Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
20.5.2014 14:44
Ite en oo ainakaan löytäny kun wössneriä ja alkuperästä mäntää. Takomännälle laittasin välykseks 6-7 satkua, muuten 5-6.
vika kuva ei näy..
20.5.2014 16:16
Pytty a kokoinen eli 57.99. Pakko ilmeisesti tilata orkkismäntä koska pienimmällä wössnerillä välys jäis 0.05 ja on tako ni ei natsaa. Ja itekki oon tullu siihen tulokseen että kerta välys niin tiukka ni tarvii sisäänajaa pitempään... kotareissa välys vissiin 0.06 oikeella männällä
21.5.2014 1:13
Olisko täällä kellään mitään tietoa miks hussen pakoaukonsäädin seilailee ihan omia menojaan vaikka ajais iha alhasilla kierroksilla niin välillä aukeaa kokonaan ja räpättää nii maan perkeleesti... Ja tähän ei auta PA säätimen kalibrointi...
21.5.2014 14:44
http://www.pro-varuste.net/wr125-fatty- ... -2400.html - Meneekö tämä wr125 -09 putki kiinni SM -12 katumalliin?
21.5.2014 20:16
Minkälainen tuo vanhemman mallin wr putki on ?
onko paljonki eroa sm putkeen ?
21.5.2014 20:51
Osaako joku sanoo mikä vois olla hussessa kun huiput on tippunu noin 10km/h sen jälkeen kun vaihettiin 34mm kaasari,vforcet ja deppi ennen oli siis vaan perus TT ?!
voiko olla pa-säätimessä jotain häikkää ja se vaikuttaa?
21.5.2014 21:11
Ei oo säädöt kohillaa?
21.5.2014 21:47
Mikä mahtaa olla hussessa vikana kun ei oikeen ota kunnollista piikkiä? Muuten kiertää ja kukkuu ihan hyvin mutta piikki ja tehot ei oo ihan tt hussen tasoo... vireinä BUD-HGS putki ja kaasarin tt hilppeet
21.5.2014 22:18
@k4llee deppi ei oikee vedä ylhäältä nii saattaapi laskea huippuja tai sitte kaasari säädöt hiukka pielessä.
Mites, kauankohan tolla männällä kehtaa rullailla ku mulla cr hilppeet kiinni (pytty, bud kansi jne.) nyt rullattu 50h tosi rauhallista ajoo tietty välil annettu monoo
varmaa jossai 80h kohilla kannattaa vaihella vai uskaltaako ajella kunnes puristukset ja vedot alkaa hukkumaa?
22.5.2014 0:21
Mikä mahtais olla hussen sähköjen kanssa kun takavalo palaa vain jarrua painaessa, ja sekin vain silloin kun kytkin on asetettu ala-asentoon (ohjaustangon kytkinpuolella oleva 3-asentoinen kytkin)?
Ilman jarrun painamista takavalo palaa todella himmeästi.
22.5.2014 21:58
FrankeeD kirjoitti:Mites, kauankohan tolla männällä kehtaa rullailla ku mulla cr hilppeet kiinni (pytty, bud kansi jne.) nyt rullattu 50h tosi rauhallista ajoo tietty välil annettu monoo
varmaa jossai 80h kohilla kannattaa vaihella vai uskaltaako ajella kunnes puristukset ja vedot alkaa hukkumaa?
Kulunut mäntä kuluttaa sylinteriä enemmän.
Päätä ite kumpaa säästät, pyörää vai rahaa.
23.5.2014 20:32
Onko joku tehnyt koropaloja husseensa? Kun olisi kiva tietää että kuinka paljon isompi koropala kannattaa tehdä alkuperäiseen verrattuna? Olen muuten 190cm pitkä että jonkun verran saisi tulla korotusta.
23.5.2014 22:13
Moro, vaihdoin husseeni (2010) uuden ajovalon polttimon kun se oli kärähtänyt. Ostin täysin samanlaisen polttimon. Laitoin kiinni, niin toimi normaalisti, Hetken päästä lähdin niin käynnistin ja laitoin valot päälle niin sammui ja pitkät paloi yhtä himmeästi kuin lyhyet. Mittarista rupesi karkaileen valot ja pystyin ajamaan vain parkkivaloilla. Myöhemmin husse ei enää käynnistynyt ollenkaan ja ei näytä saavan nyt kipinää. Toisella tulpalla kokeiltu ja kun virrat laittaa päälle niin ne pysyy vajaa 10 sek ja lähtee pois.
25.5.2014 12:50
Pate14: Kato sulakkeet.