Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Pienet kysymykset

11.3.2013 20:51

Tuoreöljyvoitelu. Vaihdettu putki ja ilmanputsari joten kaasarin säätöjä haetaan...
En oo vaa huomannu et ois ennen tollei sylkeny tota.

Re: Pienet kysymykset

11.3.2013 22:20

Jos ei ole vähään aikaan vedätelty niin voi hyvin olla sen verran tukkonen, että räkii. Mulla oli hussessa takakatteetkin tommosia öljypisteitä täynnä kun ajelin sisään pari tankkia vähän päälle 3% seoksilla. Toki voi myös käydä rikkaalla.

Re: Pienet kysymykset

11.3.2013 22:21

Ei muuta kuin öljynsyöttöä säätämään...

Re: Pienet kysymykset

12.3.2013 0:23

onks kellää tietoo/kokemusta tosta easyparts.nl sivusta? tilasin lokarin sielt 7 arki pv sit eikä oo vielkää näkyny vaik siel luki et 4-7 arkipäivää kestää? :D

Re: Pienet kysymykset

12.3.2013 0:27

Luotettava sivu on.

Oliko tilaamasi osat varastossa? Näethän sieltä sivuilta sen, että missä vaiheessa tilauksesi on.

Re: Pienet kysymykset

12.3.2013 0:51

Ja niillä kestää muutama päivä, että maksu menee perille. Mutta tosiaan mullakin kaikki kamat tulleet sieltä luotettavasti perille.

Re: Pienet kysymykset

12.3.2013 22:35

AceFin kirjoitti:Vois puhuu faijalle tosta, olishan sille dremelille käyttöä, muttei ole vaan koskaa tullu ostettua. Meillä on siihen sellanen pieni teräsettikin, vaikka ei oo itse työkalua :lol:

Laitetaan nyt tähän vielä, että käytiin tänään ostamassa dremeli. Pirun kätevä vehje ja valmista tuli aika nopeesti:
http://i6.aijaa.com/b/00142/11916700.jpg
Lähipäivinä vielä kiillotus, ja sitten myöhemmin kesällä eloksointi.

Re: Pienet kysymykset

13.3.2013 15:30

Ohhoh, ei paha! Pitäis itekkin harkita tollasta viritelmää. Dremeli pitäs kyllä hommata itellekkin, koulussa on kyllä ollu iso apu siitä. :)

Re: Pienet kysymykset

13.3.2013 19:49

ei ollu tuotetta varastossa eikä hankkijoillakaan eli täytyy oottaa et hankkijat saa sen sit ne voi lähettää sen easypartsille sit ne lähettää sen mulle :D

Re: Pienet kysymykset

13.3.2013 21:21

Mistäs sen sivun löysikään missä oli selitetty minkä näkönen mäntä on kun esim. lämpöleikkannu, käyny laihal jne.

Re: Pienet kysymykset

13.3.2013 23:01

xtrem3 kirjoitti:Ei muuta kuin öljynsyöttöä säätämään...

Kuva
No löytyhän sieltä 6mm pultin paksuuden verran ylisäätöä :roll: .
Mites kun mulla on nyt toi jollymoto ja piperi niin onko oikeasti tarvetta saada enemmän öljyä, vai säädänkö tasantarkkaan tohon merkkiviivaan?

Re: Pienet kysymykset

13.3.2013 23:29

Noni...

Kyllä sanoisin että laita siihen viivaan ja katso räkiikö vielä. Mulla ei ole kyllä hajuakaan, mistä tarkistaa onko (öljyä) sopivasti....

Re: Pienet kysymykset

13.3.2013 23:32

Niin arvelinkin että kannattaa laittaa vakio säätöihin toi pumppu. Oon vaan joskus kuullu että tehari piikissä saattais kaivata lisää öljyä, jos haluaa pelata varmanpäälle.

Re: Pienet kysymykset

13.3.2013 23:55

Ite laitoin aikanaan aprilia mx:ssä sen viivan paksuuden verrab rikkammalle, eikä räkinyt kun oli muuten hyvissä säädöissä.

Re: Pienet kysymykset

14.3.2013 8:42

Laitoitko sen kiekon viivan verran (n. 1mm) vai sen merkkipalkin verran (n.3-2mm)?