Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
2.8.2013 23:16
Joo o, mikähän tossa omassa ruoskassa ny mahtaa kiikastaa, täänään ajoin normaalisti ni nosti lämmot punaselle ja sitten tien sivuun ja seis ni paisuntasäiliössä nesteet kiehuu ja ylivuoto letkusta nestettä pihalle, no sitten annoin jäähtyä ja ajoin huoltsikan pihaan ja ostin jäähdytysnestettä ja syyläri täyteen. sitten kokeilin startata ilman syylärin korkkia niin sylki vaan nesteet syyläristä ulos, eli kerää hirveet paineet järjestelmään, ite mietin voisko huohottimessa olla jotain vikaa ja tietty kannentiiviste vuotaa jne mutta onko muita syyn aiheuttajia ?
3.8.2013 0:44
Kannentiiviste vuotaa melko varmasti. Aika monella näkyy olevan tota samaa ja kaikki kuitenkin kysyy
5.8.2013 11:09
Se kansi PITÄÄ oikasta joka kerta kun sen avaa.
Kannen kiristys oikeassa järjestyksessä momenttiavaimella on myös erittäin suotavaa, ne kun tekee niin kansi pitää aivanb loistavasti ihan niillä tarviketiivisteilläkin...
6.8.2013 10:24
pojandt2005 kirjoitti:Synthetic kirjoitti:Mulla on jotkut männänrenkaat ,ylimääräsenä, kokoa en muista nyt tähän hätään. pitää kahtoa.
Eipä hätä olekkaan tämän näköinen
Heikkinen soitti männänmyyjälle ja laittavat proxin männänrenkaat postiin.. :v maanantai-aamuna perillä. . MP-mesta ostaa kuulema sen verran paljon tavaraa sieltä, että kannattaa palvella.
Täytyy yrittää kasata hieman harkitummin. .
Hyvä hyvä, säästöä (jos tässä ny mitään säätöä tulee
n. 50€
Kiitos ja silleen
Uusi mäntä ja renkaat paikallaan, sylinteri ym. härpäkkeeet kiinni. Paljonkohan tuon DT:n nestetilavuus on? Taidan käyttää hakua, ei jouda nyt miihailemaan. Hyvältä näyttää vielä..
6.8.2013 15:54
Vaihteistoöljyä menee 7,5dl. Koneen kyljessä lukee se 750cm³.
6.8.2013 19:22
Vai meinasiko kysyjä moottorin kuutiotilavuutta kun on porautettu ylikokoon?
6.8.2013 20:26
VAI olikohan ,kenties kyseessä ,jäähdytys nesteen määrä ?
7.8.2013 10:32
Tarvisin kuvan DTn kaasarista. Purin omani, enkä ole nyt täysin varma onko kaikki letkut oikeilla paikoilla
.
Toinen ongelma on että takajarrulevyn kiinnityspultit ottaa kiinni jarrusatulaan estäen takarenkaan pyörimisen. En tiedä onko väärät pultit, satulassa joku vika vai asennuksessa käynyt virhe.
Kiitos etukäteen.
7.8.2013 14:46
MlETTINEN kirjoitti:Tarvisin kuvan DTn kaasarista. Purin omani, enkä ole nyt täysin varma onko kaikki letkut oikeilla paikoilla
.
Toinen ongelma on että takajarrulevyn kiinnityspultit ottaa kiinni jarrusatulaan estäen takarenkaan pyörimisen. En tiedä onko väärät pultit, satulassa joku vika vai asennuksessa käynyt virhe.
Kiitos etukäteen.
http://www.youtube.com/watch?v=k2gKQjWAXM4Tuossapa on ihan video ,sulle. Vaikka dt:een kaasari on jo melko yksin kertainen kapistus. Kyllä ne ihan puhtaalla järellä saa selville. Oikealla puolella on vain kaasuttimen lämmitys paikat ja tankilta-kaasariin nippa.
Ja tuohon jälkimmäiseen, vaihda vaikka normaalit kuusiokanta pultit siihen, ne mahtuu pyörimään vaikka rikan kanssa.
7.8.2013 19:21
mikähän on detsissä vikana ku ruvennu lämpiämään yhtäkkiä normaalia enemmä..? kaasari on säädöissä, jäähdytys nesteet vaihdettu ja ne kiertää.. öljypumppusäädetty nollan ja ykkösen väliin.. "viri"osina tyhjätty vakioputki,ypvs, vähän avarrettu putsari ja 300 ja 25 suuttimet.. nyt muutama viikko sitten asensin ex derbin flektin syyläriin joka lähtee pyörimään kun virrat kääntää päälle, se auttaa pysymään paljo viileämpänä hellekeleillä.. mutta ymmärrys alkaa loppumaan taas tämän kans
7.8.2013 21:35
Olisko se perinteinen kannentiiviste? Jos on huonompi lähtemään kylmänä käyntiin ja savuttaa niin bingo.
7.8.2013 23:38
Mäkistation kirjoitti:Olisko se perinteinen kannentiiviste? Jos on huonompi lähtemään kylmänä käyntiin ja savuttaa niin bingo.
aika hyvin lähtee kylmänä käyntiin ryypynkans, ja kylmänä vähä savuttaa mutta sitte ku lämpee niin ei savuutakkaa juuri yhtää (?) ja jäähdytin nesteen sekaan tuu öljyä.. eikä vuoda mistää ylivuotoletkusta tai mitii.
12.8.2013 19:05
Mikähän detsissä vois olla vikana, joka vaihteella vetää mainiosti, mutta kun iskee 6 vaihteen ni alkaa pätkimään kuuluu sellanen '' vo, vo,vo''
, pytty ja mäntä vasta laitettu, uus kannentiiviste, alatiiviste, uudet kampiakselin stefat... kuriton on, 28mm vakiokaasari, putsattu, 380 suutin... aikasempi suutin oli 290 ja mäntää melkee suli reikä
13.8.2013 15:37
Vilhobooy kirjoitti:Mäkistation kirjoitti:Olisko se perinteinen kannentiiviste? Jos on huonompi lähtemään kylmänä käyntiin ja savuttaa niin bingo.
aika hyvin lähtee kylmänä käyntiin ryypynkans, ja kylmänä vähä savuttaa mutta sitte ku lämpee niin ei savuutakkaa juuri yhtää (?) ja jäähdytin nesteen sekaan tuu öljyä.. eikä vuoda mistää ylivuotoletkusta tai mitii.
Edit: ja nesteetkään ei katoa säiliösta tai syyläristä..
13.8.2013 23:20
Delmore:
Millasilla kierroksilla? Kaasun asento? Tekeekö samaa muilla vaihteilla ja eri kierroksilla?