Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
4.4.2013 13:29
hmmm. elikkä oliko jollain siis semmonen vika että kun jännitesäädin oli paskana niin ei halunnu oikein kiertää? esim miksulla. voiskohan mulla olla sit sama vika. :o täytynee koittaa kun noitakin tuli pyörän mukana 3 kpl...
4.4.2013 16:32
emetsu kirjoitti:emetsu kirjoitti:Alustavia Säätöjä mikuni tm 36 kaasarille ?
Ps. Koko ?
Ts.koko ?
Neulan sokka ?
S.ruuvvi ?
Tuli tilattua wr imukaula, torvi, mikuni tmx 36 , hussen oma tehari
jospa silä eteenpäi pääsis
Mulla on mikuni tm 38 näillä keleillä: 390ps 45tk neula keskimmäisessä.
4.4.2013 17:11
Aattelin tommose Mikuni Tm 35 kaasarin ostaa niin voisiko joku ystävällinen sanoa vähä suuntaan antavia säätöjä:)
Tarviiko ostaa molemmat imukaula ja torvi vai riittääkö vaan imukaula?
Ja vielä minkä kokonen vastus meni vm12 hussen öljypumpun johtoihi?
4.4.2013 17:28
Osaisiko joku sanoa että jos paisarista löytyy suurehko lommo niin vaikuttaako se esim. tehoihin ?
4.4.2013 17:38
Rtuomas kirjoitti:Aattelin tommose Mikuni Tm 35 kaasarin ostaa niin voisiko joku ystävällinen sanoa vähä suuntaan antavia säätöjä:)
Tarviiko ostaa molemmat imukaula ja torvi vai riittääkö vaan imukaula?
Ja vielä minkä kokonen vastus meni vm12 hussen öljypumpun johtoihi?
Pitää ostaa molemmat
Eikä tarvi laittaa vastusta jos taiteilee sinne kaasuasennontunnistimeen sellaisen rautalangan että pitää sitä pyörivää juttua sellaisessa asennosa ettei ecu valo vilku
Säädöistä paha sanoa muutaku, 250-350ps? ja tk30-45
Nazbolli kirjoitti:Osaisiko joku sanoa että jos paisarista löytyy suurehko lommo niin vaikuttaako se esim. tehoihin ?
Riippuu hieman että kuinka suurehko mutta tuskinpa..
4.4.2013 17:42
Lääässi kirjoitti:Rtuomas kirjoitti:Aattelin tommose Mikuni Tm 35 kaasarin ostaa niin voisiko joku ystävällinen sanoa vähä suuntaan antavia säätöjä:)
Tarviiko ostaa molemmat imukaula ja torvi vai riittääkö vaan imukaula?
Ja vielä minkä kokonen vastus meni vm12 hussen öljypumpun johtoihi?
Pitää ostaa molemmat
Eikä tarvi laittaa vastusta jos taiteilee sinne kaasuasennontunnistimeen sellaisen rautalangan että pitää sitä pyörivää juttua sellaisessa asennosa ettei ecu valo vilku
Säädöistä paha sanoa muutaku, 250-350ps? ja tk30-45
Kuulema ollut Tm:ssä ja 340ps ja joku 24tk ja tarkotin öljypumppua en tps anturia mutta kiitos kumminkin
4.4.2013 18:17
Nazbolli kirjoitti:Osaisiko joku sanoa että jos paisarista löytyy suurehko lommo niin vaikuttaako se esim. tehoihin ?
No sehän riippuu, kuinka suuri lommo on kyseessä.
4.4.2013 18:22
Eli nyt ois pieni kysymys! Husse Alkas oleen kasassa, vaihettua osaa Mäntä, V-forcet, 38 Mikuni ja FMF. Tänään koitin ekaa kertaa käymään. Ei lähteny, sitten vähän käynnistyskaasua kaasariin ni naukas kiekat tappiin ja sammu heti. Muutaman sekunnin sai pidettyä kun kaasua anto mut sama lopputulos. Eli ilmeisesti ei saa bensaa jostain syystä?
4.4.2013 20:48
Rtuomas kirjoitti:Lääässi kirjoitti:Rtuomas kirjoitti:Aattelin tommose Mikuni Tm 35 kaasarin ostaa niin voisiko joku ystävällinen sanoa vähä suuntaan antavia säätöjä:)
Tarviiko ostaa molemmat imukaula ja torvi vai riittääkö vaan imukaula?
Ja vielä minkä kokonen vastus meni vm12 hussen öljypumpun johtoihi?
Pitää ostaa molemmat
Eikä tarvi laittaa vastusta jos taiteilee sinne kaasuasennontunnistimeen sellaisen rautalangan että pitää sitä pyörivää juttua sellaisessa asennosa ettei ecu valo vilku
Säädöistä paha sanoa muutaku, 250-350ps? ja tk30-45
Kuulema ollut Tm:ssä ja 340ps ja joku 24tk ja tarkotin öljypumppua en tps anturia mutta kiitos kumminkin
100 ohmin vastus pitäisi olla oikea
4.4.2013 21:07
Minkaslainen ja hintanen näissä on pa säätimen vaijeri? Onko se kaasuvaijerin samassa, vai mite ku en ainakaa googlella löytäny pakouaukonsäätimen vaijeri nimellä olevia vaijereita?
Ei oo kokemusta näistä pakoaukon säätimellä varustetuista vehkeistä nii en tiiä
4.4.2013 21:34
Kun ei pyörän jokainen osa vaan voi olla näkyvillä jossain nettisivuilla -.-
soittakaa mp-racingille ja tilatkaa sieltä, sieltä saat sen vaijerinkin
5.4.2013 8:32
OtsiR kirjoitti:hmmm. elikkä oliko jollain siis semmonen vika että kun jännitesäädin oli paskana niin ei halunnu oikein kiertää? esim miksulla. voiskohan mulla olla sit sama vika. :o täytynee koittaa kun noitakin tuli pyörän mukana 3 kpl...
Juu jos pätkiins rajottimelle ja käyntiinlähtö huonontuj yhtäkkiä niin jännitteensäädin paskana.
Pahimmillaan sammuu ja joutuu ootteleen joku 5min ja sa työntämällö käyntiin. Silloin myös esim töötistä sammuu tai laittaa valot päälle niin hyytyy, myös vilkut temppuilee.
5.4.2013 9:35
jees, täytyy kattoo. palaan asiaan. Toi mun Husse BlueDream on ensviikon alussa pyörillä niin parempi testailla sit. Ja pitää vielä hitsata välipilli paisariin niin sitten pääsee koittaa kunnolla. se teki sitä meinaan pari kuukautta sitten kun sillon viimeks käyny niin selviää se jännitesäädinkin juttu parin päivän päästä. Mutta voiko mulla ees olla se vikana kun 2006 vuoden sähköt? :o
5.4.2013 17:39
Tuota mietiskelin että ostan omaan husseen tommosen mikunin --->
http://www.mpt.fi/index.php?productID=27549Mutta kertokaappas kokeneemmat, että mistähän tuohon kaasarille sopivan imukaulan saisi hankittua? Vai mahtuisko vakio imukaulaan, luin jostain että, joku oli survonut 38 mikunin vakiokaulaan.. Voisko pitää paikkaansa?
5.4.2013 19:19
Ostaisit mielummin samalla hinnalla uuden tai puolta halvemmalla käytetyn 38 mikunin flättiksen (TM/TMX). 1) Enemmän virityspotentiaalia jatkossa, toimii myös ihan perus TT hussessa tuo 38 vaikka ilman muita modailuja.
2) Mp-racingiltä saatava WR imukaula joka maksaa 20e uutena niin sopii täydellisesti 38 kaasarin kanssa koska on semmoselle suunniteltu.
joku kysy että onko WR imuTorvi pakollinen isomman kaasarin kanssa. Tosissaan siinä on se torvi letkeämpää muovia joten isonkin kaasarin saa hyvin menemään kiinni. Toki saa ängettyä myös vakio imutorveen jos mielenkiintoa riittää