8.10.2007 21:48
sape kirjoitti:Ei mitään tarvikeosia!
Jos pyttykin meni niin kalliiksi tulee.
Mahdollinen putkitus +300e (pitää lähettää ulkomaille, belgiaan?)
Mäntä maksaa yli 100e (?)
Petarit varmaan 40e
Stefasarja 30
Tiivisteet 30
Hinnat on ~ arvoja.
Eli rahnaa palaa.
e. ja kiertokankihan se unohtui kokonaan! Voi olla husvarnaan astetta kalliimpi (alkuperäisenä).
9.10.2007 12:33
15.10.2007 17:39
15.10.2007 17:57
vesil kirjoitti:detukka topikissa sen verran hiljasta että kysytään täällä.. Eli miten yammun alakerrasta yks laakeri irti. Ongelmana että sen takana on lohkoa.
http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/248963/cat/11147
15.10.2007 18:35
15.10.2007 20:18
16.10.2007 16:52
Muistitkos pistää ihan alkuperäsen keskitiivisteen etkä vain tiivistemassaa? Todennäkköisesti kampiakseli kanittaa jommankumman puoleiseen lohkoon sen verran ettei meinaa ilman väkivaltaa pyöriä. Itselläni oli myös jäykkä pyörimään kun oli uudet stefat sekä laakerit.samppa_10 kirjoitti:mikä vois olla vikana? Elikkä mulla pääsi menemään männän palasia alakertaan, no aukasin sen ja sain kaikki roskat pois.sen jälkeen laitoin takas kasaan ja tuli semmonen ongelma että vauhtipyörä ei meinaa millään liikkua se on aivan jumissa se kyllä puörii kun vähän voimaa käyttää. Voisko johtua siitä että alakerta on ollu aivan kuivana noin 3viikkoa. eli sinne ei ole päässyt minkäälaista voitelua. ennen åuhdistusta se kyllä pyöri .. ja laakerit oli kunnossa.
16.10.2007 23:00
16.10.2007 23:50
-Epeli kirjoitti:HusQu kirjoitti:Eli tämmönen kysymys..
Husseni leipo ja sylinteri täytyy uusia ja mäntä kans..
ajattelin tehä konerempan siin samalla kun nyt on aikaa, joten mitäs kaikkea sinne pitäis uusia muuta kun stefat petilaakerit ja tiivisteet ja paljon nuo maksavat..
Kiertokanki vielä vaihtoon. Runkolaakerit ei montaa kymppiä maksa eikä stefatkaan sen puoleen, kietarista en osaa husseen sanoa, mutta reilu 100¤ ja vaihto siihen päälle luulis pärjäävän jos proxia tai jotain muuta laittaa?
21.10.2007 11:03
21.10.2007 11:07
Juza kirjoitti:sape kirjoitti:Ei mitään tarvikeosia!
Jos pyttykin meni niin kalliiksi tulee.
Mahdollinen putkitus +300e (pitää lähettää ulkomaille, belgiaan?)
Mäntä maksaa yli 100e (?)
Petarit varmaan 40e
Stefasarja 30
Tiivisteet 30
Hinnat on ~ arvoja.
Eli rahnaa palaa.
e. ja kiertokankihan se unohtui kokonaan! Voi olla husvarnaan astetta kalliimpi (alkuperäisenä).
Putkitus/pinnoitus suomessa reilusti alle 300e.
Ja petarit saa 20e.
24.10.2007 21:57
24.10.2007 22:22
HusQu kirjoitti:Elikkä pinnoitus tulee maksaa 250-350
25.10.2007 17:11
astr0 kirjoitti:HusQu kirjoitti:Elikkä pinnoitus tulee maksaa 250-350
Geiwiz muuten muistaakseni pinnottaa piikkisten pyttyjä 170 eurolla. Siihen postit edestakas ni aika tarkkaan 200e.
28.10.2007 12:47
HusQu kirjoitti:astr0 kirjoitti:HusQu kirjoitti:Elikkä pinnoitus tulee maksaa 250-350
Geiwiz muuten muistaakseni pinnottaa piikkisten pyttyjä 170 eurolla. Siihen postit edestakas ni aika tarkkaan 200e.
Juu eli tarkasti 173 ja postikulut päälle ja pinnotetun sylinterin saa välittömästi vaihdossa vanhaa 265..
Tilasin myös stefasarjan ja tiivistesetin sieltä ja hintaa tuli 90 euroo mutta laakerit täyty tilata mp racingista mut ei musta niillä kauheesti hintaa ollu ku uusin jotai 4-5 laakerii + petarit eli keskihinta jotai 12 euroo
Mites niist kytkinjousista.. voisko joku valasta..??