Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
11.5.2008 11:47
Onko jollain tietoa/kokemusta, että mitenkäs TT kevariin saisi tehtyä rajoittimen? Kyseessä siis Aprilian -04 rs...
11.5.2008 11:52
Putkeen jokin holkki kiinni.
11.5.2008 18:41
Atech kirjoitti:Putkeen jokin holkki kiinni.
Mutta jos elektonisesti sais kuristettua? Silleen vaan että ois yhden katkasijan päässä se että kulkeeko sen 160-170 vai 130-140...
12.5.2008 22:13
< Bullitt > kirjoitti:Mikähän mättää kun Kawan kiekkamittari pimeni pienen vesisateen jälkeen? Kaikki muut mittarit toimii niin kuin ennenkin.
Ohoh, lievää evotusta
hokasin että vaijeri oli irti, luulin, että mittari oli sähkötoiminen. Eli väärä hälyytys.
13.5.2008 0:09
_joker^ kirjoitti:Mutta jos elektonisesti sais kuristettua? Silleen vaan että ois yhden katkasijan päässä se että kulkeeko sen 160-170 vai 130-140...
Eli idea oli tiputtaa huiput sieltä 150 oikeata sinne 120 oikeata?
Ihan mielenkiinnosta, tarvitko johonkin kilpailuun sitä vai miksi ihmeessä sellaista haet?
17.5.2008 0:27
laitoin uudet minivilkut pyörääni ja sulake palaa saman tien kun laittaa vilkun päälle. olisko hyviä neuvoja ?
17.5.2008 1:23
^Dalttoni^ kirjoitti:oikosulku
No kyllä kyllä, mut mitä sille vois tehdä, kun kaikki liitokset on tehty oikein? tarkastettu kymmenee kertaa. auttaisko isompi sulake?
17.5.2008 12:18
Ei, jos alkuperäinen ei ole luokkaa ampeerin kymmenesosia. Oikosulku siellä on, joku kytkentä pielessä tai vilkun sisällä vika.
17.5.2008 13:41
Mikäs mahtaa olla, kun kipinää ei anna, mutta puolan johdoista kun mittaa niin jännitettä antaa. Uus tulppa, tulpanhattu ja johto. Toisellakin tulpalla testattu.
17.5.2008 15:05
|evo| kirjoitti:laitoin uudet minivilkut pyörääni ja sulake palaa saman tien kun laittaa vilkun päälle. olisko hyviä neuvoja ?
Ne edelliset vilkut oli varmaan suojaeristetyt ja niiden kiinnitysosat (pultti, mutteri..) eivät ottaneet vilkun metalliosiin (esim. minulla vilkun kanta joka sitten on yhteydessä myös itse polttimoon) kiinni, toisin kuin nyt. Eli laitat sähköteippiä niihin pultteihin sun muihin joilla laitat ne vilkut runkoon kiinni. Ja sitä sähköteippiä tosiaan sen verran, että se pultti ei ota kiinni runkoon muuten kun sen sähköteipin alta että se pysyy siinä kiinni
18.5.2008 14:35
WPWW kirjoitti:Mikäs mahtaa olla, kun kipinää ei anna, mutta puolan johdoista kun mittaa niin jännitettä antaa. Uus tulppa, tulpanhattu ja johto. Toisellakin tulpalla testattu.
Vikalöytys, tappokytkin oli rikki
18.5.2008 15:23
miten derbi gpr:n peilejä säädetään? En ole onnistunut siinä jostain syystä. säälittävää eikö vain :p
18.5.2008 16:19
Puukkojunkkari kirjoitti:miten derbi gpr:n peilejä säädetään? En ole onnistunut siinä jostain syystä. säälittävää eikö vain :p
osaavat taatusti neuvoa
täällä.
20.5.2008 21:04
Missä vika kun laitoin eteen minivilkut ja taakseledivilkut, niin ainoastaan oikean puolen vilkut toimivat, ja takana oleva ledi heikosti. Voiko johtua releestä vai onko johdoissa jotain väärin. Sillä eikös vasemman puoleisten vilkkujen pitäisi edes palaa?