8.3.2009 14:29
lokitekki kirjoitti:Oon vähä lukenu noista nokista turbokäyttöön ja jos on overlapilla varustettu nokka ja pieni turbo, niin isoilla kiekoilla pakopaine on isompi kuin ahdot, jolloin ei toimi, mutta mun koneessa ei semmosta ongelmaa tule.
Kyllä esim 1600cc 1000hp koneessa on tosi jyrkkä nokka ja overlap.
Sitä mää vähä tuosa haen, että turbo ahtais paremmin.
Tämä on lähinnä kokeilu, että kuin nopeesti tuo nokka kuluu..
8.3.2009 14:38
lokitekki kirjoitti:Sitä mää vähä tuosa haen, että turbo ahtais paremmin.
Tämä on lähinnä kokeilu, että kuin nopeesti tuo nokka kuluu..
Tume34 kirjoitti:...Itse ostin aikanaan mankiin jyrkän nokan jossa oli ilmeisesti jäänyt pintakarkaisu tekemättä tehtaalla, kahdessa ajotunnissa nokka oli melkein käyttökelvoton.
8.3.2009 15:55
8.3.2009 16:16
8.3.2009 17:38
8.3.2009 20:26
8.3.2009 21:11
8.3.2009 21:25
8.3.2009 21:29
EVP kirjoitti:Kytkinkopasta päätellen tuo motti näyttäisi 110-160-kuutioiselta.
8.3.2009 22:16
9.3.2009 19:19
-Carbon- kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=lDYe7wD3tC8 Siinä ahtaa ihan kivast. Mikä turbo toi mahtaa ol? Voiks toi kone ol 50cc? Ku noin hyvin ahtaa, tietty jos turbo on täysin passeli ni mikäs siin sit. Toi rupee 6k kohtaal kivast heräämään.
9.3.2009 20:09
9.3.2009 20:54
11.3.2009 16:21
11.3.2009 17:16