Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
15.6.2012 19:56
Mitä käy kun katot sitä solenoidia kun kierrätät paikoillaan?? Itellä teki sillei että se nous mutta sitten ilmeisesti se pitojännite laski niin hommasin sitten rave2..
16.6.2012 17:26
240turbo kirjoitti:Mitä käy kun katot sitä solenoidia kun kierrätät paikoillaan?? Itellä teki sillei että se nous mutta sitten ilmeisesti se pitojännite laski niin hommasin sitten rave2..
kyllähän se nousee ja laskee tyhjäkäynnillä ihan oikein että onko toi paskana vai pitääkö säätää vai mikäköhän on homman nimi?
16.6.2012 21:47
Mutta nouseeko se kun nosta kierrokset yli 8000 ja pidät vaikka hetken siinä 10k ja katot pysyykö se yläällä?
17.6.2012 18:39
240turbo kirjoitti:Mutta nouseeko se kun nosta kierrokset yli 8000 ja pidät vaikka hetken siinä 10k ja katot pysyykö se yläällä?
pitää katsoa. purin tänää taas ton raven niin laippa ainaki liikku ihan moitteetta aukossa. kuulostas vaan vähän käsittämättömältä et se kumminkin jotenki toimi vielä sillon ku en ollu avannu sitä?
17.6.2012 19:37
Olihan laippa oikein päin?
17.6.2012 23:21
Kellään myydä/vaihtaa rave kakkosta?
17.6.2012 23:22
Tai mistä sitä voi ostaa?
Sori 2 viestiä ku oon puhelimella...
18.6.2012 11:09
2radilta saksasta, ilmeisesti ne on käytettyjä. Kartingshop.fi:stä saa ihan uutena kaikki rave 2 osat, hinta tais olla 160e pintaan.
18.6.2012 21:55
240turbo kirjoitti:Olihan laippa oikein päin?
se pyöreempi puoli tai se on alaspäin, eikös sillon oo oikei päi?
21.6.2012 0:37
240turbo kirjoitti:Olihan laippa oikein päin?
osaatko vielä sanoo että kuin kelvästi sen pitäis sormella nousta ja mikäköhän vika siinä nyt on sitte.. 1,5 vk niin saa kortin takasi ja olis ihan kiva jos se toimis siihen mennessä
21.6.2012 12:59
Otat sen solenoidin liittimen irti ja isket akulta johdot siihen, jos nousee niin vika ohjainboksissa, jos ei nouse, vika vaijerissa luultavasti, voinu mennä säikeille sisältä niinku itellä oli menny. Mutta kannattaa testata kaikki maholliset asennot
4.7.2012 0:56
Voisiko joku ystävällinen laittaa kuvaa johdosta johon raven solenoidi tulisi liittää. Monta johtoa siihen liittimeen pitäisi tulla?
4.7.2012 19:48
Olis raven kaa vaihteeks ongelma
Vaijeri ei pysy kii laipassa, voiko vaijerin pää olla nii kulunu, että se pomppaa aina irti ajossa ?
5.7.2012 13:15
veryz kirjoitti:Voisiko joku ystävällinen laittaa kuvaa johdosta johon raven solenoidi tulisi liittää. Monta johtoa siihen liittimeen pitäisi tulla?
2 johtoa, en nyt kuvaa jaksa ettiä/laittaa mutta siinä liittimessä ne liittimien kosketuspinnat on tässä asennossa -| Se on siinä paksussa johtonipussa, löydät sen kyllä ku vähän aikaa etit.
Onkelma kirjoitti:Olis raven kaa vaihteeks ongelma
Vaijeri ei pysy kii laipassa, voiko vaijerin pää olla nii kulunu, että se pomppaa aina irti ajossa ?
Voi.