Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
18.9.2012 18:46
mistähä sitä lähtis ettimää vikaa... pyttyrempan jälkee kokoilin ja mielestäni laitoin kaikki johot oikeille paikoille eikä mikkää oo jääny irti,nii kierroslukumittari ei toimi. ennen ku aloin remppaa tekemää ni toimi ... onks jossai johtonipussa joku johto sit irti/löysällä tjsp... ja mikähä välillä ku yrittää starttailla ni ei sano mitää... ja joskus taas toimii ilman mitää onkelmia? johtuuko akun vähäsest varaustilast vai mitä hiivattia?
18.9.2012 22:30
Vaihdoin tossa kytkinlevyt mitoon, ja poistin tuorevoitelun käytöstä pumppuineen. Nyt se sitte valuttaa koneöljyjä ulos pikkuhiljaa. Mistä johtuu? Mahdollisesti poistamastani pumpusta? että sieltä välistä tihkuttelee öljyä? tuoreet tiivisteet yms..
19.9.2012 8:04
vilperttti kirjoitti:mistähä sitä lähtis ettimää vikaa... pyttyrempan jälkee kokoilin ja mielestäni laitoin kaikki johot oikeille paikoille eikä mikkää oo jääny irti,nii kierroslukumittari ei toimi. ennen ku aloin remppaa tekemää ni toimi ... onks jossai johtonipussa joku johto sit irti/löysällä tjsp... ja mikähä välillä ku yrittää starttailla ni ei sano mitää... ja joskus taas toimii ilman mitää onkelmia? johtuuko akun vähäsest varaustilast vai mitä hiivattia?
19.9.2012 8:06
vilperttti kirjoitti:mistähä sitä lähtis ettimää vikaa... pyttyrempan jälkee kokoilin ja mielestäni laitoin kaikki johot oikeille paikoille eikä mikkää oo jääny irti,nii kierroslukumittari ei toimi. ennen ku aloin remppaa tekemää ni toimi ... onks jossai johtonipussa joku johto sit irti/löysällä tjsp... ja mikähä välillä ku yrittää starttailla ni ei sano mitää... ja joskus taas toimii ilman mitää onkelmia? johtuuko akun vähäsest varaustilast vai mitä hiivattia?
Joko sait toimimaan? Mulla samankaltainen ongelma, mut valotkaan ei toimi. Vois tänään tai huomenna kattoo maskin liittimet ja jännitteensäätimen.
19.9.2012 19:21
Onkimato kirjoitti:vilperttti kirjoitti:mistähä sitä lähtis ettimää vikaa... pyttyrempan jälkee kokoilin ja mielestäni laitoin kaikki johot oikeille paikoille eikä mikkää oo jääny irti,nii kierroslukumittari ei toimi. ennen ku aloin remppaa tekemää ni toimi ... onks jossai johtonipussa joku johto sit irti/löysällä tjsp... ja mikähä välillä ku yrittää starttailla ni ei sano mitää... ja joskus taas toimii ilman mitää onkelmia? johtuuko akun vähäsest varaustilast vai mitä hiivattia?
Joko sait toimimaan? Mulla samankaltainen ongelma, mut valotkaan ei toimi. Vois tänään tai huomenna kattoo maskin liittimet ja jännitteensäätimen.
En viel,ite koulus jämsässä ja pyörä kotona jämsässä. perjantain ois tarkotus kahtella,ilmottele jos oot saanu vikas selville,voi olla jottai itua toho meikäläisenki vian mettästämisee
19.9.2012 21:06
Joop. Mulla ton lisäks taitaa olla vikana ettei akkukaan lataa.
22.9.2012 18:46
Kertokaas joku viisaampi kestääkö tt cagiva 130 pääsuttimella neula ylimmässä asennossa? vai mikä siellä pitäisi olla?
22.9.2012 18:53
Jokanen mato on yksilöllinen. Elikkäs paat neulan sopivaan loveen. Kokeile ensin rikkaammalla ja sitten vaihda laihemmalla.
24.9.2012 1:59
spämmiä pakko harrastaa.
http://www.nettivaraosa.com/moottoripyo ... et/1413205Arrowin putkea, 7-vaihteinen moottori, katteita vanhaan mitoon ja törkeesti käypästä osaa.
25.9.2012 23:44
Oon tässä sylinteriä vaihtamassa omaan pyörään ja samalla päätin laittaa 200H kannen ja tasalakipäämännän. Kaverilta löytyisi C koon mäntä mut sylinteri on 56.01mm. Onko 4 satkun välys liian pieni ja mikä on minimi välys mitossa?
27.9.2012 16:15
Voisko joku ystävällisesti vastata mun kysymykseen.
28.9.2012 19:26
ehdottomasti liian pieni välys, tuskin montaa kilsaa pääset pyörällä. 0.055-0.06 välyksellä normaali, ja takomäntä 0.07 välyksellä jos haluat että kestää
29.9.2012 14:30
Totatota, huomena täytys -08 mito hakee talliin. Ainut vika että se on A1 tehoinen...
Niintota meneekö homma sillai että alkukäyrästä holkki pois, kaasariin 65 kokonen tyhjäkäyntisuutin ja 125 kokonen pääsuutin, sekä neulaa pykälää ylemmäksi?
Mites kannattaako öljypumppua säätää tt:ksi laiton yhteydessä, ja jos tarvii niin oisko siihen jotain ohjetta? Imuputkiahan noissa -08 malleissa ei tarvinut vaihtaa...?
Ja männänvaihto ~10 000 välein, mitä murikkaa suosittelette?
-Tomi
30.9.2012 12:42
Nyt en muista että oliko -08 mitossa kuristetut vai kurittomat imuputket. Jos ne on pyöreät niin ne on kurilliset sillon ja pitäs ostaa litteät.
Alkukäyrä tyhjäksi juu, kaasarrin 65 tyhjäkäyntisuutin JA 65 suutinputki. Pääsuuttimen koosta en osaa sanoa juuta enkä jaata. Jokanen pyörä on yksilö. Itelläni on jollymoton putki ja 130pääsuutin + neula toiseksi rikkaimmalla.
Männästäkään en osaa sanoa varmaksi mitään, mutta vältä wisecoa ja takomäntiä. Siirtänyt tuotantonsa kiinaan ja laatu laskenut. Itse meinasin pistää seuraavaksi 200H kannen ja vertexin tasapää männän.
30.9.2012 14:45
Asso Werke paras mäntä.