Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Puhetta renkaista

21.9.2013 18:18

K3du kirjoitti:Pitäs weärrään hommata takarengas ja michelinin pilot streettejä katellu, onko kelläään kokemuksia kyseisestä renkaasta?
Saa myös ehdottaa muita kumeja hintaluokassa noin 100€


Ajelin 2000km tollasel kunnes myin pyörän. Peruskumi, pitää kyllä hyvin nii kuivalla ku märälläkin. Kestää kulutusta kanssa kivasti. Kyllähän aikalailla useimmat renkaat pitää kun ne vain ensin lämpeävät :)

Re: Puhetta renkaista

21.9.2013 19:27

Mulla oli detsissä takarenkaana, ajoin pyörällä n. 2tkm enkä huomannut että rengas ois kulunut oikeestaan yhtään.

Re: Puhetta renkaista

22.9.2013 16:55

Käykö 2.50-12 renkaat masai db:seen ? Tarvis nastarenkaat hommata

Re: Puhetta renkaista

23.9.2013 21:53

Minkäslaiset nuo nappulat on ajaa asfaltilla kovemmissa vauheissa??

Re: Puhetta renkaista

23.9.2013 22:06

Riippuu minkälaiset nappulat, katunappuloista Bridgestone TW301/302 on hyvät ajaa pikitiellä ja monesti unohtaa että alla on katunappulat.

Re: Puhetta renkaista

24.9.2013 22:27

Hei! Jos joku tarttee smotovanteelle jokatien renkaita niin sava mc32 voin suositella, hauska ja pitävä asfaltilla, soralla voi painaa menee iha rajattomasti ja oompa tänään mettässäkin käynyt. Ymmärtääkseni on vieläpä kohtuuhintainen.
Märkäpidosta en vielä tiedä kun en ole uskaltanu märällä kokeilla rajoja :D Tähän mennessä oon suorastaan ihmetellyt että voiko tällaset renkaat olla ees olemassa. Ja ottakaa huomioon että mulla on n.3mm pintaa jälellä.

Re: Puhetta renkaista

24.9.2013 23:01

Noihan on nastarenkaat ainakin googlen perusteella :eek:

Re: Puhetta renkaista

25.9.2013 6:26

Saa niitä ilman nastoja. Pojalla oli tollaset mopossa ja samat havainnot, pätevä yleisrengas. Harmi ettei tee sitä rengasta leveämpänä.

Re: Puhetta renkaista

25.9.2013 14:16

Piikkin ihan riittävät koot, isompiin pärriin vähän kapeet noi 100/80 ja 130/70 :D

Re: Puhetta renkaista

30.9.2013 13:28

Hei! Nastoja tarttisin tohon mun talvipulkkaan. Smotovanteille siis. Onko kokemusta esim savan mc32 nastoista? Onko smotonastat liukkaat? Tietty nappulanastat etusijalla, durolla oli ilmeisesti hyviä? Saa tarjota yyveellä jos löytys halvalla hyväkuntosia!

Re: Puhetta renkaista

30.9.2013 18:36

Ei hyvät nuo savat jos et halua mennä perä loirossa joka mutkaan. Jäällä piti ihan hyvin, mutta kun vähänkään lunta tiellä niin lähti rengas hakemaan kokoajan.
Itse suosittelen Chen Shingin nastarenkaita.

Re: Puhetta renkaista

30.9.2013 20:00

TurboYhZ kirjoitti:Ei hyvät nuo savat jos et halua mennä perä loirossa joka mutkaan. Jäällä piti ihan hyvin, mutta kun vähänkään lunta tiellä niin lähti rengas hakemaan kokoajan.
Itse suosittelen Chen Shingin nastarenkaita.

Pitääkö nuo cheng shinin nastarenkaat nelari piikissä mitään? näyttää aika leluilta kevariin?

Re: Puhetta renkaista

30.9.2013 22:14

Ite suosittelen Duron nastarengasta varsinkin taakse, kun mulla semmonen on ollu viimeset kaks talvee alla :) Pitää hyvin melkeimpä joka paikassa hyvien nastojen ja kunnon kuvion ansiosta!

https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/2152 Tuommosesta renkaasta siis kyse.

Re: Puhetta renkaista

2.10.2013 0:43

Tuohan näyttää hyvältä! Meni itellä Husse vaihtoon ja uuden pärrän mukana tuli tommoset savan nastat, niin kattelin juuri, että eihän noi pidä mitään. Smotoille tarjonta on aika nihkeetä, mutta tommoset kun laittaisi alle, niin kehtais jopa kokeillakin talvella pöristelyä. Kaupungissa tosiaan suurin osa ajosta, niin toimii varmaan ihan hyvin, kun ei ome mitää ihan tajuttomia piikejä, mutta löytyy myös tuota nappulaa, niin pitää myös lumella. Näin ainakin kuvittelisin? Eikö hintakaan ole mahdoton, kun vertaa piikkirenkaisiin.

Re: Puhetta renkaista

2.10.2013 13:04

Juu hei nuo durot ehottomasti alle! Muistin että kaverilla oli mopossa tuollaset talvella ja ei sillä saanu lintaa heitettyy ku pito loppu vasta sitte ku oli pyörä kallistettu 45 asteen kulmaan. Ite vedin perus enskanappuloilla, onnistuu se niilläkin jos osaa linttailla ja varata jarrutusmatkaa. Hauskaahan se oli :D. Kevarii pakko saada jo kunnon renkaat :D