Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
16.5.2010 2:08
Niin ja tänää ku ajelin niin nyt on vaa pahentunu tuo luistaminen
kiihytykses kierrokset nousee mut pitoja ei ole :SS mitä tehdä? tilaanko suoraan jouset ja uudet levyt nii loppuuse perkele?
16.5.2010 2:23
ja niin lisäksi tuohon aiempaan viestiini, kun jos kytkinpuoli pitää aukaista, tarviiko mitää muuta ruuveja avata kun kytkinkoppa? tarkoitan et pitääkö jäähtytinnesteet tai jotain aukaista ensin, kiitos xD
16.5.2010 12:28
eikö kukaan osaa auttaa, huomenna pitäs mennä kouluun ja kipinää ei tuu... oon vaihtanut puolan joten siinä ei pitäis olla vikaa. apua tarvitaan!!
16.5.2010 16:47
-mapo- kirjoitti:eikö kukaan osaa auttaa, huomenna pitäs mennä kouluun ja kipinää ei tuu... oon vaihtanut puolan joten siinä ei pitäis olla vikaa. apua tarvitaan!!
No nyt on vika korjattu, Vikana oli rikkinäinen tulppa ja tulpanhattu
16.5.2010 22:30
Voiko olla, että jos on ottanut voitelun pois ja ei ole tukittu millään sitä nippaa, niin imee ilmaa ja voi vetää laihalle?
16.5.2010 22:51
Best_Name_Ever kirjoitti:Voiko olla, että jos on ottanut voitelun pois ja ei ole tukittu millään sitä nippaa, niin imee ilmaa ja voi vetää laihalle?
tottakai voi olla.
17.5.2010 22:48
Sanokaas viisaat ku takavalo lakkasi toimimasta ja polttimot on ehjät niin mikä voi olla vika? :S kun jarruttaa niin polttimot kyllä palaa..
18.5.2010 7:52
jynsered kirjoitti:Sanokaas viisaat ku takavalo lakkasi toimimasta ja polttimot on ehjät niin mikä voi olla vika? :S kun jarruttaa niin polttimot kyllä palaa..
Itsellä oli sama vika...
Virtalukon takaa oli yksi johto hiertynyt poikki.
Muistaakseni piuhan väri oli sininen?
Sähkökaaviostahan se selviää.
18.5.2010 12:39
Niinhä siitä selviis mut ei löydy enää sitä sivua siitä linkistä, joku poistanu S: eikä missää muuallakaa näytä olevan :/ noh pitää katsella et onko mitään poikki, kiitti vinkistä : )
18.5.2010 16:52
Oottekos te milloin vaihtaneet männän? Itellä ehkä alkais jo kohta olla vaihto kunnossa kun on ajettu 10k
19.5.2010 19:29
Kysymys tzr:stä...
Mikä systeemi se on joka lähtee kaasariin siitä jäähdytysjärjestelmän termostaatista sylinterinkannessa? (2 letkua)
Best_Name_Ever kirjoitti:Voiko olla, että jos on ottanut voitelun pois ja ei ole tukittu millään sitä nippaa, niin imee ilmaa ja voi vetää laihalle?
Joo,itellä oli tämä vika. Kesti hetken tajuta...
19.5.2010 22:48
Pakko tulla tänne mainostamaan, että te jotka haluatte vaihtaa vakion tukkoisen ilmanputsarin vapaavirtaussuodattimeen voin lämpimästi suositella Bilteman "Fiddy" vapaavirtaussuodatinta. Mukaan tulee kolme sovitinholkkia ja sopii suoraan Yamahan kaasariin. Kiinnitys on tukeva ja suodattimen sukan voi irrottaa vaikkapa esim. pesun ajaksi. Imuäänestä tuli melko miehekäs ja kiihtyvyys parani inan omasta mielestä. Hinta vaan 8e, kannattaa hankkia. Sopii myös isommalle kaasarille kuin vakio.
Ja Yamahaan saa aika paljon vääntöä ja kiihtyvyyttä lisää pelkästään 15p eturattaalla (vakio 16) ja tuolla vaparisuodattimella. Keuliikin nyt kunnolla.
Ihan näin offtopikkina pientä stooria. Ja missä päin Yamahan putkessa pitäis olla kuristuksia, jos on?
20.5.2010 1:24
Masuli- kirjoitti:Pakko tulla tänne mainostamaan, että te jotka haluatte vaihtaa vakion tukkoisen ilmanputsarin vapaavirtaussuodattimeen voin lämpimästi suositella Bilteman "Fiddy" vapaavirtaussuodatinta. Mukaan tulee kolme sovitinholkkia ja sopii suoraan Yamahan kaasariin. Kiinnitys on tukeva ja suodattimen sukan voi irrottaa vaikkapa esim. pesun ajaksi. Imuäänestä tuli melko miehekäs ja kiihtyvyys parani inan omasta mielestä. Hinta vaan 8e, kannattaa hankkia. Sopii myös isommalle kaasarille kuin vakio.
Ja Yamahaan saa aika paljon vääntöä ja kiihtyvyyttä lisää pelkästään 15p eturattaalla (vakio 16) ja tuolla vaparisuodattimella. Keuliikin nyt kunnolla.
Ihan näin offtopikkina pientä stooria. Ja missä päin Yamahan putkessa pitäis olla kuristuksia, jos on?
Ihan vinkkinä että kannattaa säätää kaasari uudestaan vapaavirtaussuodattimen jälkeen ellet halua mäntääsi reikää, sekä saat vielä lisätehoa säädön jälkeen kun ei käy laihalla. voin galleriasta vaikka sen 10 männän kuvaa ettiä sulle mitä seuraa kun ajellaan laihalle etten ihan suotta pelottele.
20.5.2010 9:52
Masuli- kirjoitti:Pakko tulla tänne mainostamaan, että te jotka haluatte vaihtaa vakion tukkoisen ilmanputsarin vapaavirtaussuodattimeen voin lämpimästi suositella Bilteman "Fiddy" vapaavirtaussuodatinta. Mukaan tulee kolme sovitinholkkia ja sopii suoraan Yamahan kaasariin. Kiinnitys on tukeva ja suodattimen sukan voi irrottaa vaikkapa esim. pesun ajaksi. Imuäänestä tuli melko miehekäs ja kiihtyvyys parani inan omasta mielestä. Hinta vaan 8e, kannattaa hankkia. Sopii myös isommalle kaasarille kuin vakio.
Ja Yamahaan saa aika paljon vääntöä ja kiihtyvyyttä lisää pelkästään 15p eturattaalla (vakio 16) ja tuolla vaparisuodattimella. Keuliikin nyt kunnolla.
Ihan näin offtopikkina pientä stooria. Ja missä päin Yamahan putkessa pitäis olla kuristuksia, jos on?
Tietääkseni putken kursitus sijaitsee heti putken alussa. Kurin näkee kun ottaa putken pois mutta luulenpa ettei sulla sitä ole jos kerran keulan nosta
20.5.2010 23:21
Johani kirjoitti:Ihan vinkkinä että kannattaa säätää kaasari uudestaan vapaavirtaussuodattimen jälkeen ellet halua mäntääsi reikää, sekä saat vielä lisätehoa säädön jälkeen kun ei käy laihalla. voin galleriasta vaikka sen 10 männän kuvaa ettiä sulle mitä seuraa kun ajellaan laihalle etten ihan suotta pelottele.
Ei kyllä omasta mielestä käy laihalla lainkaan. Ottaa hienosti jenkaa, lähtee käyntiin aina laakista, ei booaile ja vastaa kaasuun. Ihmettelin kyllä, ettei kaasaria tarvinnut säätää...
Kyllä se silti tuntuis säädöissä olevan.