Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
4.4.2014 21:15
Juu yritetään vetää mahdollisimman tyhjäksi. Mutta se huuhteleminen vielä kiinnostaa, voiko siis kaataa vettä säiliöön ja antaa valua siitä vesipumpun tyhjennyskolosta pois?
Ja tuo öljyvalo, se vilkkuu varmaan sen takia että aina hetken kierrättelyn jälkeen (valot päällä) ECU4 (lämpöanturi) tulee mittariin. Aina kun on ECU mittarissa niin öljyvalo vilkkuu.
EDIT 5.4.2014
Vaihdoin nesteet, ei auttanut. Eli jtn on sähköissä vikaa. En ole 100% varma että alkoiko vika silloin kun vaihdoin takavalon lediseen... Tuli vähän sählättyä johtojen kanssa
No pitää ottaa johdot irti ja katsoa välkkyykö sitten, jos ei välky niin sitten on johdot vituillaan.
5.4.2014 23:07
Nonii elikkäs oisin virittämässä tollasta 08-mallin hussea, josaa tällä hetkel deppi ja kaasarissa tt-osat. Oon ajatellu laittaa 34-38pwk:n tuohon kii, mutta nyt alkaa mietityttämään muo pa-säätimet ja kaasuasennontunnistimet.. Eli alusta loppuun mitä täytyy tehdä noille, että pyörä toimii oikein? Ja kuuluuko alempi pa-säätimen letku olla tukittu+kuuluuko sinne valua öljyä säätimestä.. :o
5.4.2014 23:33
Kuuluu olla tukittu. Ja on normaalia että tulee öljyä. Siin on kaks letkuu sen takii et alemmast letkust voi päästellä öljyt valuu jossai muualla kun sponsoreiden kivetyksel
Jos se ei olis tukittu niin se valuttais millon tykkää.. Ja ylempi letku sitä varten et sitten kun PA säädin alkaa olee täynä öljyy (ei oo availtu ja tyhjennetty alemmast) ni sit se valuttaa siit ylemmäst.
8.4.2014 16:43
Nyt voi olla tyhmä kysymys mutta jos laittaa -12 vuosimallin Husqvarna sm TT:ksi niin pitääkö pakoaukonsäädin kalibroida
jos pitää niin tietopankin ohjeilla varmaan saa tehtyä sen?
8.4.2014 20:34
12vm on mekaaninen säädin, joten ei tarvitse kalibroida
8.4.2014 20:35
-09--> On mekaaninen PA-säädin jota ei tarvitse kalibroida.
Edit: Jimi ehti ensin
9.4.2014 13:01
Kun laitan tt setin kaasariin niin alkaako ecu2 vilkkumaan? Ja toimiiko tuorevoitelu enään jos ecu2 alkaa vilkkumaan? pyörä on siis husq 2012 2t.
9.4.2014 13:06
Ei ala vilkkumaan ellet riko mitään.
9.4.2014 13:25
entä jos alkaa nii toimiikos tuorevoitelu enään :0
9.4.2014 14:39
Kyllä se jotenkin toimii (ei kyllä mene optimaalinen määrä öljyä bensan sekaan). Jos alkaa vilkkumaan niin sitten kannattaa koittaa kalibroida TPS anturi. Sen kalibrointiin kuuluu sama prosessi kuin PA-säätimen kalibrointiin.
Jos ei auta niin sitten seosvoitelu.
10.4.2014 15:15
http://www.milkolehmus.fi/tuotteet.html?id=135/1095Kellään kokemuksia oisko tuo hyvä putki katulaiskaan?
10.4.2014 16:29
Kellään mitään hajua missä vois olla vika. Husse alkaa vilkuttaa lämpövaloa n10min ajon jälkeen ja kun pysähtyy kattoo nii kone on ihan sika kuuma ja siitä jäähdytysnesteletkusta mikä menee kannesta sisään vuotaa jäähdytysnestettä
Nestettä on kyllä säiliössä, mut en tiiä kiertääkö. Millä vois kattoo et kiertää nestee?
Pikasta apua kaipais
pyörähän on 2010 sm
10.4.2014 17:50
Osaisko joku kertoa/näyttää kuvaa miten hussen tasapainoakselin rattaiden merkkien tulee olla? vm2006
11.4.2014 12:41
Kyllähän SM ja WRE rungot ovat 2010 samat? Esim SM putki menee suoraan WRE:hen? Eihän niissä mitään eroja pitäisi olla
?
11.4.2014 14:36
On samat ja menee. Ei oo mitään isompaa konkreettista eroa.