Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
8.2.2008 20:05
Jatketaan täällä ja vanhat viestit löytyy
täältä.
11.2.2008 17:27
hei ihmiset. Onks tetsarissa märkä, öljyssä uiva kytkin?
11.2.2008 17:31
No sellanenhan siellä ui.
11.2.2008 19:51
eli siis olettaen etten ihan tyhmä oo niin kytkin luistaa liian vähällä oljyllä?
13.2.2008 2:44
Kytkin voi luistaa aika monestakin syystä. Yleensä kytkinlevyt ovat kuluneet tai lasittuneet, kytkinvaijeri säädetty liian kireälle, tai koneessa käytetty öljy on vääränlaista, tai sitä on aivan liian vähän.
13.2.2008 6:05
Mahtaako tähän saada enää mistään sitä 170cc sylinteriä tai miten suureksi vakio sylinterin voi porauttaa?
13.2.2008 22:40
Dillinger kirjoitti:Mahtaako tähän saada enää mistään sitä 170cc sylinteriä tai miten suureksi vakio sylinterin voi porauttaa?
tuolta löytyy polinin 170cc sylinteri--->
http://www.stanstephens.com/125sports.htm
14.2.2008 13:51
earseeni kirjoitti:Dillinger kirjoitti:Mahtaako tähän saada enää mistään sitä 170cc sylinteriä tai miten suureksi vakio sylinterin voi porauttaa?
tuolta löytyy polinin 170cc sylinteri--->
http://www.stanstephens.com/125sports.htm
No eipä kyllä näkynyt. TZR125R oli kyllä Athena 170cc tarjolla, mutta eipä taida sopia tähän vanhempaan. Ja earseeni se polinin sylinteri on sitten 155cc eikä 170cc.
14.2.2008 22:30
minnekköhän teetsetarissa pitää vetää ypvs:än vaijjerit ja miten sen saa toimintaan ???
14.2.2008 23:55
earseeni kirjoitti:minnekköhän teetsetarissa pitää vetää ypvs:än vaijjerit ja miten sen saa toimintaan ???
Sylinterissä on YPVS:än kohdalla ne paikat vaijjereille ja siintä sitten servolle, niissä oli muistaakseni vielä munerot merkkeinä että kumpi menee mihinkin.
16.2.2008 13:31
TRUIJO kirjoitti:Kytkin voi luistaa aika monestakin syystä. Yleensä kytkinlevyt ovat kuluneet tai lasittuneet, kytkinvaijeri säädetty liian kireälle, tai koneessa käytetty öljy on vääränlaista, tai sitä on aivan liian vähän.
Epäilen sitä öljyä koska oikeelta puolelta vuos laatikon öljyjä vähän ulos.
17.2.2008 17:48
arskadaa kirjoitti:TRUIJO kirjoitti:Asiaa...
Epäilen sitä öljyä koska oikeelta puolelta vuos laatikon öljyjä vähän ulos.
Eikö olisi kuitenkin helpointa kumota tuokin epäilys hakemalla kaupasta oikeaa öljyä (hinta yleensä noin 10¤) ja kaataa sitä koneeseen oikea määrä. Sen jälkeen voisi ainakin varmasti sanoa onko vika öljyssä, ja muidenkin olisi ehkä helpompi saada autettua vian löytymisessä kun saataisiin niitä mahdollisia kohtia kokonaan pois listasta.
24.2.2008 14:03
Sattuisko kellään oleen ylimäärästä pyttyä. voin ostaa!
24.2.2008 18:48
Tzroope kirjoitti:Sattuisko kellään oleen ylimäärästä pyttyä. voin ostaa!
Oletko kysellyt romuttamoilta tai lukenut ilmoitukset läpi tältä sivustolta, luulisi kyllä löytyvän. Itsellä kyllä olisi, mutta eipä ihan näillä keleillä huvita lähtä sitä ruuvaamaan irti näpit jäässä mökille.