Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
26.8.2013 19:35
sharp_dressed_man kirjoitti:Osaiskohan joku kertoa mitkä vforce3 läpät sais helpoiten muokattua dt:seen?
Eikös honda cr:ssä oo ainaki samanlainen imukaula, jos siitä laittas?
26.8.2013 21:53
Ite tarttisin ton imukaulan, cr:än siis menee ? Jääkö kaasari kuinka paljo vinoo ja minkä vuosimallin cr:n imukaula passaa ? Vai oisko yz kaula parempi tuoho ?
27.8.2013 10:45
sharp_dressed_man kirjoitti:Osaiskohan joku kertoa mitkä vforce3 läpät sais helpoiten muokattua dt:seen?
Hussen/miton läpät pitäs mennä paikoilleen lohkoja kevyesti työstämällä.
11.9.2013 22:54
Miten saisin korotettua detsin perää? Ja minkälainen koropala sitten pitäisi tehdä?
11.9.2013 22:59
Koiranluiden pituutta muuttamalla. Esim.
täältä saa sarjan, mutta en kyllä välttämättä menis maksaa noin paljon parista metallinpalasta...
12.9.2013 9:07
Kalliit nuo on, mutta mikä ny kellekki on kallis
Ite ostin käyttäjältä Kiluu ja just sopivasti korotti. 16€ + postit tais olla.
12.9.2013 21:07
Voisitko laittaa linkkiä mistä löysit tuon Kiluu käyttäjän myynnissä olevat koiranluut? Ja olikos ne kauheen vaikeat asentaa paikoilleen?
12.9.2013 22:04
Eikai sillä niitä missään myytävänä oo.. Ota yksityisviestillä yhteyttä. Tosi yksinkertasta vaihtaa kun vaa tajuu ottaa ne ruuvattavat tapit pois niistä pulteista ennenkun rupee avamaan
12.9.2013 22:50
Olisiko kukaan tietoinen mistä saisi halvalla ostettua detsiin pytyn ja kannen kun vanha pytty leipoi nyt sen verran hyvin ettei poraus vara riitä enää! Ja kannen vaihdan samalla! Joten jos jollakin olisi hyvää tai uutta kantta ja pyttyä myydä niin laittakaa viestiä! Ja vanha pytty ja kansi muutenkin susia koska kannen tiiviste palaa heti jos antaa vähän liikaa kaasua. Olen kokeillut kannen oikasua ja termarin poistoa ja kanavien puhdistusta ja syylärin puhdistusta ja katsonut vesipumpun ja sen steffan ja silti palaa tiiviste ja sanoivat että kannessa ja pytyssä vikaa niin jospa sekin ongelma nyt ratkeaisi!
14.9.2013 15:50
Jos et löydä käytettynä hyvää niin kannattaa hankkia athena 180cc kitti.
14.9.2013 17:11
Kolmetoista kirjoitti: Tosi yksinkertasta vaihtaa kun vaa tajuu ottaa ne ruuvattavat tapit pois niistä pulteista ennenkun rupee avamaan
kui ne tarvii pois ottaa?
Suomenpaskin kirjoitti:Jos et löydä käytettynä hyvää niin kannattaa hankkia athena 180cc kitti.
tarkottanet athenan 170cc sarjaa?
Ja tota asiaan! Onkos kellään tuota 170cc pyttysarjaa käytössä? Mikä tehoputki tohon parhain? Löytyykö keltää putkee?
14.9.2013 17:52
Itseltä löytyy Athena 170cc.
Saksasta saa 456+ 18 euron postikulut.
Lyhyt arvostelu: 125 kuutioinen Athena maksaa 410 euroa ja 46 euroa enemmän 170cc ei ole todellakaan paljoa. Jos etsit uutta sylinterisarjaa niin suosittelisin vakiota tai 170cc Athenaa.
Vääntöä löytyy erittäin mukavasti, sitä parhaimmin kuvaa varmasti se, että kun ennen vakioväleillä ja teharilla jouduin 80 alueella lyömään vitoselle tai joskus jopa neloselle että pääsee hyvin ohi, niin nyt riittää kun alle 80 km/h vauhdista lyö kutosella lämän tiskiin (vakiovälit kiinni) ja kiihtyy paremmin kuin tuo vaihteiden kelaus vakiossa.
Mäntäähän tuohon tulee vaihtaa viimeistään 7tkm kohdalla.
Bensaa ei vakiokaasarilla syö yhtään enempää, vähemmän itseasiassa koska väännöllä pääsee mukavasti eteenpäin.
14.9.2013 21:46
hengga96 kirjoitti:Kolmetoista kirjoitti: Tosi yksinkertasta vaihtaa kun vaa tajuu ottaa ne ruuvattavat tapit pois niistä pulteista ennenkun rupee avamaan
kui ne tarvii pois ottaa?
Suomenpaskin kirjoitti:Jos et löydä käytettynä hyvää niin kannattaa hankkia athena 180cc kitti.
tarkottanet athenan 170cc sarjaa?
Ja tota asiaan! Onkos kellään tuota 170cc pyttysarjaa käytössä? Mikä tehoputki tohon parhain? Löytyykö keltää putkee?
170cc tarkotin
Uskoisin, että ei ainakaan kovin korkeakiekuinen putki kannattais olla, sillä tuo kitti vaan pidentää iskua, jolloin tehoalue menee pienemmille kierroksille ja vääntö kasvaa. Eli vakioputki tai athena mahtaa olla parhaat. (oman teoriani mukaan)
16.9.2013 22:13
Mistä saisi ostettua etukatteita Yamaha DT:seen? Linkatkaas nettisivuja tai kauppoja. Mieluiten Suomesta.
16.9.2013 23:27
Noni! nyt tarvis tietoo että mitkäs rattaat (520 jaolla) käy yammun TZR:vanteisiin kun detsissäni ne on