2.11.2008 15:50
malaco kirjoitti:Sen kuuluu liikkua täysin sulavasti ja kevyesti tottakai. Eri asia sitten jos sulla on jo sylinteri kii ja pyörität vauhtipyörästä? Sillon pitäis tuntua vastusta.mazaza kirjoitti:Kun vaihtaa runkolaakerit, niin kuinka jäykkä kampiakselin pitäisi sitten olla, kun laittaa lohkot yhtee? Siis ku kampiakselia pyörittää nii miten jäykkä sen kuuluu olla?
2.11.2008 17:14
2.11.2008 18:05
Entä jos laakerit on jääny alle millin ulkopuolelle sieltä pesästä? Ku avaa lohkojen kiinnitysruuvit niin se kampiakseli alkaa pyöriä niinkuin sen pitääkin.MänTä kirjoitti:Meni kampiakseli luultavasti kieroksi tai sitten laakereiden ulkokehät ovat eri tasossa kuin sisäkehät. Joka tapauksessa FAIL.
2.11.2008 21:33
2.11.2008 22:38
16.11.2008 20:30
16.11.2008 23:29
11.12.2008 18:54
11.12.2008 19:15
26.12.2008 17:53
4.1.2009 22:36
4.1.2009 23:10
5.1.2009 12:47
osta vaikka wr:n putki (oikeestaan sama mitä nuo muut), niitä saa halvalla kun osaa etsiä. Oikeastaan kaikki tuohon hussuun saatavat tehoputket on mitotettu päin helvettiä tuolle vakiosetille, suoraan roiskastu käyrä alunperin 10hp kierämmästä koneesta, eli wr:stä.MR Bomber kirjoitti:Terre!
Minulla on Husqvarna sm 125 vuosimallia 2006...
Ajattelin ottaa siitä kurin pois, niin kysyisin että jos laitan suuremman suuttimen esim. 125 ja säädän öljypumpusta seosta vähän rikkaammalle. Niin kestääkö kone vai pitääkö tehdä vielä jotain???
Ja kysyn vielä että paljo sen kulkisi kurin poiston jälkeen kun siinä on vakio välit...
"KIITOS JO ETU KÄTEEN!"
5.1.2009 15:32