Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
4.7.2011 20:12
Edellinen topic:
viewtopic.php?f=98&t=53040&start=1500Porinaa liittyen Näsärin tekniikkaan ja piristämiseen.
5.7.2011 16:57
Alkaa olla jo hieman outoa. Mistä se oikeesti johtuu että mun tt -03 näsäri ei jaksa kutosella vääntää 13/36 väleillä vaikka jollyn tehari, tt suuttimet, imukaulan kuri otettu pois. Ei kule ku mittariin tasasella 140 ja oikeaa nopeutta luultavasti +130.. ärsyttävää Ois mahtavaa jos tän ongelman sais ratkastuu =D
Yleensä pitäs noilla väleillä vakioputkellakin kerätä reilusti enemmän nopeutta.
5.7.2011 17:07
Vaihoikko muute jollyn kaa isomma suuttime?
5.7.2011 17:20
Nyt on pääsuutin 135 ku hukkasin sen 140 suuttimen xd tehosuutin 66 ja tyhjäkäynti 42.
Mikä suutin on muuten semmonen pitkä pötkylä sielä kaasarissa, luki kylessä 60 ku kahtoin.
5.7.2011 18:50
Joo isompi suutin ny alkuu ainaki kiinni, vaik tost 140 alotat säätämää.
Jos se o iha siel kaasarin kulmassa ni se on ryyppysuutin, iha sama onko sitä ees paikal jos kulkupuolta miettii.
5.7.2011 18:54
Voiko se yks pääsuutin vaikuttaa nii paljo ku eise vakioputkellakaa kulkenu 135 suuttimella yhtään enempää.
5.7.2011 18:59
Vakioputki onki vakioputki, ei sil kulekkaa
Mut jolyl muutenki pitäs olla isompi ettei käy laihal ja leivo. Muutenki tehoo tulee lisää ku seokset kohillaa. Onko pa- säädin säädetty sellai et aukee kokonaa ja onko kone muute tikis, eli mäntä/sylinteri lähinnä.
5.7.2011 19:02
Mäntä ja sylinteri on vaihettu joku päälle 1000km sitten ja samalla ostettiin uus pakoaukon säädin
eli niissä ei minusta pitäisi olla mitää vikaa:D Mitä suuttimia kannattas laittaa tilauksee?
5.7.2011 19:03
Vai pitääkö pakoaukonsäädintä jotenki vielä säätää? Uuen vaa laittaneet liikkeessä en tiiä mitää muuta :o
5.7.2011 19:05
Mutta entäs säätimen säädöt?
Ite laittasin 38, 140, 142 ja 145, noilla saat pakosti säätöihi oikein. Isointa sisää ja pienennä nii kaua et pela kunnolla ilma röpeltämistä.
Ja säädintä säädetää tällei:
http://www.angelfire.com/dragon2/noz/al ... saato.html
5.7.2011 19:32
Onko uudemman mallin näsärissäki tollane luukku?
5.7.2011 19:36
En tiiä ku ei oo katteita kii
Nakut rulaa (y)
Mut kai sie tiiät mis toi säädin on? Otat tankin irti ja sit siinä ilmanputsarin alla on se muovilevy missä on niitä sähköi kii ni se on siinä kii kaasukahvan puolella.
Itel piperi ja katteet pois ni arvatkaas onks helppo säätää
5.7.2011 19:54
Minkä hintasii ne piperit o ?
5.7.2011 20:02
Iha toi perus sukka, paikast riiippue 12-20e.
http://www.mc-scatter.com/ilmansuodatin ... -3034.htmlItel on "tt", viilatul pytyl, muokatul kannel ja piperillä, tosin vähä erilaisel mut tollane tulee seuraavaks, mut vastaava kummiski 150 suutin ja käy inan rikkaalla, pitää kaupungis ain välil monottaa ku käy röpeltää
Eli kaasarin säätöä siulle taas tiedossa jos ton asennat, suuttimia väliltä 145,160.
Mut on se sen arvostaki ku saa sen jöötin veke ja imuääni on aivan mahtavä räpinä ton kaa
6.7.2011 1:09
Joo ei vieläkäää toimi sen paremmin, kaverilla hussessa 13/45 ja pysyy niilläki mun perässä. Vituttaa ku ei kule paskaakaa
Pitäskö vaa suosiolla laittaa taakse 38h ni varmaa ainaki jaksais kutosellaki ja kiihtyiski tosi hyvin. Nyt siis 13/36 välit eikä jaksa ees jollyllä...