5.7.2006 16:07
Ohjeet löytyi foorumeilta asennukseen, mutta mistä löydän itse pakoaukonsäätimen? Siis että mistä saa tilattua/ostettua?Kuristusten poistossa asennetaan R.A.V.E. (muuttuva-aukkoinen pakoaukonsäädin)
Eiköhän tuo puhkaisu onnistu helpommin, vaiko kannattaako sitä nyt hankkia kokonaan uusi?Hankitaan tukkimaton ilmanpuhdistajan ilmanottoputki (puhkaisu toki yhtä hyvä vaihtoehto)
Aattelin vaihtaa sen tuohon Jolly Moton perus tehariin, carpimotosta kannattaa vissiinkin hommata?Vaihdetaan pakoputki kuristamattomaan malliin
5.7.2006 16:43
Tuohan on RAVE2. Kannattanee lukea tämä.Lagaaja kirjoitti:Eli siis, kaikille tiedoksi, OLEN lukenut arkistosta Aprilioiden kuristusksista ja niiden poistosta, mutta ensikertalaisena olisi silti apu tarpeen:Ohjeet löytyi foorumeilta asennukseen, mutta mistä löydän itse pakoaukonsäätimen? Siis että mistä saa tilattua/ostettua?Kuristusten poistossa asennetaan R.A.V.E. (muuttuva-aukkoinen pakoaukonsäädin)
Puhkasu hoituu todella helposti.Lagaaja kirjoitti:Eiköhän tuo puhkaisu onnistu helpommin, vaiko kannattaako sitä nyt hankkia kokonaan uusi?Hankitaan tukkimaton ilmanpuhdistajan ilmanottoputki (puhkaisu toki yhtä hyvä vaihtoehto)
Eihän se nyt ole välttämätöntä? Mistä niin kuulit?Lagaaja kirjoitti:Jäykemmän kytkinjousen ajattelin myös ostaa, kuulemma aika välttämätön hankinta. Storm-motorista se ois tarkotus tilata, hintaa löytyy 14¤
Toivottavasti tästä nyt oli edes pieni apu.Lagaaja kirjoitti:^^Eli tuollasiin jos vastaisitte, edes osaan niistä, niin olisin kovin kiitollinen Olisi suureksi avuksi!
5.7.2006 16:44
Lagaaja kirjoitti:Eli siis, kaikille tiedoksi, OLEN lukenut arkistosta Aprilioiden kuristusksista ja niiden poistosta, mutta ensikertalaisena olisi silti apu tarpeen:Ohjeet löytyi foorumeilta asennukseen, mutta mistä löydän itse pakoaukonsäätimen? Siis että mistä saa tilattua/ostettua?Kuristusten poistossa asennetaan R.A.V.E. (muuttuva-aukkoinen pakoaukonsäädin)Eiköhän tuo puhkaisu onnistu helpommin, vaiko kannattaako sitä nyt hankkia kokonaan uusi?Hankitaan tukkimaton ilmanpuhdistajan ilmanottoputki (puhkaisu toki yhtä hyvä vaihtoehto)
5.7.2006 17:26
6.7.2006 1:14
6.7.2006 14:56
Tuulenohjaimet löytyivät ja vielä hyvään hintaan, samoin kuin jarrukahva. Teharia en kyllä löytänyt? Täältä löytyi Jollyn putkea tosin ei valmiina settinä, mutta löytyi kuitenkin.-ProX- kirjoitti:www.geiwiz.com tuolta saat jollymoton 309¤ ja myös noita tuulenohjaimia löytyy kyseisetä paikasta. Toimitus kestää noin. 2 viikkoa rahojen maksusta lähtien.
Niin, ja onko tuo kaasarin vaihto kuinka kannattavaa/välttämätöntä?Mokal kirjoitti:Mistä kannattais tilata 34mm kaasari imukaulan kanssa?
6.7.2006 19:27
6.7.2006 19:36
Riippuu RAVEn säädöistä.Mokal kirjoitti:No itellä loppuu vääntö kahdella viimisellä vaihteella...Tosin mulla ei ole vielä RAVE:a kiinni...
Eipä sitä RAVEakaan tarvitse mitenkään hirveästi huoltaa, kunhan käyttää hyviä öljyjä jotka ei karstaa kaikkea paskaa sen laipan päälle.Mokal kirjoitti:Ja sitä rave2 ei tartte huoltaa niin paljon kun rave1
6.7.2006 20:14
Lagaaja kirjoitti:Teharia en kyllä löytänyt?
http://www.geiwiz.com/katalog/vollsort/?lang=de
tossa suora linkki, alimpana on pari teharia.
Edit: linkki ei olekkaan aivan suora. Klikkaa vasemmasta valikosta [Auspuffanlagen --> Artikel der Hauptkategorie --> Aprilia] ja kelaa sivu alas.trilog kirjoitti:Kaasarin vaihto ei ole välttämätön, aivan hyvin se kulkee tällä 28mm kaasarilla. 34mm syö kuulemma jumalattomasti bensaa eikä se tuo huippuja juuri yhtään eikä kiihtyvyyttä, ehkä vääntöä enemmän keskikierroksille.
6.7.2006 23:01
Riippuu RAVEn säädöistä.Mokal kirjoitti:No itellä loppuu vääntö kahdella viimisellä vaihteella...Tosin mulla ei ole vielä RAVE:a kiinni...
Eipä sitä RAVEakaan tarvitse mitenkään hirveästi huoltaa, kunhan käyttää hyviä öljyjä jotka ei karstaa kaikkea paskaa sen laipan päälle.Mokal kirjoitti:Ja sitä rave2 ei tartte huoltaa niin paljon kun rave1
6.7.2006 23:04
trilog kirjoitti:Riippuu RAVEn säädöistä.Mokal kirjoitti:No itellä loppuu vääntö kahdella viimisellä vaihteella...Tosin mulla ei ole vielä RAVE:a kiinni...
Mokal kirjoitti:Ja sitä rave2 ei tartte huoltaa niin paljon kun rave1trilog kirjoitti:Eipä sitä RAVEakaan tarvitse mitenkään hirveästi huoltaa, kunhan käyttää hyviä öljyjä jotka ei karstaa kaikkea paskaa sen laipan päälle.
trilog kirjoitti:Lagaaja, RAVE kakkosta varten tarvitsee porata sylinteriin reikä, RAVE:lle reikä on jo valmiina (kurilaipan paikalla).
Kaasarin vaihto ei ole välttämätön, aivan hyvin se kulkee tällä 28mm kaasarilla. 34mm syö kuulemma jumalattomasti bensaa eikä se tuo huippuja juuri yhtään eikä kiihtyvyyttä, ehkä vääntöä enemmän keskikierroksille.
7.7.2006 1:44
7.7.2006 1:52
7.7.2006 2:16
KevariMestari kirjoitti:kerta kun kerranki saa kysyä niin minkä kokoiset suuttimet teillä 28mm kaasarissa on paikoillaan kun mopottimesta löytyy rave tehari ja vapaavirtaus suodatin? entä ilman vaparia? itellä taitaa nyt olla paikoillaan 140 ja on näköjää jonku verran karstottanu ku oli tulppa mustana.
7.7.2006 10:14
KevariMestari kirjoitti:minkä kokoiset suuttimet teillä 28mm kaasarissa on paikoillaan kun mopottimesta löytyy rave tehari ja vapaavirtaus suodatin? 125-130 on näin kesällä varmaan se paras pääsuutin tehari mopoon.