Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Vakuutukset

28.2.2014 7:12

Itselläni kemmussa liikennevakuutus kesältä 700€, vielä ku siihen kaskon ottaa..

Re: Vakuutukset

28.2.2014 8:23

Joo MP puolella mainitsinkin, että pojat saanu kelkkahommissa aika miehisen kokoisia laskuja IF:ltä, vissiin vääränlaisia asiakkaita ollaan.

Mulla jammulle OP:ssä jotai hivenen alle viiden huntin täyskasko + liikenne.

Re: Vakuutukset

28.2.2014 12:27

Mulla yammu wr popissa n.600€ liikenne+täyskasko

Re: Vakuutukset

28.2.2014 16:57

Itellä kanssa OP ja siellä vähän yli 500 liikenne+täyskasko ja ensimmäinen pyörä omissa nimissä joten lähtöbonuksistakin lähettiin.

Re: Vakuutukset

18.3.2014 21:41

Täällä kanssa eka pyörä omissa nimissä ja vakuutus pohjolassa. Pelkkä liikenne vakuutus n.290€

Re: Vakuutukset

8.4.2014 0:40

Itellä POP vakuutuksessa 405€/v osakasko,Mihin sisälty palo,varkaus,eläin,ilkivalta,hinaus,oikeus ja vastuuturva. Aika pirun halpa jos en sanois.Lähitapiolalla kun kävin kysymässä osakaskoa täräyttää se virkailija mulle hunajaa kusien 1300€ tarjouksen..Siinä kohtaa tipahti leuka kohti lattiaa ja päässä pyöri vaan kaks sanaa.No kerroin avoimesti että toi hinta on aivan törkeää ryöstöä ja touhua vailla mitään järkeä..Mainitsin sille virkailijalle tosta popin vakuutuksesta niin alko naama punasena tarkastamaan onko siinä hinnassa joku virhe :lol: :lol: Ei enää lähitapiolaa.Moponkin kun viimetalvena mälläsin sain odottaa puoltoista kuukautta tapiolalta korvausrahoja.Vaihtamalla paranee!

Re: Vakuutukset

10.4.2014 16:06

Mistä oikein saatte noita alle 400€ vakuutuksia? Itse etsimässä 125cc Varedaroon vakuutuksia ja kaikki luokkaa 400-800€ jo pelkkä liikennevakuutus...

Kannattaako vakuutus muuten ottaa omiin vai isän nimiin? Onko varsinaista hyötyä kummastakaan vaihtoehdosta?

Re: Vakuutukset

10.4.2014 16:26

Allekirjoittaneella omilla nimillä, koska perheessä ei isoa pyörää ole tai tule olemaan. Kerrytän bonukset näiltä parilta vuodelta jatkoa ajatellen... Hintaero olisi ollut tuolloin muutama kymmenen senttiä vieläpä minun edukseni vrt isään, niin eipä tarvinnut kahdesti miettiä. :lol:

Re: Vakuutukset

23.6.2014 14:15

mitäs vakuutusyhtiö tykkäis, jos ajaisin kolarin piikillä, jota ei ole muutoskatsastettu esim.
-vannekoon muutoksen vuoksi (1.60x21", 2.15x18" --> 3.50x17", 5.00x17")
-alustan vaihto (teleskooppi keula ja progressiivinen takaiskari --> usd keula ja linkullinen haarukka säädettävällä iskarilla)
-jarrut (260/220mm, 2-mäntäinen etusatula --> 320/220mm, 4-mäntäinen etusatula)

et joutuuko silloin itse korvaamaan kaikki vahingot??

ja itselläni on siis pelkkä liikennevakuutus.

Re: Vakuutukset

1.10.2014 21:09

Osaisko joku antaa suuntaa minkä verran honda cbr 125 vm.2007 liikennevakuutus maksaa?

Re: Vakuutukset

2.10.2014 8:40

Tohon nyt on hankala sanoa mitään, hinnat näyttää vaihtelevan todella paljon vakuutusyhtiöiden välillä. Kannattaa soittaa niin saa yleensä aika nopeesti tarjouksen. Mutta sanoisin et muutaman satasen/vuosi siitä joutuu ainaki maksamaan.

Re: Vakuutukset

24.11.2014 20:52

Paljoha jammu wr:ään maksaa vakuutukset esim. Op:lla kun on täydet bonukset :s

Re: Vakuutukset

25.11.2014 1:47

Soittaa vakuutusyhtiölle ja kyselee. Vastaus tulee suht nopeeta. Tohon ei voi kukaan vastata täällä, ku hinnat erit jokaisella.

Re: Vakuutukset

30.11.2014 22:29

En tiedä nyt menikö oikeaan paikkaan. Ajoin tuossa kolarin reilu 2kk sitten viritetyllä kevarilla JOS minut todetaan syylliseksi kolarissa miten menee vakuutusyhtiön korvaus systeemi? Korvaavatko mitään vai voinko vaihtoehtoisesti pyörän saada itselleni? Vai enkö saa mitään? Pyörästä t-palat katki pumpuista en tiedä onko suorat etuvanne ihan palasina ja etukatteet lokari sun muut edestä rikki, rungosta en tiedä onko kierossa. Jos tämä helpottaa asian tulkintaa?

Re: Vakuutukset

28.7.2015 0:33

Tänne nyt eioo kukaa kirjotellu muttamutta: Jos ostan pyörän esim. lauantaina, enkä kerkeä hakemaan vakuutuksia paikallisesta konttorista, niin saanko ajaa vklp ja hakea vakuutukset maanantaina vai pitääkö oottaa maanantaihin ennenkuin pääsee ajamaan? Auttakaa vakuutuksista tietämätöntä :D