Mitäs jos sytkää ja ypvs:ää ohjataankin ignitechin boksilla. Vois muokkailla ypvs:n käyrää ja sytytyskäyrää miten haluaa ilman että ne olisivat toisistaan riippuvaisia. Hintakaan ei muodostune ongelmaksi (100-200e) ja sitä boksi opetella käyttämään ensin vaparimoottorissa.
Mielestäni mekaaninen öljypumppu on parempi, jos se pettää niin sen huomaa heti, mutta sähköisen pumpun losahtaminen onkin melko huomaamatonta ja onhan siinä vielä sekin tosiasia että virtaa ei riitä loputtomiin, joten parempi mennä mekaanisesti. Onhan nelari moottoripyörissäkin märkäkytkimet ja paljonhan ne on niitä ahtaneet, joten isoilta pojilta vaan utelemaan mitä öljyä käyttävät viheltävissä pyörissään.
Bensapumppu vaan jostain turbosaabista (käyttiköhän ne niissä boscheja?), niin jaksaa syöttää ja pitäs (ehkä, toivottavasti, hyvällä tuurilla) kestääkin. Tankin paineistus vaatii tosiaan kikkailuja ja sillon niitä letkujakin kertyy näkyville. Joka tapauksessa kaiken piilottaminen detsin runkoon on melkosta taidetta, mutta tunteepahan ainakin itsensä voittajaksi jos saa ulkonäön miellyttämään silmää.
Pakoputken teko on varmaan aika mielenkiintoinen urakka, mulla ei ainakaan ole tullut montaa turbopyörän paisarin tehnyttä vastaan, joten piippuja joutunee tekemään useita. Onhan tuossa paljon muutakin tekemistä jota joutuu pohtimaan kerran jos toisenkin...
Polttoainepuolelle ruisku vois olla melko hyvä, tarkempi säätää paineenalaisia seoksia hyvinkin tarkasti. Meinaa vaan budjetti karata käsistä siinä vaiheessa
Mulla on samantapaiset suunnitelmat oman jäljellä olevan kevarin kanssa (TZR 125), siis sama kone kuin tossa videollakin. Uskoisin että siihen on helpompi piilottaa noita turbokamoja, mutta kattoo nyt millon saan aikaseksi edes laittaa sen ajokuntoon.
Ei muutaku lisää mutuilua ja faktaa aiheesta!