Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: A1-kortti

22.12.2012 3:44

autokoululla kun on enska ja kyykky niin kummalla se inssi/kässäri ajetaan? ite päätän vai ne vaan ottaa jomman kumman matkaan?

Re: A1-kortti

22.12.2012 10:55

Kyllä se enskalla ajetaan, melkeinpä pään laitan pantiksi.

Re: A1-kortti

22.12.2012 22:01

Tällä kelillä varmasti enskalla mutta kesäkeleillä tietenkin sillä millä ajoit ajotunnitkin. Mä ajoin kortin samallaisella pyörällä mikä itelläkin on :D

Re: A1-kortti

23.12.2012 20:06

torstaattori kirjoitti:autokoululla kun on enska ja kyykky niin kummalla se inssi/kässäri ajetaan? ite päätän vai ne vaan ottaa jomman kumman matkaan?

Itse saat esittää toiveen, mutta käytännössä sillä jolla on ajanut ajotunnit niin ajaa kokeetkin, mutta tietysti jos olet esim. kahdella pyörällä ajanut tunteja ni sillä ajat joka helpommalta tuntui.

Re: A1-kortti

24.12.2012 15:33

Kannattaa aina muistaa että autokoulu ei ole mikään valtion virasto vaan voittoa tavoitteleva yritys siinä missä kaikki muutkin ja sinä oppilaana maksava asiakas. Esität siis tottakai toiveen siittä kummalla haluat ajaa ajotunnit ja inssin.

Re: A1-kortti

27.12.2012 22:58

Tarviikos opetusluvan haussa poliisilta olla välttämättä itse opettaja mukana?

Re: A1-kortti

29.12.2012 0:27

Miksi helvetissä pitäis? Mun mielest ei kylläkää, tai ei ainakaa mun kavereilla oo, ku sä saat sen teoriakoe + käsittelykoe todistus paperit ittelles ja sit tarvii vaa rek.otteen ja passin/mopokortin tai jotkut muut henkkarit

Re: A1-kortti

29.12.2012 13:24

Huono vastaus.

Opettajan ja sinun nimmarei tarvitaan johonkin paperiin, en muista mihenkä kun siitä ei jää kopiota asiakkaalle.

Re: A1-kortti

29.12.2012 17:11

No en sit tiiä, omat kaverit ei oo kyllä mitää opettajaa siihe mukaa tarvinnu...

Re: A1-kortti

29.12.2012 19:46

Itse suoritin opetusluvilla kevarikortin ja sillonki tarvittii oppilaan että opettajan nimmarit johonki papereihin jotka jäi konttorille, ja viime viikolla kun autoon haettii opetusluvat niin samankaltaset papyrukset täytettii.

Re: A1-kortti

29.12.2012 20:34

Et kai NaxHax vaan ole sekoittanut harkkalupia ja opetuslupia keskenään?

Re: A1-kortti

29.12.2012 21:22

Joo näin muistelinkin kun mopokortti tehtiin kanssa opetusluvilla. Piti vaan varmistaa kun veli on Torniossa töissä viel viikon, ja pitäis luvat saada haettuu ennen lakimuutosta. :|
Ja NaxHax sä kyllä sekotit opetusluvan ja harkkaluvan keskenään. :D

Re: A1-kortti

29.12.2012 23:08

First I was like
NaxHax kirjoitti:Miksi helvetissä pitäis?

then I was like
NaxHax kirjoitti:No en sit tiiä, omat kaverit ei oo kyllä mitää opettajaa siihe mukaa tarvinnu...
:roll:

Asian voi tietenkin kertoa ystävällisemminkin, varsinkin silloin kun ei ole varma asiasta. Naurahdin kun noita sun viestejä luin :P

Re: A1-kortti

30.12.2012 4:12

Ai saatana anteeks, anteeks, anteeks niin hirveästi kun en osaa lukea...

# Tästä ja edellisistä loistopostauksista varoitus. -jkoljo

Re: A1-kortti

1.1.2013 19:08

Kun tietäis saako A-kortin vanhanmallin mukaan, jos nyt menee viemään hakemuksen, vai ei..