Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: A1-kortti

16.12.2012 3:07

Naurahdin mielikuvalle.. Joku äijä siellä katuharjan kanssa parinkymmenen asteen pakkasessa hyörimässä että poika pääsee suorittamaan käsittelykoetta. :lol:

Re: A1-kortti

16.12.2012 4:08

Ehkä nyt kuiteski vittu joku lakasu kone :D mut kiitos vaa samasta mielikuvasta :D:D

Re: A1-kortti

16.12.2012 4:32

Kuka saatana lakaisee lunta? Vai jäätäkö ne lakaisee? Miksi sitä lunta pitää "lakaista" pois? Paremmin se lumi pitää kun peilijää.

Re: A1-kortti

16.12.2012 13:55

Älä multa kysy, edelleenkää minä en ole se, joka sitä vitun kässäriä pitää vaa mä sen ajan, toi oli vaa joku villi veikkaus... en sit tiiä millanen se todellisuudessa on...

E: Enkä ole ainoa siellä, siinä samassa pidetään myös mopokäsittelyjä.

Re: A1-kortti

16.12.2012 14:16

Ite kuulin ajo-opettajalta et joku oli vetäny täällä kässärin&inssin helmikuussa, eli vähintää saman verran lunta ku nyt. Tosin kyseessä oli joku joka harrasti vissii motokrossia tms. Välikelin piikit alle ja harjottelua nii kyllähän se siitä :D

Re: A1-kortti

16.12.2012 14:31

NaxHax kirjoitti:Älä multa kysy, edelleenkää minä en ole se, joka sitä vitun kässäriä pitää vaa mä sen ajan, toi oli vaa joku villi veikkaus... en sit tiiä millanen se todellisuudessa on...

E: Enkä ole ainoa siellä, siinä samassa pidetään myös mopokäsittelyjä.

Kirjottelehan tänne kässärin jälkee millasilla mestoilla se pidettii :D

Re: A1-kortti

16.12.2012 14:32

Miten välikelinpiikeillä sai ajaa kun ei ole ees lailliset? :lol:
E: Miiggaelille

Re: A1-kortti

16.12.2012 14:43

Ainii eipä tullu tota mielee :D

Re: A1-kortti

16.12.2012 15:41

Prätkä jätkä kirjoitti:Ja sitten mulle tuli pariviikkoa sitten uutta tietoa autokoulun kautta poliisilta, että faktatietoa on jo nyt se ajokorttiuudistus eli mikäli täyttää 18v 19.1.2013 jälkeen niin autokoulun kautta sitten joutuu isompaa prätkäkorttia hankkimaan, ei kelpaa edes se et teki/tekee ajokorttihakemuksen ennen tuota päivää :paha:

Eli kaikki jotka täyttää 18v ennen tuota 19.1.2013 päivää, niin hoitakaa äkkiä hakemukset kuntoon jos haluatte suorilta isomman prätkäkortin, itse en saa kun täytän vasta maaliskuussa ja vituttaa rankasti.


Infoksi nyt vielä kaikille että tuon kortin korottamiseen tarvitsee vain 5 ajotuntia ja 2 teoriatuntia autokoulun kautta. Ei tarvitse mitään koetta tehdä.

Re: A1-kortti

16.12.2012 16:27

Noniin, tänään synttärit :D huomenna olis teoriakoe.
Opetusluvilla vedetään, eli mitä kaikkia lappuja sinne nyt pitää ottaa mukaan? Ei oikein googlaamalla löytynyt selkeetä listausta. Opetuslupakortti jossa mainittu käydyt ajo- ja teoriatunnit sekä mopokortti? Muuta?

Entäs viime hetken vinkkejä kokeeseen? Ostettiin viikko sitte tuollanen ajokoe.fi harjottelupaketti ja varmasti on siitä ollut apua 8)

Re: A1-kortti

16.12.2012 20:45

Henkkarit, rahaa ja opetuslaput, noilla pärjää.

Ja rauhassa katot kuvat + vastaat mitä ekana mieleen tulee, niin hyvin menee, empimällä hermostut ja kusaset sitten hyvin varmasti, ainiin hengitä rauhassa ja yritä olla jännittämättä + vessakäynti ennen koetta on myös suositeltavaa.

Re: A1-kortti

17.12.2012 17:20

Huh läpi meni 8)

Virheitä kuvallisissa 6 ja sanallisissa 3, eli maksimimäärät :lol:

Re: A1-kortti

18.12.2012 18:21

:D aika tiukilta kävi, Itellä oli viime viikon perjantaina ja meni läpi: Kuvallisis 4 ja sanallisis 0, ja 2 kuvallisten virhettä tuli ihan oman hätäilyn vuoks :(

Re: A1-kortti

18.12.2012 23:22

Itellä kävi niin että vahingossa laitoin oikean vastauksen ja kirosin sitä siinä sitten että pitikin mennä vahingossa painamaan väärää nappulaa..

Kokeen päätyttyä (1 virhe kuvallisissa ja 1 sanallisissa) yllätyin että painoinkin vahingossa oikeaa :lol:

Re: A1-kortti

21.12.2012 0:02

:D huomen kässäri, sain tänää kuulla, että se on iha normi auratul parkkiksel, mutta me laitetaan sen open kaa sinne jotai jääsulatetta ja hiekkaa ja autokoulun kevaris on nastat ja niitten tehtävien nopeuksia tiputetaan, saa nähä mitä siitäki tulee :D