Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
16.9.2012 20:41
meneekö tohon 05 repsolii xenonit suoraan?
24.9.2012 13:13
Onko 07' cebarin ruiskulle olemassa muita, ehkä vähän halvempia säätöboxeja, kun powercommander? ja onko kellään kokemuksia näistä putkista. kun ei olis ees hinnalla pilattu, kun kokoputkisto ois
http://www.takarengas.com/?p=productsMo ... 25-r-(jc34)-ja-(jc39)
http://www.takarengas.com/?p=productsMo ... tehoputket
24.9.2012 18:03
Suosittelen mielummin ostamaan arrowin putken, kaveril semmonen ja käsittömän makeet pörinät ja liekittää putkesta ulos.
170e maksaa sekin.
24.9.2012 20:34
Hyvissä säädöissä jos iskee liekkiä putkesta.
24.9.2012 21:02
Mites tota nelitahtia sais sitte säädettyä niin että liekittäis vähemmän. Ite sählänny aina kaksarien kans.
Siin mun kaverin cebaris on dynojetin suutinsarja ja se arrowin putki, onkse ihan kaasarin säädöistä vai mahollisesti venttiilien säädöistä ?
24.9.2012 22:41
0meGa kirjoitti:Mites tota nelitahtia sais sitte säädettyä niin että liekittäis vähemmän. Ite sählänny aina kaksarien kans.
Siin mun kaverin cebaris on dynojetin suutinsarja ja se arrowin putki, onkse ihan kaasarin säädöistä vai mahollisesti venttiilien säädöistä ?
liian iso suutin on yksi syy liekkeihin..
27.9.2012 14:16
Olisko kellään jotain tehoputkea myytävänä?
2.10.2012 15:23
Pakko kysästä kun ajokausi kohta lopuillaan niin mikä voisi olla vikana että ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan pitää antaa kaasua että pysyy käynnissä.. tämä ei ole kesän aikana haitannut ollenkaan..
Elikkäs ennen ostoa pyörä oli seisonut 2vuotta ekaksi epäiltiin että vanhat bensat no vika ei ollut siinä sitten käytettiin tankissa 10 tankkauksen ajan masolinia sekään ei auttanut sitten putsattiin kaasari eikä sekään auttanut mikä voisi olla vikana? Kaasuvaijeri venynyt seisonnan aikana???
5.10.2012 14:02
Vam0s kirjoitti:Pakko kysästä kun ajokausi kohta lopuillaan niin mikä voisi olla vikana että ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan pitää antaa kaasua että pysyy käynnissä..,,
Siis sulla ilmeisesti kaasari peli, jos kerta se on jo putsailtukin? Kaasuvaijerihan ei sitää tyhjäkäyntiä säädä, vaan tyhjäkäynti ruuvi... Joka siis estää kaasua sulkeutumasta kokonaan, jolloin pyörä käy tyhjäkäyntiä. Kiristäpä sitä vaikka alkuun(Kaasarin sivuilla suurin ruuvi), niin johan on ihme jos ei toimi. Olettaen siis että muuten ei ongelmaa, niin vika tuossa vähintäänkin 100% varmuudella
7.10.2012 0:00
Janzui kirjoitti:Vam0s kirjoitti:Pakko kysästä kun ajokausi kohta lopuillaan niin mikä voisi olla vikana että ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan pitää antaa kaasua että pysyy käynnissä..,,
Siis sulla ilmeisesti kaasari peli, jos kerta se on jo putsailtukin? Kaasuvaijerihan ei sitää tyhjäkäyntiä säädä, vaan tyhjäkäynti ruuvi... Joka siis estää kaasua sulkeutumasta kokonaan, jolloin pyörä käy tyhjäkäyntiä. Kiristäpä sitä vaikka alkuun(Kaasarin sivuilla suurin ruuvi), niin johan on ihme jos ei toimi. Olettaen siis että muuten ei ongelmaa, niin vika tuossa vähintäänkin 100% varmuudella
juu tyhjäkäynti ruuvi on ollu maxissa koko ajan.
14.10.2012 23:02
Vam0s kirjoitti:Janzui kirjoitti:Vam0s kirjoitti:Pakko kysästä kun ajokausi kohta lopuillaan niin mikä voisi olla vikana että ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan pitää antaa kaasua että pysyy käynnissä..,,
Siis sulla ilmeisesti kaasari peli, jos kerta se on jo putsailtukin? Kaasuvaijerihan ei sitää tyhjäkäyntiä säädä, vaan tyhjäkäynti ruuvi... Joka siis estää kaasua sulkeutumasta kokonaan, jolloin pyörä käy tyhjäkäyntiä. Kiristäpä sitä vaikka alkuun(Kaasarin sivuilla suurin ruuvi), niin johan on ihme jos ei toimi. Olettaen siis että muuten ei ongelmaa, niin vika tuossa vähintäänkin 100% varmuudella
juu tyhjäkäynti ruuvi on ollu maxissa koko ajan.
Sanoisin että siinä se vika kuitenkin on, että ei anna tarpeeksi tyhjäkäyntiä. Jos ruuvi tosiaan on täysin kiinni eli kiristetty, on jotain luultavasti vialla. Kenties luisti ja neula jotenkin hämärästi asennettu..?
-Janzu
17.10.2012 10:52
Onko CBR:n kaasuttimessa seosruuvia? Itelläkin tuppaa vähän paukuttamaan, mutta seosruuvia en ole löytäny mistään..
17.10.2012 15:53
kimsson kirjoitti:Onko CBR:n kaasuttimessa seosruuvia? Itelläkin tuppaa vähän paukuttamaan, mutta seosruuvia en ole löytäny mistään..
Kyllä se siellä on yleensä kaasarin ilmapuolella on ilmaruuvi sillähän vaikutat seokseen, cbr paukuttaa varsinkin kun on "tehari" ja dynojetin sarja. Paukuttamiseenhan voi tietysti vaikuttaa venttiilien välys.
26.10.2012 19:40
ois semmone pikkune kysymys tosta cebarin putkesta..
eli mulla on 2005 vuoden cbr josta aattelin putken avata, kurien poistamista varten.
mistä kohdasta pitää aukasta, ja miten monta kuristusta siinä putkessä on?
ja jos jonku mielestä on liian kova homma hitsata ja rälläköidä, nii mulla on kokemusta hitsailusta jne. joten sen avaaminen ja kokoominen kyllä onnistuu.