Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
23.4.2014 18:46
Kuinka paljon tulee huippuja lisää kun laittaa piikin isomman eturattaan?
23.4.2014 19:14
Kokeilin tossa äsken pihalla, ja kyllähän se pa-säätimen servo alko nykimään ku anto vaan kierroksia...
mutta kysymys kuuluukin että miten saan pa-säätimen säädettyä oikein?
Pyörä on vuosimallia 2006
23.4.2014 20:41
Säätelemällä vaijereita ja laipan asentoa siitä etummaisesta kopasta. Mahdoton selittää mutta periaate kuitenkin että sammuneena laippa kokonaan kiinni ja kun kierrokset tapissa niin pitäisi olla auki kokonaan. Selviää kokeilun kautta ja oman mielen mukaan paras asetus
23.4.2014 22:22
Joo kiitoksia vaan, pitää ostaa tässä uusi vaijeri koska toinen poikki.
Jos jollakin on myydä niin pistäkää YV:tä.
Onko muuten normaalia että se servon vaijerilaippa tekee semmosta nykivää edestakaista liikettä kun vaijerit ei oo kiinnitettynä laippaan?
24.4.2014 21:40
Percell kirjoitti:Mikä mahtaisi olla perus TT hussessa kun menee heti tukkoon kun pyörä vaikka seisoo paikallaan minuutin tai pidemään. Myös kun antaa käydä tyhjäkäynnillä yli 10 sekuntia niin pyörä menee tukkeeseen.. kun antaa kaasua niin booaa kunnes kierrokset sitten nousevat lopulta korkealle kun röörit aukeaa. Samalla putkesta tulee helvetisti paksua savua. Kierrokset myös leijuu useimmiten kytkimellä kun ajaa vaikkapa 80km/h ja laittaa kytkimelle.
Tulppa musta, 165ps, neulan sokka ylimmässä. Seosvoitelu käytössä, seassa Motulin täyssynteettistä noin 2.2-2.5%
24.4.2014 21:57
Koitahan säätää se pyöräsi ensimmäisenä, jos vaikka vaiva häviäisi.
24.4.2014 23:41
Minkäs kokoista etuvalon polttimoa husse kestäisi.. siis vakio polttimokannalla? Vakio taitaa olla 35W mutta haluisin jotain tehokkaampaa tilalle.
25.4.2014 1:15
Onko normaalia että pa-säätimen servo tekee semmoista sahaavaa edestakaista liikettä, kun laittaa virrat päälle, ja myös sillon kun kaasuttelee tyhjäkäynnillä? pa-säätimen vaijerit ei oo paikallaan tällä hetkellä.
Help please
25.4.2014 10:21
Mullakin teki tota ilman vaijereita. Osaako kukaa avustaa miten sähkö pa säätimen saisi toimimaan, kun vaihoin nyt kaasarin ja laitoin rautalangan kaasuasennon tunnistimeen. Vilkuttaa ecu 6 ja säädin jääny ylä asentoon.
26.4.2014 12:25
Mitä säätöjä jengi on pitänyt vakio VHST 28mm kaasarilla näillä keleillä?
26.4.2014 17:21
meneekö tehtaan täystehoputki kiinni joka on ollu 08 hussessa kiinni, niin -12 vuosimalliin kiinni suoraan..???
26.4.2014 23:15
Mikä mahtais olla kun takavalo palaa himmeästi mutta jarrua painaessa palaa normaalisti. Että mistäs lähtis ensiks kattelee vikaa?
27.4.2014 1:06
Jarruvalo syttyy...
Riippuu toki, mitä tarkoitat himmeällä. Toista polttmoa voi kokeilla ja katsoa samalla, että kontaktipinnat puhtaat.
27.4.2014 1:49
Kaasari kysymykseen että ite ajoin näillä 10-20 keleillä 170ps ja sokka ylimmässä, ja tulppa oli kahvin ruskee noilla säädöillä. TT Putki kysymykseen: Joo, jos SM husse kyseessä.
27.4.2014 11:57
-jimi kirjoitti:Mullakin teki tota ilman vaijereita. Osaako kukaa avustaa miten sähkö pa säätimen saisi toimimaan, kun vaihoin nyt kaasarin ja laitoin rautalangan kaasuasennon tunnistimeen. Vilkuttaa ecu 6 ja säädin jääny ylä asentoon.
Ite koittaisin PA-säätimen kalibrointia mutta liekkö onnistuu jos säädin yläasennossa?