel väärät koska jos tulppa musta niin käy liian rikkaalla. Itellä täydellisen maitokahvin värinen ja säätöinä on 158ps, 38tk, K56 neula ja sokka toisiks ylimmäs lovessa. Emulsiosuutin on heitetty ketuilleen. Ja kaasarihan oli 34vhsb
Täytyy huomenna avata kaasari ja tarkistaa suuttimet. Ei ole nimittäin mitään tietoo mitkä siellä on kun en ole ennen katsonut
E: Mikä on emulsiosuutin?
E2: Viime kesän ajoin koskematta kaasariin ja loistvasti toimi. Nytkään ei ole koskettu kuin seosruuviin ja tyhjäkäyntiruuviin.
28.5.2015 20:32
28.5.2015 21:04
28.5.2015 21:15
28.5.2015 22:28
29.5.2015 0:06
29.5.2015 12:04