Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
8.5.2015 8:11
Ilmaruuvin suositus ja yleisasento josta säätely tulis alottaa on 1 ja puol kiekkaa
8.5.2015 15:58
Kiitos avusta! Pitää viel varmistaa et onhan siiinä paisarissa kureja
ja onko siinä alkukäyrässä oleva catti kuri kans? Rs 07, euro 3
13.5.2015 0:25
Noniin eli nyt mulla on räsässä Rave2, Arrow, Vforce3-läpät ja 34 lortto. Miten tästä saa viimesetkin tehot irti? Kannen laskeminen on käynyt mielessä, onko kokemuksia auttaako kummempia?
13.5.2015 10:59
Ainaki ekana arrow vaihtoon. Aivan sysipaska. Sillä et tehoja saa irti. Jolly tai se joku harvinaine jonka nimee en muista
sen olla pitää. Jollymotol ylhäälle paljon lisää täkyä. Sitte kehiin isompaa kaasaria vaikka keihin 38mm.
154 polini aivan turha ostos ku vääntöpytty on. 144 italkit ois kova sana. Kannen laskusta en osaa sanoa, voi olla että tulee puristussuhde liian kovaks ettei kestä kovin kauaa.
13.5.2015 11:01
luxus16 kirjoitti:Kiitos avusta! Pitää viel varmistaa et onhan siiinä paisarissa kureja
ja onko siinä alkukäyrässä oleva catti kuri kans? Rs 07, euro 3
catti toimii juurikin kurina. Otat kaiken paskan pois sieltä ja tukit SAS venttiilin ilmankierron. Putki on kuristettu niin kauan kuin siellä on jotain tavaraa sisällä, avartaa pitää täysin
13.5.2015 18:50
Kiitos kaikesta avusta! Vielä olis sellane ongelma ettei apikka kierrä yli 10krpm voiko johtua liian isosta suuttimesta? Vai onko apikassa joku sähkönen rajoitin?
13.5.2015 21:34
nokkaperry kirjoitti:Noniin eli nyt mulla on räsässä Rave2, Arrow, Vforce3-läpät ja 34 lortto. Miten tästä saa viimesetkin tehot irti? Kannen laskeminen on käynyt mielessä, onko kokemuksia auttaako kummempia?
en päässyt lasketulla kannella muuta testaamaan kun että lähteekö käyntiin
kyllähän se ilmeisesti tehoja tuo lisää ja vääntöjä , itsellä oli 1mm otettu pois , kun muut taas sanoivat että ehoton maksimi on 0.6mm , polttoaineena tosin Re85 joka ei ole niin nakutusherkkää
eli semmonen kans ois myydä , mutta en tiedä ollenkaan nakuttaako 98 bensalla
14.5.2015 18:34
ma$$i kirjoitti:Ainaki ekana arrow vaihtoon. Aivan sysipaska. Sillä et tehoja saa irti. Jolly tai se joku harvinaine jonka nimee en muista
sen olla pitää. Jollymotol ylhäälle paljon lisää täkyä. Sitte kehiin isompaa kaasaria vaikka keihin 38mm.
154 polini aivan turha ostos ku vääntöpytty on. 144 italkit ois kova sana. Kannen laskusta en osaa sanoa, voi olla että tulee puristussuhde liian kovaks ettei kestä kovin kauaa.
Isomman pytyn ostamista en taida edes harkita. Turhan kalliiks menee, mutta eihän sitä halvalla tehoja saakaan. Jollyn osto voisi olla seuraavaksi kuvioissa
14.5.2015 21:09
Mites muuten ku on itsetyhjennetty vakioputki, niin pitääkö se SAS tukkia? Vaikuttaako tehoihin mitenkään merkittävästi?
14.5.2015 23:14
No se SAS kannattaa tukkia tai repiä kokonaan letkut irti ilmanputsarilta asti. Tosi helpoo tukkia. Itellä säxässä vaa letkut irti ja rullalla ja puutulppa tungettu. Putkesta se pilli leikattu irti ja hisattu kolo umpeen. Voi myös vaa ottaa sen siitä nipasta irti ja tukkia jollain tulpalla ja laittaa takas nippaan.
Käytännössä se SAS voi vähentää tehoja ku aiheuttaa pyörteitä putkeen. Alkuperänen tarkotus on syöttää katalysaattorille puhdasta ilmaa parantaen näin katin toimintaa. TTnä siitä ei ole mitään hyötyä
Perstuntumalta et ehkä huomaa eroa, mutta itse ottaisin jo sen takia irti että saa paljon turhaa kamaa irti ja ebemmän tilaa. Puhumattakaaan tehohäviön mahdollisuudesta.
15.5.2015 7:19
Mitä ryyppyä ootte käyttäny vhsb 34:n kanssa?
15.5.2015 15:48
Nyt en kyllä ymmärtänyt...
Siis siinä kaasarissaha on iha ryypyn paikka ja pieni ryyppy"luisti" ja vaijeri vaa lyödään siihen nippaan ja vaijeri tulee tangolle ja toimii käsiryyppynä. Tai ainakin näin säxäs mut sama kone ja kaasari molemmis ni uskosin että räsäski samaan tapaan
15.5.2015 18:00
ma$$i kirjoitti:Ainaki ekana arrow vaihtoon. Aivan sysipaska. Sillä et tehoja saa irti. Jolly tai se joku harvinaine jonka nimee en muista
sen olla pitää. Jollymotol ylhäälle paljon lisää täkyä. Sitte kehiin isompaa kaasaria vaikka keihin 38mm.
154 polini aivan turha ostos ku vääntöpytty on. 144 italkit ois kova sana. Kannen laskusta en osaa sanoa, voi olla että tulee puristussuhde liian kovaks ettei kestä kovin kauaa.
Mikäs siitä arrowista sysipaskan tekee? Ja entä miksei sillä tehoja saa irti? Ootko ees kokeillu useempaa erilaista putkee kun noin sanot?
15.5.2015 19:16
No tota sanotaanpa vaikka että arrow/gianelli vaan nostaa piikkiä 500rpm ylemmäks ku esim TT putki ja samalla katoaa paljon TT putkulan alaväännöistä
. Jollymotolla tai Jim lomasilla alkaa löytymään sitä ylätehoa aivan erilailla.
ja juu ehkä vähän ylimitoitin asioita . kuuluu luonteeseen. On se arrowki iha hyvä putki mutta parempaakin on
16.5.2015 2:05
TT-putkulassa ja arrowissa on kyllä hieman muuta eroa siellä yläkierroksilla kuin että piikki 500rpm ylempänä. Ainaki räsässä.