Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

24.6.2012 9:54

Extract´ kirjoitti:ärsyttää se kun meni toine lippa ihan tässä lähiaikoina paskaks... -50e

sama :D kolmas takalippa ja kolmas takarengas kiinni tälle keväälle :lol: :lol:

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

24.6.2012 22:28

Vois ostaa kolmannen, ja se kyllä vituttaa ku heität 45kmh vauheista ympäri ja takahäkki on solmussa ja vähä muutki, no nyt se on stunt look husse XD

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

24.6.2012 22:42

Ottaa päähän ku mutsil ois miu rahat mut se ei anna ostaa uutta putkee....

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

24.6.2012 23:19

Extract´ kirjoitti:Vois ostaa kolmannen, ja se kyllä vituttaa ku heität 45kmh vauheista ympäri ja takahäkki on solmussa ja vähä muutki, no nyt se on stunt look husse XD

Miten te saatte aina hussen takalipan paskaks ympärikeulimisessa? Ite oon keulinu hussen pari kertaa ympäri, ekalla kerralla jostai 60 vauhista ja lipan puoleenväliin kulumisjälet, ei muuta.

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

25.6.2012 1:21

ei oo menny ykskään "takalippa" paskaks ympärikeulitessa. Aina kun heittäny kilvelle nii kilventeline menny paskaks.

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

25.6.2012 9:43

En tiedä mutta eka kerran ku lokari hajos tänä keväänä niin oli asteet nollassa eli se varmaan vaikutti muovin taipuvaisuuteen, video tästä galleriassa :D

Ja toinen meni noh, en ihmettele että katkes kun 80km/h:sta alkoi pompottaa ja suoraan selälleen ja kyllähän se nyt katkeaa :lol:

Tossa vielä kuva jos näette? : http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4009_n.jpg

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

25.6.2012 10:18

Sehän on saatana melkeen kulunu puhki :lol:

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

25.6.2012 16:51

Reilun kolmen viikon inssijonot :itku:

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

25.6.2012 17:41

Jep, pk-seudulla on nyt mukavat jonot. Itteä vituttaa, kun varasin inssiä toissamaanantaina, niin sain ajan 4.7. Seuraavana päivänä kaverini varasi ajan ja sai ajan 27.6. eli viikkoa ennen minua :paha:

E: Ei päässy kaveri läpi, poliisi pysäytti inssissä ja oli tullu erinäköstä sählinkiä siinä.
Viimeksi muokannut AceFin päivämäärä 28.6.2012 20:19, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

26.6.2012 12:17

samuxd kirjoitti:
Extract´ kirjoitti:Vois ostaa kolmannen, ja se kyllä vituttaa ku heität 45kmh vauheista ympäri ja takahäkki on solmussa ja vähä muutki, no nyt se on stunt look husse XD

Miten te saatte aina hussen takalipan paskaks ympärikeulimisessa? Ite oon keulinu hussen pari kertaa ympäri, ekalla kerralla jostai 60 vauhista ja lipan puoleenväliin kulumisjälet, ei muuta.

Mun ei edes tarttenu keulia ympäri :D. Montulla, pehmeessä hiekassa, husse kaatu sellasest 2kmh:sta kyljelle ja lippa osu kivee. Naps meni poikki, penkin tyvestä :)

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

27.6.2012 0:05

Jo on kummia lippoja teillä. :D Ite oon raaputellu lippaa solmuun iha kulmilla ja pari kertaa ympärikin on menty, ei mitään. ;) Tahtoo vaan takavalon johdot kulua puhki.

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

28.6.2012 16:02

Oli hieno vetää Riihimäelle ja takasin ku vettä tuli kuin saavista kaatamalla, tyyliin vaakatasossa. Kenkiä myöten kaikki ihan läpimärkinä, tuli tosin todettua että noi ajokamat pitää tosi hyvin vettä.

Mutta kyllä Mito kestää :)

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

28.6.2012 17:08

Pasikiainen kirjoitti:Kenkiä myöten kaikki ihan läpimärkinä, tuli tosin todettua että noi ajokamat pitää tosi hyvin vettä.


Nyt kyllä puhuit itsesi pussiin. Vai enkö ymmärtänyt läppää?

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

28.6.2012 17:10

Et tainnut ymmärtää. Voihan ne ajokamat olla märkiä mutta sen alla olevat ei..

Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

28.6.2012 17:15

:lol: Voevoe teitä salapoliiseja. Mulla ei ole ajokenkiä: imevät vettä kuin seulat, hanskoista meni läpi, koska otin paksummat hanskat ja ne ei pitänyt sitä rankka sadetta. Sukat oli siis ihan läpimärät, kädet ranteisiin asti, ku se rupes vielä valumaan sinne takin sisään se vesi kun tuli niin hyvin vettä. Mutta siis esimerkiksi paita ei kastunut kun takki piti veden.


Fiilis oli toki kuin uitetulla koiralla.