Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

23.8.2011 17:57

mittasin putken joka on paisarin ja änkänvälissä siis mulla on sellane 10cm kumiputki siinä koska siankelli ja arrowi ei mee yhtee ja sitte jotaki koitin säätää öljyvuotoon :s

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

24.8.2011 21:33

Mäntäsarja ja yläpään tiivisteet detsiin! (Eilen meni...) nyt pellaa taas :)

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

25.8.2011 16:22

Pitkän valon polttimo Mitoon :eek: Hintaan 12.50, olisin varmaan saanut puolet halvemmalla jos olisin tiennyt sen mallin, mutta MP-Racingistä menin ostamaan.

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

25.8.2011 19:32

Ketjut kiristetty ja jarrupalojen reunoja pyöristetty. Katsotaan nyt vielä vinkuvatko viikon päästä taas. Jos ulvovat niin minä ostan uudet EBC:n palat sinne tilalle (nykyiset jotkin SBS:t, mitä lie pilipali laatua).

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

25.8.2011 20:30

Millon SBSistä on pilipali laatua tullu? Minun käsityksen mukaan parhaimmistoa jarrupalojen saralla.

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

25.8.2011 20:37

Jaa-a, en tiedä sitten, oli pilipali-tavaraa tai ei niin vinkuvat sen verran rankasti, että itse en enää kuuntele. Pitää näköjään tarkastaa mistä peräisin nuo osat, jostakin muistan lukeneeni, että made in china-paloja, mutta muistin ilmeisesti väärin.

No EBC kuulostaa paljon tutummalta jo autopuoleltakin. Paloissahan ei muuta vikaa ole kuin, että ne huutavat aivan järjettömästi.

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

25.8.2011 21:33

SBS A.K.A. Scandinavian brake systems. Ei taia kiinalaista olla.. Itsellä on myös SBSsät jotka lopetti vinkumisen 1500 kilometrin jälkeen ja tyytyväinen olen ollu.

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

27.8.2011 20:36

Tuli vaihettuu vilkut pienempiin ja siirrettyy eri paikkaan :)

Ja tossa kuvaa vilkuista ja sijainnista Kuva

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

28.8.2011 23:42

Säätelin ja putsasin eilen kaasarin ja nakkasin Piperin kiinni.

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

29.8.2011 9:34

Ei ihan tänään, vaan vaihdoin kotkaan etujarrulevyn ja kunhan taas pääsen täältä koulusta pois niin vähän uusia tiivisteitä, takajarrulevy ja palat eteen ja taakse

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

30.8.2011 14:58

Laitoin xenonit kiinni 8)

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

30.8.2011 15:44

Tuli pestyä, vahattua ja kiilloteltua räsä :)

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

30.8.2011 17:58

Tuli tilattua Castrollia lootaan, 15p eturattaan, uuden tulpan ja polttimon eteen.
Lisäksi öljysin kytkinvaijerin ja metal polishit vanteisiin. Kyllä nyt passaa. :)

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

30.8.2011 18:42

Pistin Miton kasaan, ja tilasin tt-setin kaasariin. Vittu kun näistä prätkien myyjistä ei tiedä vaikka väittävät laittaneensa tt:ksi. Vituttaa.

Re: Tänään säädettyä/korjattua/huollettua/hankittua/ostettua

31.8.2011 16:51

eihän noi vanhanmallin mitot mitään tt-settiä kaasariin tarvi? :eek: sopivat suuttimet vain