Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
6.4.2013 15:29
Meneekö 2004sm:n kytkinkruunu 2010smään?
6.4.2013 16:45
Kylläpä taitaa mennä. Asian voit varmistaa ottamalla yhteyttä mp-racingille
6.4.2013 18:41
Tuli muuten tässä mieleen et kannattaisko PA-säädin kalibroida ennen isomman kaasarin laittoa? Ja en saanu mittariin vaihdettua enska asetuksia motoon. Tein niinkun ohjeet sain eli akku pois ja nappulaa painattaessa virrat päälle, vaihtu km/h mp/h nopeuteen. Pyörä siis 12vm eli uudemmalla mittarilla
6.4.2013 19:52
Nyt jollekkin tietäjälle kysymys!!! Laitoin Sm husseen 38mm mikunin kiinni. Luisti jää puoleenväliin eikä laskeudu alas asti = kaasuvaijeri liian lyhyt. Huutaa tuosta syystä tyhjäkäynnillä ja kun antaa kaasarille vähemmän ilmaa käy normaalisti. Eli Onko WR hussen kaasuvaijeri pidempi kuin SM mallin? Koska wr:ssähän on 38 mikuni vakiona. Ja olisko kellään myydä WR kaasuvaijeria, ees käytettyä?
6.4.2013 20:18
Reps
samoja vaijereita ne on. Vedä eri kautta jos ei yletä! Itellä tuntuu että olis päinvastoin liian pitkä se vaijeri (2005 mallin kaasuvaijeri mutta öljypumpulle menevä vaijeri katkaistu)
6.4.2013 20:18
Zuikkamies kirjoitti:Reps
samoja vaijereita ne on. Vedä eri kautta jos ei yletä! Itellä tuntuu että olis päinvastoin liian pitkä se vaijeri (2005 mallin kaasuvaijeri mutta öljypumpulle menevä vaijeri katkaistu)
E: Ootko kokeillu säätää vaijerista sitä ruuvia millä säädellään kaasukahvan tyhjäliikettä?
7.4.2013 0:08
Siis vaijeria on koitettu säätää ja luisti toimii ilman vaijeria kyllä mutta vaijerin kanssa ei mene pohjaan asti. Joko tässä on nyt joku juttu mitä mä en oo hoksannu tai sit toi vaijeri jotenkin vammaa.
7.4.2013 1:02
E: mitä ruuvia nyt meinaat muuten?
7.4.2013 2:11
Petezyy kirjoitti:Siis vaijeria on koitettu säätää ja luisti toimii ilman vaijeria kyllä mutta vaijerin kanssa ei mene pohjaan asti. Joko tässä on nyt joku juttu mitä mä en oo hoksannu tai sit toi vaijeri jotenkin vammaa.
Kokeile säätää kaasukapulasta siitä mistä säädetää välys pois jos se on ihan tapis ni voi tehä tota en kyllä usko mut kato ny seki
7.4.2013 10:51
Mitkä olivatkaan sylinterin ja kannen momentit? kiitos jo etukäteen
7.4.2013 13:40
nuutti969696 kirjoitti:Mitkä olivatkaan sylinterin ja kannen momentit? kiitos jo etukäteen
23nm sylinteri 20nm kansi
7.4.2013 16:17
Petezyy kirjoitti:E: mitä ruuvia nyt meinaat muuten?
Siis meinaan sitä kaasuvaijerin kaasarin puoleisessa päädyssä olevaa säätöruuvia semmosen kumisuojan alla. Ainakin itellä on vanhanmallin vaijerissa sellanen
7.4.2013 17:23
Muuten? onko kovakromatussa pytyssä hoonausjäljet??
Itellä näkyy kuiteissa että uus sylinterisarja laitettu hinta 450e?
Onko noi varaosapytyt kovakromattuja?
Meinaa leipas tossa , pytyssä on siis hoonikuvioo ja naarmut.
nyt on kiire että tilaanko uuden pytyn vai voiko tota tarvike pyttyä porata?!
7.4.2013 17:39
Totta munassa on hoonijäljet jo uutena, miten muuten ne saatais sadasosamillin tarkkuuteen väljennettyä
Kaikissa husseen saatavissa pytyissä on kovakromaus.
Jos ei ole syviä uria jäänyt leikkaamisen yhteydessä niin vie hoonattavaksi ja uutta mäntää!
Kovakromattua ei voida porata, ainoastaan putkittaa uudelleen jos menee pytty piloille
7.4.2013 18:16
No sormella tuntuu urat...
Eli uutta pyttyäkö....