Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 1:06

On tullu nähtyä bandidos pyssyn kanssa, tosin abcin parkkiksella, mutta tuli kyllä vaihettua tankkaus paikkaa ihan varmuuden vuoksi ku oli tuolla riksussa ja siellähä oli iso verilöyly joskus muutama vuosi sitten ku ammuskelivat.

E: Tää siis tapahtu viimevuonna.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 1:18

Dafuq? Melkosta touhua, täytyy sanoa. Meikäläinenkin olis kyllä liuennut paikalta melko haipakkaata vauhtia. :D

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 1:52

Juu, siinä oli pari karskia mustiin pukeutunutta bandidos äijää liivit päällä tupakalla ja siinä sitten osottelivat jotain ja sit yks kaveri nappas pistoolin esiin ja rupes esittelee sitä niille muille, siinä vaiheessa totesin et ehkä parempi lähteä jos rupeavat ammuskelemaan, täällä hyvinkäällä ei oo onneks pyssyt kourassa noita näkyny vaikka muuten ovatkin yleisiä katukuvassa.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 7:45

Mä kans menin kans ABC:lle keväällä yks päivä ja heti siihen mp-parkkiin tuli kolme harikkaa mun viereen, katoin että CMC:n liivit päällä niin menin takas pyörän luo ja Teboilille. ABC:llä muutenkin niin huonoa kahvia.. :lol:

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 10:07

Abc:n kahvi on oikeesti pahaa. :)

Maanantaiaamuna kaatosateessa klo 7.25 kun piti töihin lähteä sahaamaan. Sellasina hetkinä ei päässä pyöri mitään muuta kun kova ketutus. Silloin pyörästä oli myös pa-säädin tukossa ja kaasu hirtti, ajaminenkin oli täyttä tuskaa. Hyhhyh.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 12:30

jalkapyörä kirjoitti:noille amis pojille ois kiva joku "jäynä" tehdä, ovat niin kovia aina ja fiilis huipussa auton sisällä niin uskaltavat uhota kaikille. Taskusta joku oikean näköinen lelu ase ja ajaa liikkuvan auton vierelle ja osottelee ilmeet auto sisällä tämmösiä ---> :eek: :D tosin ei menis läpi perus kevaristilta, joku liivi mies HD:llansa ois hurjempi :D

Vähä OT:na, mut menkööt. Ukon kaveri oli viitise vuotta sitte menossa metästysmatkalle ni joku äijä hiilosti ja muuteki ajo vitumoisesti, ni auto ku oli vierellä, rullas ikkunan auki ja näytti revolverillä päähä, kuulemma oli toine vetäny liinat kii aika lujaa :lol:

En suosittele näyttämään asetta missään julkisesti, ainakaan osottelemaan ketään, nimittäin nykypäivänä ihmiset on helvetin arkoja tollaste kaa. Tulee paljo paskaa niskaa noist aseilla uhkailuista vaik ei ois oikeakaan.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 13:55

Niimpä. Pikkupojat leikki softiaseilla niin paikalle tuli kaksi poliisiyksikköä luotiliiveissä Helsingissä :D

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 16:11

Tähäntapaan: http://www.youtube.com/watch?v=iD0CeEcs1OA

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 16:54

Kolmetoista kirjoitti:Mä kans menin kans ABC:lle keväällä yks päivä ja heti siihen mp-parkkiin tuli kolme harikkaa mun viereen, katoin että CMC:n liivit päällä niin menin takas pyörän luo ja Teboilille. ABC:llä muutenkin niin huonoa kahvia.. :lol:

Sinällään mulle on ihan sama vaikka bandidos siellä olikin, mutta pistoolin kun näkee hämärähiipparilla niin ei huvita jäädä kattoo mitä se sillä tekee.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 17:04

Prätkä jätkä kirjoitti:Juu, siinä oli pari karskia mustiin pukeutunutta bandidos äijää liivit päällä tupakalla ja siinä sitten osottelivat jotain ja sit yks kaveri nappas pistoolin esiin ja rupes esittelee sitä niille muille, siinä vaiheessa totesin et ehkä parempi lähteä jos rupeavat ammuskelemaan, täällä hyvinkäällä ei oo onneks pyssyt kourassa noita näkyny vaikka muuten ovatkin yleisiä katukuvassa.

No jos bandidosin jannuja ovat olleen niin 95% tod näkösyydellä ovat olleet juuri samoja jannuja keitä näät hyvinkäälläkin.
Turhaan te liivimiehiä pelkäätte. Eivät he syyttä mitään oo tekemässä

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 17:09

Lähinnä vitsillä tuon kyllä sanoin :D Kerran ajoin jonkun pitkän letkan perässä, jossa oli jotain 10-12 HD:ta. Kattelin että mihinkä jäbät on matkalla, sitten ne pysähty johonki parkkipaikalle tienvieree ja kun olin vetämäs niitten ohitte niin jokaisella takin selkäpuolella lukee Cannonball MC. Katto mua vähän pitkään :lol:

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

11.7.2012 17:12

Voipi olla, ja emmä niitä pelkää niin kauan ku pysyy pyssyt piilossa, mut jos mä jonkun lapsenki haulikon kanssa nään ni en jää kyllä paikalle ihmettelee.

Toisin sanoen mä pelkään pyssyjä, en ihmisiä.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

12.7.2012 0:05

MiniMies kirjoitti:Ois näkemisen arvoinen kun joku kunnon mustiin pukeutunut prätkäjätkä vetää aseen esille :lol:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 75884.html Siinä sulle :)

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

12.7.2012 0:18

Poliisit tietävät pyörän tarkan kuutiotilavuuden ja valmistusmaan, mutta eivät merkkiä? :D

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

12.7.2012 0:24

Niinpä, ja aikasemmin tossa luki 600-hevosvoimainen :lol: