30.9.2008 15:34
4.10.2008 16:19
10.10.2008 17:59
Otapa putki pois ja kurkista pakoaukosta, nouseeko laippa aivan pakoaukon katon tasalle kun nostat sen sormella ylös? Ja onhan kai laippa oikeinpäin, eli viiste näkyy kun katsot pakoaukosta.. Jos laippa ei nouse ylös asti niin kannattaa laittaa paksumpi tiiviste raven alle tai ruuvailla laippaa raven ollessa irti..Ansta kirjoitti:Nyt kyllä rupeaa keinot loppumaan aprilian kanssa... Malli on af1
Oon nyt tapellu ton rave2:n kanssa viimeset puol vuotta...
11.10.2008 0:50
11.10.2008 9:55
JerQQ kirjoitti:Eikös viiste pidä olla mäntään päin?
11.10.2008 12:00
12.10.2008 18:23
Kyllä se vaikuttaa sekä vääntöön että huipputehoon. Laippa ei nouse täysin ylös jos se on väärinpäin..JerQQ kirjoitti:Jaa? Ite kyllä laitoin mäntään päin ja on erittäin hyvin toiminu. Toi vaan taitaa olla mulla syy, miksei toi af1 tunnu vääntävän kovin hyvin
E: Eihän se laipan asento huipputehoon vaikuta, koska senhän pitäis nousta ihan ylös muutenkin.
12.10.2008 23:54
16.10.2008 12:27
16.10.2008 12:43
Indesign kirjoitti:Mitä tuo "Ort" eli lajittele meinaa tuolla strauben sivuilla? Suomennos väärin tai jotain? En oikein hoksaa...
E: Niin siis kun rekisteröidytään...
26.10.2008 15:14
27.10.2008 2:54
Ansta kirjoitti:Kellään mitään ideoita miksi Rave2:n kanssa toimii A1 tehoisesti mun Af1?
Pytyssä on se reikä auki, rave oikein kasattu...
Kävin äsken autotallissa ja laitoin sen raven toiseen Gilardoni 1 merkkiseen sylinteriin joka mulla oli pöydällä, ja ihan ylös se kyllä nousi, jopa silleen että jätti pienen "montun" sinne kanavaan. Eli ihan ylös.
Mikä vikana
27.10.2008 7:29
29.10.2008 15:09
11.11.2008 0:42