Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
12.9.2015 21:51
Kellään kokemuksia Koson kaasareista?
13.9.2015 21:58
Samoja vermeitä kuin muutkin Keihin PWK-replicat. Ihan toimivia kaasareita.
14.9.2015 8:29
Onko kellään tietoa minkäkokonen on dt:n kiertokangen alapään laakeri?
16.9.2015 15:08
kertokaas ny mikä vikana kun detsistä kuuluu vähän niinku raapivaa vihvolvaa metallien hinkkaamista?? ja ääni ei kuulu aina. vasta lämpimällä koneella mutta ei sillonkaan paljoo. sillon ääntä kuuluu paljon kun moottorin on ajanut lämpimäksi, sammuttaa ja käynnisyää jonku ajan pääsyä uudelleen.. mangeetosss en huomannut ainakaa mitään mikä raapisi mut sieltä saattaa kuulua tai sitten vesipumppu tai startti. nuo luulisin mut kertokaapa te nyt mistä alottaisin purkamisen? pyörä siis yamaha dt 125 re
16.9.2015 15:51
Mäkistation kirjoitti:Jännäri ei ole CDI:n kanssa missään tekemisissä. Joku sähköpuolen häiriö tuohon pätkimiseen kyllä viittais. Mutta se ei kyllä selitä tuota kierrosten leijuntaa, kuitenkin käynnistyvyys on hyvä joten se ei välttämättä ole stefakaan... Ihan ihme himmeli.
Selvä homma, siis jännärin jätän pois laskuista tämän pääoireen kohdalta.
Jos en tuota enää tällä ajokaudella saa iskuun, niin talvella käyn jokaisen liitoksen läpi sähkösprayn kanssa ja harjaan liitokset hartaammin kuin omat hampaani..
Ellei tuostakaan tokene, niin kaipa se on alettava kalliiden sähköosien ostoon, jos mitään silmämääräistä ei ilmene ja toivottava parasta.
20.9.2015 17:26
Kellään tietoo mikä putki kyseessä? merkintä e13 0331
20.9.2015 21:56
Kuva helpottaisi mutta veikkaisin Arrowia. Niissä yleensä on tuollainen kummallinen numerosarja.
21.9.2015 21:51
Arrow tuo näyttäisi olevan.
22.9.2015 17:33
Kiitos vastauksesta.
27.9.2015 3:33
Onko muilla semmosta ongelmaa kun tie on erittäin märkä niin ei tahdo kunnolla kiertää
ilmanputsari ei kastu mutta silti pätkii. Um
Onko 260ps hyvä athenan putkella, ilmanputsarin kurit pois (tötsä ja reikälevy) ja ypvs toiminnassa
28.9.2015 20:14
Vaihda häikkäri, se Yamahan orggis ei siedä yhtään vettä ja se aiheuttaa kosteissa olosuhteissa kaikkia häiriöitä.
30.9.2015 19:12
megismigis kirjoitti:...
Onko 260ps hyvä athenan putkella, ilmanputsarin kurit pois (tötsä ja reikälevy) ja ypvs toiminnassa
Tälläi syksysellä parempi vähä suurempi. Itellä oli kuumimpaan aikaan vuodesta 260ps Athenan kanssa ja muuten pärryytin 280ps ja toimi mainiosti samoin että tötsä ja reikälevy.
Mutta siis aina laitekohtasia nuo säädöt, että ihan vaa vähä putsaamaa tulppaa ja pienen lenkin teet ja sitte katot minkävärinen tulppa on. Rusehtava/kahvinen on bueno.
30.9.2015 19:20
Kannattaa hommata joku isompi suutinpaketti.
15-22€ luokkaa taitaa maksaa, kaupasta riippuen (10kpl pääsuuttimia).
Aavistuksen rikkaalle säädetyn kaasuttimen kanssa kestää kone paremmin.
Ja ei ole sitten käynnistysongelmia (välttämättä) kylminä aamuina.
Miulla oli muistaakseni 280ps pelkällä Arrowilla + YPVS käytössä.. kävi ihan hyvin (vähän rikas seos; mutta ei röpötellyt kuumalla koneella pahemmin).
Edit: siis vakio kaasuttimessa tuon kokoinen ps (Mikuni TM28).
1.10.2015 7:54
Pitäskö olla huolissaan kun itellä on 290ps ja tulppa valkee mutta ajossa toimii täydellisesti, ei pätki eikä mieti millon lähetään
300ps oli tulpan väri hyvä, mutta pyörä pätki ja röpelti niin paljon että ei sillä pystyny ajamaan kunnolla.
Tekniikkana arrowi, ypvs käytössä ja ilmanputsarin koteloo avarrettu. Pytty 1.50mm ylikoossa jos se nyt jotain vaikuttaa.