Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
28.5.2009 15:30
voi voi. kai tilaat okeen turpon joskus?
28.5.2009 17:54
Laittoin kuitenki kiinni tuon. Saa nähä ahtaako.
28.6.2009 22:39
lokitekki kirjoitti:Laittoin kuitenki kiinni tuon. Saa nähä ahtaako.
paljollako se turbo nyt lähtis??
29.6.2009 10:38
Ehkä kannattaisi mp-osastolla myydä, jos kerran 65hp koneeseen on tarkoitettu. Mikä vehje itselläsi sitten on alla jos enemmän heppoja löytyy?
29.6.2009 13:52
Siis onko tuo 65hp koneeseen vai 65hp asti riittä tuottoa?
29.6.2009 16:01
Entiiä, mut en vihti nyt myyä sitä ku ei oo toimivuus varmuutta. Itellä ei kiertäny sen kans
30.6.2009 23:51
mikä toi turbo niinku o? ! ! ?
1.7.2009 5:26
joomoro kirjoitti:mikä toi turbo niinku o? ! ! ?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Turbo
27.7.2009 21:32
Garret t02. Liian iso. Nykyään kiinni kkk-03 (mersun diesel ahdin)
27.7.2009 23:34
kyllä minä sen huomasinkin... isohan se kakkonen on...
miten tolla kkk nostaa ahtoja ? edelleen 125cc ? minkälaista polttoaineen syöttöä ? itellä tulossa rojektia pikku nelariin myös...
28.7.2009 20:42
Siinä 6,tonnin kieppeillä repäsee ahdot ylös. Ja hukkaportilla rajotettu 0.7.
Bensapumppu ja bensanpaineen säädin. Itsellä toimii parhaiten kun tyhjäkäynnillä bensanpaine on 0.2bar. Ajossa en oo seurannu miten se paine nousee.
28.7.2009 21:50
oisko videota tulossa projektin etenemisestä?
29.7.2009 17:12
Ei oo mitään kameraa millä vois ottaa.
Ja projekti alkaa olee aikalailla valmis tekniikan osalta.
7.8.2009 4:03
sanokaas nyt että tarvisko Männät, laakerit ja kaikki muut jutut vahvistaa jos laittaisin turbon yamha wr 125 -09 meinaa aika kaliiks tulis heti korjailla ihan uutta pyörää