26.6.2012 7:52
_rieska_ kirjoitti:No mitäpä luulet kuinka sopii... Tommosen kysymyksen johdosta voin todeta ettei varmaan kannata alkaa koko hommaan. Sähköt yzasta ja siihen valopuola kaveriksi niin saa valot, koneen sovittaminen, putken sovittaminen ja kaikkine koneen oheislaitteiden sovittelu.
26.6.2012 8:49
EDU96E kirjoitti:Onkohan mulla sitten tehty rakenteellisia muutoksia etujarruun? On nimittäin aivan hyvä, ei tartte eikä saa olla yhtään ton parempi, pysähtyvyys on oikeasti hyvää...
Niin käytättekö detseissänne täyssynt. öljyjä?? Kertokaa ihmeessä...
26.6.2012 11:16
EDU96E kirjoitti:_rieska_ kirjoitti:No mitäpä luulet kuinka sopii... Tommosen kysymyksen johdosta voin todeta ettei varmaan kannata alkaa koko hommaan. Sähköt yzasta ja siihen valopuola kaveriksi niin saa valot, koneen sovittaminen, putken sovittaminen ja kaikkine koneen oheislaitteiden sovittelu.
Tarkoitatko nyt sovittamisella koneen asettamista paikoilleen ja pulttien kiristystä, vaiko kiinnikkeiden muokkausta/tekoa itse? Eli asettuukos se muuten suoraan paikallee? Kiinnikkeet samalla kohdalla?
27.6.2012 0:54
27.6.2012 1:47
27.6.2012 7:52
27.6.2012 10:30
Eikös ne muoviset prikat pitäisi tulla sillee että yks on sokan alla ja yks päällä? Ne on kuitenki aika paksuja että sillä on väliä mitenkä ne siellä on..lrzu kirjoitti:Kuuluko neulansokan päällä olla 2 muovista prikkaa?
27.6.2012 16:31
27.6.2012 17:37
Aviiton kirjoitti:No perkele mikäs sit tossa mun sotaratsussa on? Eikai näissä vehkeissä oo paljoo eroa toisiinsa? Ku oon miettiny sitä, että johtuuko se vakio tk suuttimesta? Hirveetä kakkaa rupee jo masentaa kyseinen vehje vaikka olenkin vasta 3 viikkoa ajanut..
PS. YPVS lukittu yläasentoon koska servo on rikki :3 tai en ole varma, mutta otin ne vaijerit sieltä ylhäältä pois ja virtaa niin se servon kiekko vaan tärisee. Onko tosissaan vika servossa, koska näytti kyllä ihan terveeltä kun availtiin, kolvaukset kaikki ok. Lueskelin et sulake kannattaa tarkistaa, mutta eikös sitten menis muitakin sähköjä pimeäksi kun ypvs? Ja onko kuinka herkkiä esim. noi piuhat katkeilemaan?
28.6.2012 13:28
28.6.2012 20:02
28.6.2012 20:50
tomi-52- kirjoitti:Mikä mahtaa olla kun detsistä tulee öljyä YPVS kotelosta!! itse epäilen että stefa on vain väljää myös YPVS laippa klappaa jos vedät sitä itseesipäin tai työnnät eteenpäin olisin kiitollinen jos joku hieman tietäväisempi ihminen kertoisi mistä johtuu.
tuli myös mieleen, jos se vuoto saattaa johtua 2-t öljystä, nimittäin viellä kun mopolla ajoin niin käytin motulin 710 2-t öljyä joka on täyssynteettistä esi/tuorevoitelulle suunniteltu. niin ei se mopossakaan tupannut palamaan kunnolla ja samaa tekee nyt piikissäkin. sylkee kaikki palamattoman öljyn vaimentimesta tai tällä hetkellä YPVS kotelosta
29.6.2012 18:21
29.6.2012 19:19
tomi-52- kirjoitti:musta tuntuu et kyllä se osittain öljystäkin johtuu, nimittäin mopossa kun sitä motulin 710 käytti niin jokasen ajon jälkeen sai pyyhkii vaimentimen ettei valu palamaton öljy ketjuille
29.6.2012 22:07