Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

12.3.2012 18:19

Mikset kysy millon noi saa noita taas hyllyy, eiköhän niitä tule taas, vai joko kysyit?

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

19.3.2012 23:33

Kertokaas miten sais nätisti kuristettuu tt cagivaa, että sais rekisteröityy ja ajettuu opetusluvilla kortin?

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

20.3.2012 0:32

Samalla tavalla ku ne on uutenaki, holkki putkeen.

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

20.3.2012 13:53

Onkos ne mite tarkkoja katsatuksessa, että riittääkö pelkkä holkki putkessa kun on kanttakin laskettu? Ja mites ne suuttimien koot, voiko olla kurinkanssa tavallista suuremma?

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

20.3.2012 14:34

jonttu-13 kirjoitti:Onkos ne mite tarkkoja katsatuksessa, että riittääkö pelkkä holkki putkessa kun on kanttakin laskettu? Ja mites ne suuttimien koot, voiko olla kurinkanssa tavallista suuremma?

En oo koskaan vissiin kuullut et keltään ois ees tarkastettu opetusluville katsastaessa että pyörä on vakiotehoinen. :roll:

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

21.3.2012 17:53

Tänään katsastin Miton opetuskäyttöön. Katsastusmies ei katsonut mitään muuta kun että kolmio löytyy, vilkaisi vaan kärryssä olevaa pyörää ja sanoi että ok. :D Ei tarvinnut näyttää edes vilkkujen valojen yms toimivuutta. Arrowikin oli kiinni.

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

21.3.2012 22:53

Minkä kokosta suutinta suunnilleen, kun on mikuni 35 kaasari, evo 1 ilmanputsari ja evo1 putki?
Ja pitää varmaa öljypumppua vähä säätää, että saa enempi öljyä ?

Mitoni siis vm-07 evo 2.

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

21.3.2012 23:58

Evo1 kaasarin säädöistä kannattaa luultavasti lähteä liikkeelle.

Neula: 6AEL460 (neljäs lovi)
Tyhjkäyntisuutin: 45
Pääsuutin: 310
Seosruuvi 1 ja ½ kierrosta auki.

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

22.3.2012 23:05

Aramid kirjoitti:Evo1 kaasarin säädöistä kannattaa luultavasti lähteä liikkeelle.

Neula: 6AEL460 (neljäs lovi)
Tyhjkäyntisuutin: 45
Pääsuutin: 310
Seosruuvi 1 ja ½ kierrosta auki.



Ok, Kiitos tästä!

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

31.3.2012 16:26

Haittaako jos laittaa kurin putkeen ja on liian isot suuttimet?

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

31.3.2012 19:24

Putki karstoittuu ja muutenki perseestä ajaa. Ei haittaa jos et pitkään ajele noin.

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

31.3.2012 23:36

Ajatuksena olis pitää kilpiinlaiton ajan ja jos jaksais pitää vääsen aikaa opetusluvilla kun ajaa.

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

2.4.2012 19:59

Ainakaan täälläpäin eivät ole muuta katsoneet kun että onhan peilit kiinni ja valot kunnossa, jos sitäkään, joten suotta kuristamisesta murehdit. Eihän katsastuskonttoreilla ole edes tehopenkkiä jossa voisivat viritetyksi pyörän todeta.
Mutta jos välttämättä kuristuksen haluat laittaa, niin kyllä se sen katsastuksen ajan menee samalla suuttimella, mutta pidempään en isoa suutinta pitäisi, karstottuu paikat niin pahasti, ja hörppii turhaan bensaakin enemmän. :roll:

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

18.4.2012 19:07

Kun on tyhjennetty vakioputki nii kannattaako laittaa myös vapaasti virtaava änkkä?

Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

18.4.2012 20:06

Eipä oikeestaan.