Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
13.8.2011 10:47
Mikähän voisi olla todennäköisin vika kun ei nopeusmittari eikä kilometrimittari toimi 00- vm. näsärissä
13.8.2011 14:31
Mikähän syy mahtaa olla kun pientä röpellystä tapahtuu 5-6k kohdalla? Suuttimet 135,42,65, ilmaruuvi 2,5 kierrosta auki, ei imuvuotoja, ilmanputsarin kuri paikallaan, pakoputken kuri tietysti irti, tyhjäkäynti jtn 1500rpm luokkaa ja PA-säätimet vakio asennoissa. Vetää alhaalta oikein mukavasti ja repäisee n.8.5k-11,5k.
13.8.2011 15:19
Tyyppivika nassessa, johtuu tosta phbh 28mm kassusta, itel tekee samaa, mut eipä tuo haittaa yhtää.
Ja mis toi ilmanptsarin kuri on, ne imutötsät ei kurista, mut jos tarkotat imukaulan kuria kaasarin ja koneen välissä ni ota ihmeessä pois
mikälie kirjoitti:Mikähän voisi olla todennäköisin vika kun ei nopeusmittari eikä kilometrimittari toimi 00- vm. näsärissä
Ota mittarinvaijeri irti alapäästä, pyöritä rengasta, ni jos sellane pien lirpurin pyörii siinä mist otit vaijerin pois ni luultavast vaijeri paskana. Jos taas se lirputin ei pyöri ni pyöritin/vastakappale paskana.
19.8.2011 8:41
kuinka leveät kumit saa näsärin vakio vanteisiin?
19.8.2011 13:00
110 ja 140 on hyvät . 150 menee kuulemma taakke ku vähä modaa sitä muovia swingin päältä.
Itel on ny 110 eessä ja taakse tulee 140 ku toi pala puhki
5.9.2011 21:03
sopiiko toi -93 crm kone -92 nsr runkoon?vai pitääkö muokata?
9.9.2011 22:06
Onko kellään tietoo et käykö alkuperäinen 125cc sylinterinkansi 162cc malossiin ?? tai että mistä voi saada malossin kansia näsäriin
9.9.2011 22:54
Delmore kirjoitti:Onko kellään tietoo et käykö alkuperäinen 125cc sylinterinkansi 162cc malossiin ?? tai että mistä voi saada malossin kansia näsäriin
Koneistamalla saat menemään sen.. Ja sylinteri on 180cc, ei tuo 162. Vaikka siinä niin lukee.
16.9.2011 19:23
Delmore kirjoitti:Onko kellään tietoo et käykö alkuperäinen 125cc sylinterinkansi 162cc malossiin ?? tai että mistä voi saada malossin kansia näsäriin
Moposportissa on koko sarja kannella, mutta ei erikseen.
Viimeksi muokannut Tontsa``` päivämäärä 20.9.2011 22:15, muokattu yhteensä 1 kerran
20.9.2011 22:12
Jo alkaa olla kumma kun ei kulje. Neuvoja? Alkukäyrän kuri irti, 135 suutin, pakoaukko säädetty, 13/38 välit, vakioputsarista tötsä irti. Menee sen 130km/h mittariin, edes 5:nen ei mene loppuun ja 6:lla hyytyy... Imukaulan kuristus oli kuulemma poistettu, joten voisiko johtua jostain muusta? Kone on timmi joten väljyys ei tule kyseeseen. 1-4 kiertää nätisti 11.5k, joten ei pitäisi olla rajoitettu boksikaan.
Jotain apua kulkuun kiitos!
20.9.2011 23:07
Tontsa``` kirjoitti:Jo alkaa olla kumma kun ei kulje. Neuvoja? Alkukäyrän kuri irti, 135 suutin, pakoaukko säädetty, 13/38 välit, vakioputsarista tötsä irti. Menee sen 130km/h mittariin, edes 5:nen ei mene loppuun ja 6:lla hyytyy... Imukaulan kuristus oli kuulemma poistettu, joten voisiko johtua jostain muusta? Kone on timmi joten väljyys ei tule kyseeseen. 1-4 kiertää nätisti 11.5k, joten ei pitäisi olla rajoitettu boksikaan.
Jotain apua kulkuun kiitos!
Laita se tötsä sinne takasin.
21.9.2011 16:09
Mikäköhän vikana, kun piikillä kierroslukumittari heittelee ihan miten sattuu.. eli esim 9000rpm neula heittelehtii siinä 8-13 000 välillä. Joku magneeton kopan tienoilla joku liitos huonosti? Kuuluu semmonen pieni ääni sieltä varsinkin kun sammuneena työntää, luulin vaan että ketjuja pitäis kiristää..
21.9.2011 16:39
löre kirjoitti:Tontsa``` kirjoitti:Jo alkaa olla kumma kun ei kulje. Neuvoja? Alkukäyrän kuri irti, 135 suutin, pakoaukko säädetty, 13/38 välit, vakioputsarista tötsä irti. Menee sen 130km/h mittariin, edes 5:nen ei mene loppuun ja 6:lla hyytyy... Imukaulan kuristus oli kuulemma poistettu, joten voisiko johtua jostain muusta? Kone on timmi joten väljyys ei tule kyseeseen. 1-4 kiertää nätisti 11.5k, joten ei pitäisi olla rajoitettu boksikaan.
Jotain apua kulkuun kiitos!
Laita se tötsä sinne takasin.
Täsysin samaa mieltä, itellä oli just tollane ku kävi laihalla piperin kanssa, en tosin ajanu ku 2km ja senki varovasti.
21.9.2011 17:29
LaneKit kirjoitti:löre kirjoitti:Tontsa``` kirjoitti:Jo alkaa olla kumma kun ei kulje. Neuvoja? Alkukäyrän kuri irti, 135 suutin, pakoaukko säädetty, 13/38 välit, vakioputsarista tötsä irti. Menee sen 130km/h mittariin, edes 5:nen ei mene loppuun ja 6:lla hyytyy... Imukaulan kuristus oli kuulemma poistettu, joten voisiko johtua jostain muusta? Kone on timmi joten väljyys ei tule kyseeseen. 1-4 kiertää nätisti 11.5k, joten ei pitäisi olla rajoitettu boksikaan.
Jotain apua kulkuun kiitos!
Laita se tötsä sinne takasin.
Täsysin samaa mieltä, itellä oli just tollane ku kävi laihalla piperin kanssa, en tosin ajanu ku 2km ja senki varovasti.
Muuten hyvät ehdoitukset mutta, sama vika tötsän kanssa. Ei muuttunut kulkupuoli mitenkään.
21.9.2011 18:27
Tontsa``` kirjoitti:Muuten hyvät ehdoitukset mutta, sama vika tötsän kanssa. Ei muuttunut kulkupuoli mitenkään.
Katoppas onko varmasti se imukaulan kurikin poikessa. Ei välttämättä imuvuotokaan ole jos kerta muuten tuntuu pelittävän.