Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
22.6.2012 2:48
Evo1 tm35 käytettiin vakiona muistaakseni 310 suutinta. Ja jos sä nyt vapaavirtaussuodattimella tarkotat jotain piperia tms. niin jätä semmoset peeveeseen, se boksi ei ole siinä turhan takia. Evo1 kotelo putsarille olis tietty kiva, muttei pakollinen.
25.6.2012 1:13
Mistäköhä sais mukuni 34 imukaula vai olisko kellää myynnis?
27.6.2012 16:17
Onkohan mahollista tehä imukaula ite mikuni 34? Ja onkohan mahollista modata dellorton 28 vaijereita siihen mikuniin?
27.6.2012 16:24
En usko että itse saisit imukaulaa tehtyä, eikös niissä ole aina tarkat ne muodot ja jo ihan materiaalinkin tulisi olla kestävää kumia, en usko että kotikonstein sellasta tekee.
27.6.2012 19:48
Erooko Arrow kuinka paljon ja mitenkä Jollymotosta?
Kun pitäs teharii hommata muiden viriosien kanssa...
oon kuullu et jolly ois oikee kierrättelyputki ja jonkinlaine ylävääntö putki tms. :/
27.6.2012 23:31
Eli onko mitään mahdollisuutta modata vakio vaijereita mikunin 34 kaasariin?
Ja jos jollain on myynnis 34mm imukaulaa nii ilmota!
29.6.2012 10:59
käykö 200h kansi polinin 165 pyttyyn? Minkälainen putki toi scalvini on, kellään tietoa? Millä putkella sais parhaat tehot, kun tekniikka on 165 polini, 35 mikuni ja tällä hetkällä arrowin putki. Onko tuo 35 kaasari riittävän iso noille vireille?
29.6.2012 16:59
200H ei käy muokkaamatta polinille, eikä mikään muukaan Miton kansi, vaan kansi täytyy sorvata Polinille sopivaksi. Jos löydät jostain Polinille sopivan tasapäämännän ja pystyt sorvaamaan 200H kannen Polinin mitoille niin silloin se sopii.
Luulen että mitään tehoputkea ei ole suunniteltu Polinin sylinterille, ehkä Polinilla on joku en tiedä, mutta se miten 125cc pytyille suunnitellut putket toimivat Polinin kanssa on hiukan epävarmaa. Scalvinin putkista en ole koskaan kuullutkaan.
35mm kaasari on ihan ok. Polinissa on samat aukot kuin vakiosylinterissäkin niin 28mm kaasarikin saattaisi olla ihan hyvä. Isompaa ei ainakaan kannata hommata.
4.7.2012 15:43
Nyt olisi vihdoin aika ruveta etsimään omaan mitoon tehon parannusta. Jollymoto ja V forcen läpät + runko on jo tilattu, mutta minä tarviin vielä kaasarin. Laittakaapa linkkiä, että mistä saan hyvän kaasarin noille vireille. Jos vielä viitsisitte linkittää kaikki vaijerit ja muut härpäkkeet mitä tarviin, et se kaasari toimii. Kiitos jo etukäteen
8.7.2012 22:35
En tiijä et kuuluuko tänne mut olkoo... Tuli sellanen pulma et rupesin avaamaan Miton vakioänkkää ja huomasin pulttien sisäälyömisen ja armottoman repimisen jälkee et sitä ei taija saadakkaa irti. Saako miton änkkää auki millää muulla tavalla ku rälläkällä ja voiko miton vakioänkästä vaihtaa villoja? Mito on siis vm 2004
9.7.2012 23:46
Mites on kun cagiva on tt, kantta laskettu ja mikuni 34. Ja ei tunnu olevan lähes ollenkaan kunnon piikkiä. Eli kuuluisko olla kovakin piikki vai tuleeko se vasta tehokkaamilla teharwilla? Kiihtyy kuiteskin ihan hyvin.
10.7.2012 13:20
noo siis eihä vakioputki mitää älyttömän repivää piikkiä otakkaa
11.7.2012 19:25
Kuristaako katalysaattori, eli kannaattako ottaa pois? Ja eihän cagivoissa oo mitään villaa paisarissa?
12.7.2012 17:18
hei !
Sp525S tyyppivika, yksi niistä on ollut juuri Cat'tien irtoaminen ja siitä seuraava pakarin tukkeutuminen.
Cat'ti on yksi syy ja tapa jolla tappaa 2T moottori ja kunnolla. Siinä kun on vielä perässä kammio änkkä, niin entistä tukkoisempi männän sulatus se on.
Myöskään "Secondary Fresh Air Feed" ei ole toiminut kunnolla, vaan niitä on sulanut..
Evo2 mallissa taasen ei ole Cat'tia mutta paisarin sisäseinämillä on vaimennin verkkoa. ilman sitä verkkoakin kyseinen pakari on täyttä skeidaa, eikä ole tehty paras moottori teho mielessä.
T.m
12.7.2012 23:29
Eli niiden poisto varmaan onnistuu vain putken katkasulla.