Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

RE: Poliisit

13.9.2012 21:50

Eikä tarvi ku faijas nimen siihe ilmotusosaan.

Re: Poliisit

13.9.2012 23:18

tuli vähä hurjasteltuu käyttäjän Alexir ja parin muun kans :D

onneks ei tullu sakkoja koska olis tolta Alexirilt lähteny kortti muuten :D rentoja cops oli ku 70 @ 60 tais saada tutkaa...

eka oli tutkaaja armeejan värises maastopuvus siel pöpelikös ja vähän matkan pääs sit oli ihan ratsuväki siviili skodan, transportterin mpn ja normi mpn kans :D

siinä samalla kans ittellä oli jo takanakki paskana :D kirjallisella varoituksella päästiin Alexirin kans :D

toine kaveri sai sit vähä merkintää papereihin ja toine mopopoju sai sakot :D ne meni vähä ennen meitä ku oikas yhestä paikasta

edit: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 0360_o.jpg

http://www.motot.net/galleria/kuva158037/

tossa on tilanne kuvia tapahtuneesta :D

Re: Poliisit

14.9.2012 20:32

Itestä oli sitten tehty ilmoitus, että olen muka tänään yrittänyt ajaa naishenkilön päälle jossain risteyksessä ja oon nyt jossain poliisin tarkemmassa valvonnassa.. Oonko saamassa dementian vai miks en muista tapahtuneesta yhtään mitään?

Re: Poliisit

14.9.2012 21:39

Runnin perjantai tansseilta tullut rouva pienessä humala tilassa on jäänyt melkein mopoilijan alle ja tehnyt päättelyn että se on se naapurin teini joka rällää joka aamu ja ilta ja tekee ilmoituksen susta :lol:

Re: Poliisit

15.9.2012 2:45

Tänään oli harvinaisen miellyttävä LP:n partio liikkeellä. Tömäytettiin kaverin kans mopoautolla yhteen maasturin kans ja ne saapui paikalle. Nuori poliisi jutteli mun kans ja vaikutti pätevältä kaverilta. Pyys kaikilta osallisilta henkilötiedot ja ojensin mun ajokortin sille, se kirjas tiedot siitä, unohti sen käteensä kun laitto paperit kansioon ja sano että voidaan mennä autoon istumaan jos tulee kylmä. Kysyin että saanko kortin takasin niin se vastas: "haha niinjoo kyllä saat :D" 16500km tullu kakspyöräisillä rullailtua ja aika epämiellyttävää käytöstä ollut niin LP:ltä kuin järjestyspoliisiltakin.. Kai se jotenkin vaikutti että en ollu tälläkertaa syyllistyny mihinkään :D Sivari-Skodassa ja maijassa oli uusinta tekniikkaa: Nokia 3310 molemmissa :lol:

Re: Poliisit

15.9.2012 9:38

On kyllä idiootti poliiseja, jos oikeasti uskovat että joku yrittäisi ''ajaa päälle'' 2-pyöräsellä...

Re: Poliisit

15.9.2012 10:36

Jaa että poliisin pitäisi sivuuttaa ilmoitukset missä mahdollisesti jalankulkija on joutunut vaaraan moottoriajoneuvon kanssa?

Tietenkin on tapauksia, jossa ilmoittaja on ylireagoinut niinkuin todennäköisesti tässäkin, mutta sehän on vain loistava juttu että kaikki ilmoitukset tälläisistä asiosta otetaan tosissaan eikä vain sivuuteta.

Re: Poliisit

15.9.2012 13:50

Jep kyllä itsekkin ilmottaisin, mutta kun eilen minulla ei todellakaan ollut YHTÄÄN läheltäpiti tilannetta.. Entiiä mistä sitte joku on saanut päähänsä, että oon meinannut päälle tulla. Eihän minua onneks syytetä mistään, poliisi oli vaan porukoille soittanut, että poika aiheuttanut vaaratilanteen :s

Re: Poliisit

15.9.2012 14:27

Voiko mennä noin että yhden henkilön ilmoitus ja ne voi sanoa varmaksi että oot aiheuttanut vaaratilanteen? Tai muutenkaan toimia mitenkään jos sillä naisella ei kerta ollut mitään todisteita?

Re: Poliisit

15.9.2012 19:59

25tkm 2pyöräsillä ja poliisi pysäyttänyt mut 2 kertaa. eka kerta oli kaverin takia kun se kiihytteli mopolla ja onnistu ratsiaan menemään ja tulin perässä siihen ja ne sit mutki pyyti sivuun ja puhalluti ja totes et jaa tää oliki kevari ja kysy korttia päästi menee ja kaverin mopoa ne sit jäi tutkimaan ja vei kilvet :D toisella kertaa sain sakot kilven kulmasta, harkka kolmio puuttu katkes ja aattelin että jos nyt tän kerran ajan vielä ku ei jaksanu kolmioo tehä, kannattiko, ei :D ja peilit puuttu

e: tämä siis viime vuonna, tänä vuonna ei kertaakaan pysäytetty vaikka ajo ollut melko hurjaa välil

Re: Poliisit

15.9.2012 20:50

Mua ei ole vielä kertkaakaan pysäytetty mopolla eikä piikillä vaikka ylinopeutta on yleensä 10km/h. Tottakai poliisit nähdessä sitten vauhti tippuu rajotuksen mukaan.. Ihme että ei ole vielä päässyt pollarit yllättämään kun melko usein tulee kans tehtyä niitä kiihdytyksiä sinne 100km/h tienoille. Toivottavasti ei pääse tulevaisuudessakaan :nörtti:

Re: Poliisit

15.9.2012 21:04

Sama mutta yleisesti täälläpäin ajeltuna sen 50-70km/h ylinopeutta... :roll: Ellen sitten motarille eksy :)
Maaseutu on paras :) Täällä käytännössä ikinä poliiseja ellei sitten ole soitettu. Aikoinaan kun oli Aprilia taikka Dt vajaatahtinen alla ni melkeen hävetti ajaa aina tuppi nurin.. Välil iha toivosin et jäisin kiinni :D 10tkm tuollasella metodilla jo painettu tääläpäin.

Re: Poliisit

15.9.2012 23:10

Kyllä oli jannut ovelassa paikassa kyttäämässä päivällä :lol: Tuohon mutkaan kun tulee kiihdytettyä usesti aika lujaa. Kuva.

RE: Poliisit

15.9.2012 23:26

4km/h ylinopeutta!! Ei toi maija nyt ees vielä hyvin ollu naamioutu, yleensä jossain pusikossa, poliisitkin makaa mustikanvarpujen seassa maastopuku päällä ja tähtäilee tutkalla. Joskus niitä ei oikeesti huomaa kuin kohdalla.

Se on kanssa hyvä kun pimeetä tietä ajaa, ja vastaan tulevan auton valot häikäisee, vasta ihan kohdalla tunnistaa poliisiksi. Onneks noi normi transportterit nyt tunnistaa kaukaakin, vaikkei nää kun valot, hidastaa jokaiselle vastaan tulevalle sellaiselle. Myös skodat ja mondeot pitäs kieltää lailla.

Re: Poliisit

16.9.2012 11:51

http://www.youtube.com/watch?v=D6WH7xKYumw Tähän tyyliin :D Kamera-autoissa taitaa olla myös etukamera jolla nappaavat kaksipyöräisetkin?