Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

5.8.2012 0:50

Mulla ei oo ollu varsinaista ympäripuhumista piikki kortin kanssa aina on ollut selvää että saan sen, mutta suurin ympäripuhuminen on ollut tuon pyörän kanssa. Isä haluaisi että ostaisin uuden honda cbf uutenahan tuo maksaa 3k. Itsehän haluaisin jonkin 2t supermoton, husseja ja detsejä oon katellu, isukkia hirvittää eniten 2t nuo lyhyet huoltovälit että milläköhän saisin ympäripuhuttua itelleni 2t kemmun? Käytiin kattomassa -06 hussea alakerran remontti tehty josta myyjä sitten näytti sitten kuitin (1100e) nyt se luulee että siitä on jotain paukahtannu ku tuollanen remontti tehty, ku eiks niinnä husseissa oo iha normaalii tuo 25tkm laakereiden vaihto, samalla oli myös vaihdettu kiertokanki. Itehhän maksan koko lystin paitsi kortin.

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

5.8.2012 1:43

joo siin yleens niihi jossai 25 tonni kohal tehää alakerta remppaa :D sano isälles että masis tulee ku ajaa vakio 4t kevaria :D

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

5.8.2012 2:48

ville69 kirjoitti:Mulla ei oo ollu varsinaista ympäripuhumista piikki kortin kanssa aina on ollut selvää että saan sen, mutta suurin ympäripuhuminen on ollut tuon pyörän kanssa. Isä haluaisi että ostaisin uuden honda cbf uutenahan tuo maksaa 3k. Itsehän haluaisin jonkin 2t supermoton, husseja ja detsejä oon katellu, isukkia hirvittää eniten 2t nuo lyhyet huoltovälit että milläköhän saisin ympäripuhuttua itelleni 2t kemmun? Käytiin kattomassa -06 hussea alakerran remontti tehty josta myyjä sitten näytti sitten kuitin (1100e) nyt se luulee että siitä on jotain paukahtannu ku tuollanen remontti tehty, ku eiks niinnä husseissa oo iha normaalii tuo 25tkm laakereiden vaihto, samalla oli myös vaihdettu kiertokanki. Itehhän maksan koko lystin paitsi kortin.

Sama mulla isä kauhisteli kun kattelin vähän enempi ajettuja että "Noissahan on kaikissa 20tonnin kohalla laitettu kaikki uusiksi"

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

5.8.2012 12:09

Selittelin sille että se on ihan normaalii että laakerit vaihdetaan 25tkm kohalla. Mutta kun ei niin ei :|
eikä tuo 2600 varmaan oo kovin paha hinta 27tkm ajetusta rempatusta hussesta?

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

6.8.2012 15:40

Eise jos muuten on hyväkuntone. Ei toi huolto edes oo mitenkään kova homma :D 1500km välein peset putsarin ja vaihdat öljyn. Ja 10tkm välein mäntää. Ei oo homma eikä mikään :) Sano sille et sehän on vaan hyvä että on rempattu niin ei teidän tartte sitä nyt rempata ;)

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

6.8.2012 20:09

Osaan rempata ei siiitä kiinni, nelareidenki remppauksen hallitsen:D 5-10 on kiinan mönkijä pistetty osiin:D

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

31.10.2012 21:04

Mun ei oo tarvinnu puhuu kevarikorttia porukoille ympäri, ku itse sen maksan ja samoin maksoin kotarin. :D Ja tästä on turha tulla vittuilemaan että pappabetaalar ku ei oo petalaarannu, vaa itte tehny töitä sen etee aika paljon... ;)

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

31.10.2012 22:47

Jos oikeasti olet ite kaikki noi rahat tienannut, niin hullusti rispektiä.

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

31.10.2012 23:19

Hinta-arvioksi heittäisin noin 5800€. Haudanryöstäjän hommissako olet Egyptissä ollut?

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

31.10.2012 23:40

Tai sitten isän firmassa 30€ tuntipalkalla niinkuin pari kaveria :D

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

1.11.2012 9:47

Joo mikäs siinä jos ammattimiehiä on...

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

1.11.2012 20:26

Vaarin ja faijan firmassa jostai 12vuotiaast. :lol: Sitku sai palkat verottomana vielä. :D
No mut on faija jotai satunnaista maksanu näistä mutta juu. :D Tiiä loppuuko enskesänä rahatki ku sitä ei tili ny paljoo näytä. Mut töitä ja töitä joka lomalla tehty ni sitä rahaa alkaa tulee huomattavasti. ;)

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

1.11.2012 20:44

Juu kelpais varmaa juu. :D Mut itte en oo perehtyny asiaa, miten tuo ollaa hoidettu verollisesti, mutta laillisesti me ollaan se tehty. :lol:

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

4.11.2012 22:39

eli eli, ei ollu yllätys et mutsi vastustaa piikin hankintaa aika hanakasti :roll: Faijalt ku kysäsin asiasta ni vastaushan oli että: ite saat maksaa. Kattoo ny et mite sais asian hoidettuu sillee et sais piikin ny jo tallii ja sit oottelee korttii ;) Luultavasti pitää yrittää pitää mutsi pimennos näist piikkiasioist ja faijankaa yrittää nopeesti hankkii se :lol: Kuhan joku sopiva hetki ilmaantuu ni pitää esitellä muutama pyörä faijalle joita vois harkita/käydä kattomas :)

Re: Porukoiden ympäripuhuminen

7.11.2012 17:51

Nonii... jotain viimehetken vinkkejä/kikka kutosia, joiden avulla sais ton keskustelun piikin hankinnats sujumaan :) Ois nyt nimittäin tarkotus ottaa asia esille ku musti sopivasti duunis ;) (toivottavasti taipuu siis helpommin :lol: )