Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
5.5.2014 10:39
Sylinteristä saattaa löyty ylläri.
5.5.2014 14:53
Mitäs sä tolla meinaat
9.5.2014 15:40
Mikähän vois olla ku Hussen polkasee käyntiin niin kaikki on ihan pimeänä...
mikään valo ei toimi, eikä mittaristokaan?
Oisko joku sulake menny paskaksi, tuskin pelkkä irronnut liitin voi aiheuttaa tämmöisen total blackoutin
10.5.2014 13:24
Sulake luultavasti palanut. Huoltoasemalta käyt hakemassa uuden. Mullakin kävi tolleen kun painoin tööttiä autoilijalle, sen jälkeen meni pimeeksi kaikki.
10.5.2014 14:26
Mikä 2005 vuoden sm hussessa kun laittaa virrat päälle nii pa säätimen servomoottori pyörii toiseen ääriasentoon ja jää siihen jumittaa. vaikka vaijerit irti? voisko joku laittaa kuvan missä asennossa pytyssä olevan kiekon ja servossa olevan kiekon pitää olla kun vaijerit kiinni ja sopivan tiukalla ! Pikaisia vastauksia pakko päästä harjottelemaan circlee käppärin kanssa!
11.5.2014 16:17
Ihan mielenkiinnosta. Selviskö ongelma?
12.5.2014 12:21
onko 2005 ja 2006 vuoden sm husseissa samat sähköt? tai siis pakoaukonsäätimen servo ja ohjainboksi? omasta 2005vm hajalla jompikumpi ja purkaamolta sais vm 2006 osat
13.5.2014 19:06
Ei auttanu sulakkeiden vaihto...
mittari ja kaikki valot aivan pimeänä...
vissiin joku menny oikoseen ku vasen takavilkku palaa kokoajan, vaikka avaimet ei oo virtalukossa
Mikähän vois olla häikkänä...?
13.5.2014 21:05
Elikkäs Husukka laiteltu nyt TT:ksi ja muute toimii hyvin, mutta 1 vaihteella vedättäessä alkaa nykimään ikäänkuin olisi joku rajotin. Itelle tuli ekana mieleen että suutin liian iso, olisiko 165 hyvä kun nyt on 175 jos oikein muistan
vau olisiko tulppa mennyt? Onko BR9EG edelleen hyvä tulppa TT:näkin? Ja mitä virkaa on tuolla solenoidiventtiilillä ja mistä löytyy? Kyseessä siis -11 sms hermunen
13.5.2014 22:10
renze kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta. Selviskö ongelma?
Ei. Luovutin ja vein huollon ihmeteltäväksi tänään.
13.5.2014 22:50
Meneekö 05 husseen samat paisarit ku vaikka 07 husseen?
14.5.2014 1:31
[SuiZamiÄs] kirjoitti:Elikkäs Husukka laiteltu nyt TT:ksi ja muute toimii hyvin, mutta 1 vaihteella vedättäessä alkaa nykimään ikäänkuin olisi joku rajotin. Itelle tuli ekana mieleen että suutin liian iso, olisiko 165 hyvä kun nyt on 175 jos oikein muistan
vau olisiko tulppa mennyt? Onko BR9EG edelleen hyvä tulppa TT:näkin? Ja mitä virkaa on tuolla solenoidiventtiilillä ja mistä löytyy? Kyseessä siis -11 sms hermunen
Tekeekö samaa lämpimällä koneella (väh 2km ajon jälkeen)?
Itsellä ainakin kun vähän aikaa on ollut sammuksissa ja kun lähtee niin ovat röörit aivan tukkeessa. Etenkin 1. vaihde aivan tukkeessa mutta sen saa avattua kun antaa sitten kenkää 2. tai 3. vaihteella. Mut joo saattais olla liian rikkaalla sulla säädöt eli aloita nyt vaikka aluks kattomalla tulppas väri, ja jos on erittäin tumma/musta niin laita aluksi 5 kokoa pienempi pääsuutin.
Näillä +10 asteen keleillä sais olla joku 170ps, neulan sokka ylimmässä tms. Näin ainakin itsellä ja monella muulla ja hyvältä tuntuu.
15.5.2014 16:30
Mihinkäs paikkaan tuo mittarin magneetti tuleekaa? Kun otin molemmat jarrusatulan kiinnityspultit poies, ja huomasin että toisessa niistä oli joku magneetti kiinni..
15.5.2014 20:07
Magneetti tulee jarrulevyyn kiinni. Levyssä on oma paikka magneetille ja sokan avulla magneetti pysyy levyssä.
Magneetin "vastakappale" eli anturi tulee jarrusatulaan kiinni. Satulassa on kierteet johon anturi pyöritetään.
Kuvassa magneetti on osa# 15. Ja anturi osa# 18.
http://www.mp-osat.fi/_thumbs/wManage/i ... 125_24.jpg
Viimeksi muokannut jonicc päivämäärä 15.5.2014 20:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei lainata edellistä viestiä
16.5.2014 0:01
Morjesta. Talviteloilta husse kasattu melkeen loppuun ja yritin pyörää käynnistää. Ei anna kipinää.. mistäs johdoista kannattais mitata että sais tietää että onko puolassa tai staattorissa vikaa? Myös kun virrat päällä laittaa valot niin mittari sammuu ja toisinpäin. Myös Sähkökaavio olis tarpeen jos jollain olis.Vastauksiin kiitokset etukäteen!