Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
14.10.2012 16:15
Mikäli GPR toimii tuorevoitelultaan samalla lailla kuin 2T moottorit yleensä, öljyn määrällä ei ole vaikutusta bensa-ilmaseokseen. Pienemmällä öljyn määrällä kiinnileikkaamisen riski kasvaa (yllätys), karstoittuminen vähenee ja teho laskee marginaalisesti.
16.10.2012 23:49
Oon täs katellu osia mitä pistäsin toho räsääni talvella et sais nii paljo tehoja irti ku koneesta lähtee ja loppuu se husse/kotari/muide kevarittomie jonneje ulinat et räsällä ei pääse mihinkää jne.
Eli oikeestaa asia koskee sitä et mitä iloa noista boyesen teholäpistä ois ? Onko ostamisen arvosia ja onko kokemuksia niistä verrattuna vakioläppiin ?
Räsästä ois paras saada esimerkki, mut muutki käy. moottorihan se on jokases kevarissa kuitenki
16.10.2012 23:52
Kuulemma suurin ero on se että lisää bensankulutusta. Jos haluat maksimit irti, niin lähetä pytty mick abbeylle viilattavaks ja ostat siltä samalla sille pytylle suunnitellun putkiston. Halpaahan tuo ei ole, mutta jos syykin on noin naurettava, että pitää näyttä kavereille et räsä lähtee niin mikäs siinä
17.10.2012 0:02
Rajis- kirjoitti:Kuulemma suurin ero on se että lisää bensankulutusta. Jos haluat maksimit irti, niin lähetä pytty mick abbeylle viilattavaks ja ostat siltä samalla sille pytylle suunnitellun putkiston. Halpaahan tuo ei ole, mutta jos syykin on noin naurettava, että pitää näyttä kavereille et räsä lähtee niin mikäs siinä
Onhan siinä sekin syy et PAKKO PÄÄSSÄ KOVEMPAA JA NOPEAMMIN
Ja minä millekkää mikki hiirelle mitää lähetä, itte haluan tehdä kaiken
Ja kyllähä se räsä lähtee mut ei tarpeeks hyvi ku alkaa ottaa kiinni muut vastaku 100 km/h raja on ylittyny
17.10.2012 0:04
No jos siitä oikeesti kaiken haluut irti niin toi jätkä sen osaa tehä, mut sitten huoltovälitki rupee olemaan sen mukaset.
17.10.2012 0:09
Rajis- kirjoitti:No jos siitä oikeesti kaiken haluut irti niin toi jätkä sen osaa tehä, mut sitten huoltovälitki rupee olemaan sen mukaset.
Tämän takia ei pahemmi tee mieli viilatetuks pistäkkää, varsiki ku pitää ostaa kokonaa uus pytty toho -96 räsää (vanhaku leipo ja oli muuteki viilattu pitki mäntyjä ni hyvä vaa
) ni ei huvittas heti ainakaa sitä viilauttaa, mut eiköhä mieli muutu ku viilattuna nauku hyvi verrattuna toho viilaamattomaa -01 räsään jossa samat muut osat
Mut onko muilla kokemuksia boyesen läpistä ?
17.10.2012 0:22
Käy kyselee räsätopikista, sieltä saat tuomion.
19.10.2012 16:45
DOGI kirjoitti:Eli oikeestaa asia koskee sitä et mitä iloa noista boyesen teholäpistä ois ? Onko ostamisen arvosia ja onko kokemuksia niistä verrattuna vakioläppiin ?
Räsästä ois paras saada esimerkki, mut muutki käy. moottorihan se on jokases kevarissa kuitenki
Vfore3 on parhaat läpät räsään. Teharin laitat(arrow, gianelli, jollymoto, paremmin virtaavat kuin tyhjennetty vakio), 34mm lortto, VHM tasanen kansi ja tasalakinen mäntä yhellä renkaalla sekä ammattilaisella käytät huuhtelukanavien viilauksessa ja hieman uudelleen ajoitettu sytytys. Pitäs jo lähtee riittävästi. Räsä topikkiin kyselee lisää. Sitten vaan kannattaa miettii onko järkee käyttää 1000e johonkin kevariin, vai odotatko sen 2vuotta ja ostat isomman pyörän. En oikein älyä tuota "pakko jättää kaverit" logiikkaa. Ei se 5hepan lisäteho tunnu kovin pitkään ihmeelliseltä.
20.10.2012 15:39
Soppanestori kirjoitti:DOGI kirjoitti:Eli oikeestaa asia koskee sitä et mitä iloa noista boyesen teholäpistä ois ? Onko ostamisen arvosia ja onko kokemuksia niistä verrattuna vakioläppiin ?
Räsästä ois paras saada esimerkki, mut muutki käy. moottorihan se on jokases kevarissa kuitenki
Vfore3 on parhaat läpät räsään. Teharin laitat(arrow, gianelli, jollymoto, paremmin virtaavat kuin tyhjennetty vakio), 34mm lortto, VHM tasanen kansi ja tasalakinen mäntä yhellä renkaalla sekä ammattilaisella käytät huuhtelukanavien viilauksessa ja hieman uudelleen ajoitettu sytytys. Pitäs jo lähtee riittävästi. Räsä topikkiin kyselee lisää. Sitten vaan kannattaa miettii onko järkee käyttää 1000e johonkin kevariin, vai odotatko sen 2vuotta ja ostat isomman pyörän. En oikein älyä tuota "pakko jättää kaverit" logiikkaa. Ei se 5hepan lisäteho tunnu kovin pitkään ihmeelliseltä.
Arrowi ja tehtaan tehari löytyy jo, 34mm kaasari ja Rave 1 myös eli niihi ei rahaa uppoa, uus pyttyki tulee talvella koska edellinen viilattu leipoi kiinni ja isompaa tiedossa ni viilaukseen en oo viemässä ja mäntäki tulee silti ostettua ni ei sitä "ylimäärästä" nyt nii hirveesti mene, jos laskee mukaan sen et se kevari kuiteki pitää korjata moottoriltaa
Ja en nyt iha loppuu oo tätä räsääni raiskaamas, kun pitää rahaa saada toho BMW projektiini joka oottaa pihassa
22.10.2012 20:13
Mites nää HTM Racingin osat on laadultaan ? Eniten kiinnostaisi 144cc pytyt ja kannet
10.11.2012 16:29
Johtuuko RS 09 pätkimisongelma akusta, sytytyksestä, vai jostain muusta?
26.11.2012 20:43
Näkeekö kytkinlevyistä onko ne huonossa kunnossa vai ei, jos kyllä niin miten?
Kuvassa kytkinkruunun urat, onko pahat? Pitääkö viilata, vai selviääkö edes viilalla ? Urat tuntee jotenkuten sormella
27.11.2012 19:11
BomberArska kirjoitti:Johtuuko RS 09 pätkimisongelma akusta, sytytyksestä, vai jostain muusta?
juurikin näistä, vaiha tulppa ja tulpanhattu niin eiköhän se siitä
29.11.2012 15:22
Mixutti kirjoitti:Näkeekö kytkinlevyistä onko ne huonossa kunnossa vai ei, jos kyllä niin miten?
Kuva
Kuvassa kytkinkruunun urat, onko pahat? Pitääkö viilata, vai selviääkö edes viilalla ? Urat tuntee jotenkuten sormella
Kytkinlevyjen kulunuus selviää mittaamalla vain niiden paksuuden. Kytkinkruunulle vähän viilaa niin on taas hyvä.
9.12.2012 16:46
Mikäköhän mitossa on kun ei anna kipinää? Virta tulee kuitenki tulpalle asti?
Koneremontin jälkee ei ole antanut, onko sähköt kytketty väärin?