Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
28.7.2011 17:58
Jebis kirjoitti:Onks nää 200h kannet oikeasti näin kiven alla ettei tunnu löytyvän mistään päin internettiä ainuttakaan myynnissä olevaa yksilöä.
Kysytään nyt täälläkin vaikka tuskin se mitään auttaa, eli jos jollain on myynnissä toimivaa 200h kantta niin äkkiä YV:tä minulle! Hinnasta päästään kyllä sopuun.
Jos tehoja haluat niin laskettu 200C kansi on aika tasoissa 200H kannen kanssa. Laskeminen vaan pitää tehdä aika huolella, että o-renkaat eivät pala eivätkä vuoda.
30.7.2011 3:32
Onko mitään hyötyä/ järkeä laittaa teharia ton 28 lortton kaveriks ?
Vai onko lähes pakollista jos haluaa vähänkin tehoa lisää ostaa myös isompi kaasutin ?
Ajattelin giannelli , arrow tai jollymotoo
Jolly on kyllä aika suolasen hintanen...
1.8.2011 15:55
Jukk3r1 kirjoitti:Onko mitään hyötyä/ järkeä laittaa teharia ton 28 lortton kaveriks ?
Vai onko lähes pakollista jos haluaa vähänkin tehoa lisää ostaa myös isompi kaasutin ?
Ajattelin giannelli , arrow tai jollymotoo
Jolly on kyllä aika suolasen hintanen...
Saa kyllä tehoja ja tästä jollymoton kopio, täysin sama
http://www.motoracingshop.com/product_i ... cts_id=587
2.8.2011 13:15
sanderi14 kirjoitti:Jukk3r1 kirjoitti:Onko mitään hyötyä/ järkeä laittaa teharia ton 28 lortton kaveriks ?
Vai onko lähes pakollista jos haluaa vähänkin tehoa lisää ostaa myös isompi kaasutin ?
Ajattelin giannelli , arrow tai jollymotoo
Jolly on kyllä aika suolasen hintanen...
Saa kyllä tehoja ja tästä jollymoton kopio, täysin sama
http://www.motoracingshop.com/product_i ... cts_id=587
Ok, kumpaa suositelisitte 28 lorton kanssa, arrow ? jolly? vai tuo jollyn kopio?
Arrowiin päin oon kääntymässä varmaan kun ei ole niin kallis
3.8.2011 0:26
Arrowissa ei ole hirveää tehoeroa kurittomaan vakioputkeen, jos vähänkin hyötyä haluat, osta jolly. Vinkkinä olis meitsillä myynnissä lähes täydellinen 35mm kaasarisetti ja evo1 putki, joka on aikalailla samoissa tehoissa jollyn kanssa.
8.8.2011 1:30
Käykö Gilardoni#1 73037 sylinteri 2004 vuoden mitoon?
14.8.2011 22:12
Ajattelin tuohon Raptoriin ostaa talven aikana isompaa kaasutinta ja 200H kantta, niin onko hyvä vaihtoehto kaasuttimeksi esim. Keihin 36mm?
17.8.2011 14:56
Mulla on tuo Mikuni tm 35 niin minkä kokosta suutinta siihen kantsii heittää teharin kans ? siel on nyt 310.
17.8.2011 15:08
Jukk3r1 kirjoitti:Mulla on tuo Mikuni tm 35 niin minkä kokosta suutinta siihen kantsii heittää teharin kans ? siel on nyt 310.
Vakio putsarilla varmaan 310-320.
19.8.2011 14:29
Paljonko pitäisi TT-Mitosta lähtee kierroksia? Alkaa varmaan mäntäkin olee väsyny, 12500km ajettu. Kiertää enää vähän yli 10 000rpm.
24.8.2011 16:05
Mikä suutin vakio 2007 Cagiva mitossa on?
25.8.2011 17:48
Minulla on -99 vuoden Mito kaikki on kunnossa mutta sähköt vähän sekaisin mittarin N/öljy valo eivät pala
ja jarruvalo palaa jatkuvasti. Olisiko kellään neuvoa asiasta?
25.8.2011 22:23
Minkälaisia pää- ja tyhjäkäyntisuuttimia teillä on ollut Cagivassa Mikuni TMX 35 kaasarin kanssa? Mistä saisi imukaulan kyseiselle kaasarille vai pitääkö väsäillä itse?
26.8.2011 14:41
Suzukis kirjoitti:Minkälaisia pää- ja tyhjäkäyntisuuttimia teillä on ollut Cagivassa Mikuni TMX 35 kaasarin kanssa? Mistä saisi imukaulan kyseiselle kaasarille vai pitääkö väsäillä itse?
Suutin vakioputsarilla aika lähelle 310-320 ja tk-suutin 45. Imukauloja löytyy ainakin ympäri internettiä.