Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
28.3.2014 0:37
Onko kellään samoja oireita hussessa, elikkäs ei mene säätöihin, ei toimi tyhjäkäynnillä, jos taas laittaa tyhjäkäynnin isommalle, jää kierrokset leijumaan ja tekniikkanahan on tt-setti ja tt putki. Vasta ostin tämän, oli A1 tehoinen kyseessä 2008 vuoden malli. Kaasarissa on Ps 170, Tk 34 , kokeiltu on 165 Ps ja Tk 38 jo, ei toiminut 38:lla sai liikaa bensaa
jos joku vois vähä jeesaa
29.3.2014 13:42
Voiko joku kertoa mitkä ovat husqvarna sms 09 vakio säädöt?eli ne säädöt mistä pitäis lähtee säätämää?
31.3.2014 17:49
Mites 06vm hussesta saa vauhtipyörän irti? Ja onko vika johdoissa vai staattorissa kun ei lataa akkua mutta antaa kipinän ja käy normaalisti? Jännitteensäädin on vaihdettu.
2.4.2014 21:39
Mikäs helvetti -08 vuosmallin hussessa vois olla kun pelaa sen puolisen tuntia ihan normaalisti mut sitten yhtäkkiä vaan sammuu. Mittari ja valot himmenee pikkuhiljaa kokonaan eikä lähde käyntiin kun vasta vartin odottelun jälkeen
. Käyntiin lähtemisen jälkeen pelaa taas vähän aikaa normaalisti mutta sammuu taas. Voisko ecuboksissa olla vika? Jos jollakin on ollut samanlainen ongelma hussessaan niin vois ilmotella mikä oli mahdollisesti syynä!
4.4.2014 15:21
Mistä saa halvimmat 144 kitit husseen, onko tuo mp racing ainoa vaihtoehto vai tuleeko jostain ulkomailta halvemmalla? Ja meneekö suoraan 2010 vuoden malliin? Millaiset huoltovälit? Vai onko perus 125 cr/wr pytty parempi? Vai vakio?
4.4.2014 16:25
Eli nyt alkaa vitutus huipentua. Kirjottelin aikasemmin siitäkun rupee lämpö-, öljy- ja ECU4 valot vilkkuu kun laittaa valot päälle. No vaihdoin akun, lämpöanturin JA VIELÄ SE JATKUU
Oon putsaillut liittimiä ja ilmannut jäähdytysjärjestelmää eikä ole ollut apua.
Noh nyt kun käynnistelin ja kierrättelin, niin tietty sama rumba jatkuu mut nyt on ehkä jotain jäähypuolella ongelmaa. Eli kun lämmittelin koneen ja avasin sitten jäähdytysnestekorkin niin sieltä tuli semmosta valkosta vaahtoa yli. Että mikäköhän tätä nyt vaivaa. Videoo ja kuvia otin. En oo päässy kunnolla ajamaan vielä, eli oon pääosin vaan kierrätelly. Pyörä on vakiotehoissa, mutta laitan TT:ksi kunhan vaan TT setti saapuu.
Mikä ihme tää ylivuotoletku on? Sieltä tippuu välillä pari tippaa..Voiko tän solenoidin ottaa vittuun?
Ja tämmöstä ripulia tulee välipillin ja paisarin välistä.. Ihan ruskeeta ja nestemäistä.Kaikki avut ovat tervetulleita! Voikohan olla liikaa jäähdytysnestettä?
Tässä vielä video; https://www.youtube.com/watch?v=IaxtGI7 ... e=youtu.be
4.4.2014 16:28
Kannattaa pitää ne pyörän osat siinä pyörässä kiinni, silloin yleensä toimivat paremmin.
4.4.2014 16:38
Tuolla enskapuolella oli justiinsa puhetta noista 144 kiteistä, kannattaa sieltä käyä kattomassa
Husqvarna Cr keskustelu.
Ja Rikzaah, ootko kokeillu huuhdella ja täyttää jäähdytysjärjestelmää? Vaahto vois viittaa ainakin siihen että siellä on erivärisiä nesteitä sekasin. Varmaan seuraavaks kannattaa huuhdella kunnolla se, ja täyttää vain yhdenvärisellä nesteellä.
4.4.2014 16:55
Mites tämä huuhtelu operaatio onnistuu? Mikä jäähdytysneste olisi husseen paras? Ja 50/50 akkuvesi-jäähdytysneste seos?
4.4.2014 17:06
Huuhtelu ihan sillein että vettä lorottelee järjestelmän läpi. Jäähytysnesteeks käy varmaan mikä vaan jäähytysneste, ja ei sitä akkuveteen välttämättä tarvii sekottaa, täälläpäin ainakin aina vesijohtoveteen sekotettu suoraan.
Jostain luin joskus että punanen jäähytysneste ois alumiinilohkoille parasta mutta omassakin hussessa taitaa tällä hetkellä olla sinistä. Useimpia sinisiä ja vihreitä saa sekottaa keskenään, mutta ei punasta kummankaan kanssa, koska alkaa vaahtoamaan.
4.4.2014 17:10
Okei
Akkunestettä löytyy valmiiksi niin vedetään sillä. Voiskohan kuumana käyminen tosissaan johtua siitä? Olisikohan jotain muita vaihtoehtoja mitä kantsii koittaa? Pyörä on 3km päässä minusta, niin pitää koittaa useempaa kikkaa yhdellä kertaa
4.4.2014 20:27
Anteeksi tuplapostaus, mutta miten oireilee jos on kansipahvi mennyt? Jäähdytysnesteet vaahtoaa ainakin, mutta mitä muuta?
4.4.2014 20:34
Pakokaasu muuttuu paksun valkoiseksi, käyntihäiriöitä, nesteen katoamista..?
4.4.2014 20:40
No ei oo mtn noista
Pitää koittaa vaihtaa nesteet, mutta jos silti käy kuumana niin sit on kyllä neuvot vähissä
4.4.2014 20:57
Joo käy ne nesteet vaihtaa, muista ottaa koko järjestelmä tyhjäksi, ettei jää jonnekki neste seisoo.
Palaako tuo öljyvalo ainoastaan kaasun kanssa? On aika ihme värkki. Lämpövalon vielä ymmärrän, jos nesteet ei kierrä, mutta tuo öljy?