Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
14.7.2012 13:48
Valitettavasti
18.7.2012 16:22
mul on cagiva mito 2011 ja tilasin italiasta jollymoton mut en löydä mistään kaasarin osia. voisko joku lähettää linkin?
20.7.2012 23:25
Suuttimia ja neuloja saa varmaan jokaisesta mp-liikkeestä, varmasti löytyy myös sun lähiseudulta liike joka myy dellorton osia
23.7.2012 23:07
minkä kokoiset pää ja tyhjäkäynti suuttimet cagiva mitoon jossa on jollymoto?
24.7.2012 12:55
70 ja 135 vois toimia. Kokeilemalla se selviää, kannattaa ostaa useempi kerralla. Neulan sokkaa yksi pykälä alemmas myös.
25.7.2012 18:10
juizo- kirjoitti:mul on cagiva mito 2011 ja tilasin italiasta jollymoton mut en löydä mistään kaasarin osia. voisko joku lähettää linkin?
Soita mp racingille niin ne laittaa sulle valmiin suutinsarjan.
27.7.2012 17:21
Millä ihmiset on mittaillu männän ja pakoaukonsäätimen laipan välystä? Pakoaukon kautta rakotulkki laipan ja männän väliin?
Näyttäisi pahasti siltä että ovat yhdessä
28.7.2012 1:18
Kertokaa ny voiko pa säädintä säätää kun se kolisee koneen käydessä kun siinä on väljystä?
28.7.2012 9:37
Onkimato kirjoitti:Millä ihmiset on mittaillu männän ja pakoaukonsäätimen laipan välystä? Pakoaukon kautta rakotulkki laipan ja männän väliin?
Näyttäisi pahasti siltä että ovat yhdessä
No pyörittele konetta, kyllä se tuntuu jos laippa ottaa kiinni. En tiedä paljon siitä on tehohäviöö jos se nyt ei ole sitä 0,7mm se välys mutta ite oon säätänyt vaan ettei ota kiinni ja siitä vielä kauemmas ettei tuu mitään yllätyksiä lämmetessään.
28.7.2012 11:15
linkatkaa Evo2 koneen räjäytyskuvat, kun en löydä toimivaa sivua itse
28.7.2012 13:03
Pasikiainen kirjoitti:Onkimato kirjoitti:Millä ihmiset on mittaillu männän ja pakoaukonsäätimen laipan välystä? Pakoaukon kautta rakotulkki laipan ja männän väliin?
Näyttäisi pahasti siltä että ovat yhdessä
No pyörittele konetta, kyllä se tuntuu jos laippa ottaa kiinni. En tiedä paljon siitä on tehohäviöö jos se nyt ei ole sitä 0,7mm se välys mutta ite oon säätänyt vaan ettei ota kiinni ja siitä vielä kauemmas ettei tuu mitään yllätyksiä lämmetessään.
Okei. Edellinen omistaja jotakin sählännyt senkanssa niin ettei se oikein ollut toiminnassa ja oli jopa jumissa. Putsasin sen ja pistin uudella tiivisteellä paikalleen niin kuuluu oikein kolahdus kun se osuu mäntään
30.7.2012 18:52
"tuplapostaus" tulee, mutta ei voi mitään.
Elikkäs rasvasin kaasuvaijerin ja nyt sekin alkoi temppuilemaan. Ei nosta luistia läheskään ylös asti. Ongelman syykin selvisi pikkuisen, muttei kokonaan.
Vaijeri jää jotenkin takertelemaan haaroituskohdassa. Kun vaijerin laittaa näin:
http://i4.aijaa.com/b/00390/10617887.jpg Luisti ei nouse kuin juuri ja juuri puoleenväliin. Sitten kun vaijerin laittaa näin:
http://i1.aijaa.com/b/00707/10617888.jpg Nousee luisti lähes ylös asti.
Luistissa ei ole ongelmaa sillä kun vetää vaijerista sieltä luistin päästä niin nousee oikein hyvin ja kevyesti ylös asti.
Olen myös yrittänyt kiristää vaijeria kaikkialta mistä pystyy, mutta ei vaikutusta. Eli onko miton kaasuvaijerissa myös jokin erikoisuus vai olenko vain avuton puukäsi?
31.7.2012 0:04
Terve! tuli tuossa hommattua -04 vuoden mito, purin sen sitte osiin ja tarkistin koneen yleis kunnon.Olisko kellään kunnollisia ja selkeitä ohjeita tuohon pakoaukonsäätimeen? millä aineella porukka on sitä putsaillut? mitenkä sen säätö oikeen tehdään? onko siihen jotain omia niksejä tai konstejansa jolla saa varmuuden että se toimii? tarvitseeko siihen jotain uusia?
31.7.2012 0:38
proman kirjoitti:Terve! tuli tuossa hommattua -04 vuoden mito, purin sen sitte osiin ja tarkistin koneen yleis kunnon.Olisko kellään kunnollisia ja selkeitä ohjeita tuohon pakoaukonsäätimeen? millä aineella porukka on sitä putsaillut? mitenkä sen säätö oikeen tehdään? onko siihen jotain omia niksejä tai konstejansa jolla saa varmuuden että se toimii? tarvitseeko siihen jotain uusia?
Ite en ainankaan uusinut mitään, putsaa bensassa ja hio laippa puhtaaksi.
Edit: Missä mahtaa olla vika kun CTS polttaa sulakkeita?
31.7.2012 16:41
Itse putsasin pa säätimen puhdistus spraylla ja hioin puhtaaksi kootessa kannataa öljytä paikat huolella itae laitoin vähän jäykempää öljyä jotta ei valu kaikki kotelon pohjalle.