Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

9.5.2012 19:31

Eilen kun sähläsin hussen kanssa tallissa, niin yksi tärkeä mutteri lipesi kädestä ja katosi johonkin. Meni varmaan jonnekkin katteen ja rungon väliin, en löytänyt. Jouduin vaan lähtemään genericillä ideaparkkiin hakemaan vastaavaa, kun ei kotoa löytynyt. Sitä vitutuksen määrää kun koko homma menee aivan seinille. Nyt on osat kiinni ja hyvä meininki. Opetuslupakin on, mutta alkaa vissiin sataa ulkona. Mua se ei haittais, mutta faijaa ei paljo kiinnosta sateessa ajella. :(

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

19.5.2012 18:56

Ei ollu päällä mutta silti. AKWM päräyttää pihaan hussella. Ei iskeny ku pieni kahvakuume siinä vaiheessa :DD ja vitutus kun kortti varmaa 2-3vko päästä ja mitoki vielä iha osissa ja tällä hetkellä edistyny mihinkää suuntaan.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

19.5.2012 21:13

Ei mitään, mä tarjoon. :)

Mut ketutti kyllä ajella, kun hussen säädöissä vähän hakemista ja iski tommonen mysteeri-imuvuoto. :D Kaikki tuijottaa, että mitä helvettiä kun risteyksissä kierrokset karkaa taivaisiin. Tuosta.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

20.5.2012 0:37

Kannattaa selvittää heti se ettei oo imuvuotoo, ei oo kivaa ku leipoo pullia ;)

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

20.5.2012 0:42

Joo, en aja ennen kun saan fiksailtua ton. Faijakin lähtee sopivasti työreissulle, niin ei paljoa liikenteessä opetusluvin liikuskella.. ;(

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

20.5.2012 10:24

se kun laittaa vähän kaasua ja huomaa että levyjarrulukko on kiinni. Onneks jarrusatula säily ehjänä, kytkinkahvan päästä katkes vaan pallo... Miten voin onnistuu :D

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

20.5.2012 13:22

Se hetki kun husse lahoaa. Näin käy monesti, mutta viimeksi eilen kun penkin alta nousi valkoinen savu. Johdot siellä paloi kun oli tullut oikosulku. Ja sitä ennen kytkinvaijeri. Ja sitä ennen jännitteensäätimen johdot poikki, jne jne...

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

20.5.2012 14:44

Mulla ei onneks johdot oo lahonnu mistään, mutta vähän vituttaa kun eka vuos meni korjatessa kaiken näköstä hitaasti kuluvaa osaa ja nyt kun se on tikissään ja ne kaikki huolettomat kilsat edessä niin pitää myydä pois.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

23.5.2012 12:12

Eilen ysin aikaan kävin vielä ajamassa tonttia ympäri. 19 astetta lämmintä ja aurinko paistaa. Ette tiedä paljonko olis kuumottanut lähteä kylälle ajelemaan. Tuli sellanen fiilis, että oliko tämä opetuslupajuttu nyt sitten niin hyvä juttu. :D Ei auta muu kuin kärvistellä pari viikkoa vielä.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

23.5.2012 14:58

AKWM kirjoitti:Eilen ysin aikaan kävin vielä ajamassa tonttia ympäri. 19 astetta lämmintä ja aurinko paistaa. Ette tiedä paljonko olis kuumottanut lähteä kylälle ajelemaan. Tuli sellanen fiilis, että oliko tämä opetuslupajuttu nyt sitten niin hyvä juttu. :D Ei auta muu kuin kärvistellä pari viikkoa vielä.

Ootko muuten teoriakokeeseen varannut aikaa. Itellä olisi 4.6, nyt jo semi kuumotukset päällä, että meneekö läpi.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

23.5.2012 15:02

En oo. Mulla on älytön kuumotus meneekö mikään, varsinkaan inssi läpi. Kässäri on varmasti helppo, mutta mun paineensietokyvyllä mokaan varmaan senkin.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

23.5.2012 15:19

No tänään ajelin pakun peräs keskustas ylämäkeen ja jonku piikkikuskin (mopolla siis ajoin) pitää sitte änkee siihen mun jättämään turvaväliin...aikaahan se ei säästäny yhtään ku jäi sitte roikkuun sen pakun perään ja ohitti vielä juuri ennen suht jyrkän ylämäen huippua, joten jos sieltä olis tullu just silloin auto niin ei kovin kivaa jälkee ois tullu. Mut piti vähä päästä mopopojalle näyttään kuinka husse lähtee. Mikä ihme tällasia ihmisiä vaivaa :paha:

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

23.5.2012 15:25

Jonnemaisuus, eli tottakai kun pyörä kulkee täysii ni pitää myös ajaa täysii ja mopoja ei siedetä eli yksinkertasesti idiootteja liikenteessä.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

23.5.2012 15:47

Jotkut ne saa kiksejä mopon ohittelusta. Määkin luulin saavani, mutta kun pääsin tonne liikenteeseen ekaa kertaa, niin ei paljoa kiinnostanut. Joitain näköjään kiinnostaa. Tollasella ajotyylillä ei kuitenkaan pitkälle tule pääsemään.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

23.5.2012 16:21

Jotenki sama juttu mulla, ajattelin että kun kemmu tulee niin sitte vedetään koko ajan täyZii mutta, kuinkas kävikään, rauhallisesti on mukavampi ajella :D