Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

24.4.2012 12:56

Koska harjoituslupaa piti oottaa helsingin poliisilta noin kolme viikkoa, sit piti ajaa kuukausi sillä ennen kuin saa ajaa inssin, sitten olikin jo välillä nollassa ja ei annettu ajaa inssiä mahdollisen tien liukkauden vuoksi. :( Kyl mä ajattelin sen nyt ajaa loppuun just ton pikku-A kortin takia.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

24.4.2012 13:31

jokseenki lukenu tätäki topikkia ja katellu et porukkaa kuumottaa jos pösilö auto tulee vastaa, ajaa takana, tai on risteyksessä. noh sama ongelma itel ja vittumeisin on nuo uudet suojatie härpäkkeet jotka vilkuttaa sinistä jos joku o 15m säteellä siitä :D aina säikähdät iha perkeleesti jos vielä illal o kruisailemassa :D tosin vittumaisin hetki on se kun tulin tossa syksyllä kotio päin hussella, nätisti ajelin parkkipaikkojen läpi kohti tallia. noh siinä nousin pyörän päältä pois niin poliisi autohan se siinä mun kilvessä oli kiinni ja toinen poliiseista koputteli olkapäähän. kilvet mulukut sitte veivät ja meinasin sakot saada siitä ku kysäsin että miksei poliiseilla ollu valoja päällä? :D eli poliisit lähellä tai jossain on aina hiki selkäpinnassa/ seuraava sakko = kortti pois... hyvä tällee ku opiskelen logistiikkaa amikses...

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

24.4.2012 16:15

Voiko harkkalupia hakea eri kunnasta? Esim. jos Helsingin poliisilla viikkojen ruuhka harkkalupien myöntämisessä, voinko mennä naapurikuntaan hakemaan lupia?

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

24.4.2012 16:28

Pitäisi onnistua.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

24.4.2012 19:08

AceFin kirjoitti:Voiko harkkalupia hakea eri kunnasta? Esim. jos Helsingin poliisilla viikkojen ruuhka harkkalupien myöntämisessä, voinko mennä naapurikuntaan hakemaan lupia?

Kunhan on samaa poliisipiiriä niin voi eli esim. Hyvinkää ja Järvenpää on samaa, mutta Riihimäki ei. Eli kato poliisin sivuilta jos on uusimaan poliisipiiri niin heidän toimipisteet.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

24.4.2012 21:00

AceFin kirjoitti:Voiko harkkalupia hakea eri kunnasta? Esim. jos Helsingin poliisilla viikkojen ruuhka harkkalupien myöntämisessä, voinko mennä naapurikuntaan hakemaan lupia?

Muutenhan niit lupahakemuksia sais mistä vaan mutta jostain kumman syystä helsingis päätettii just viimevuonna lakkauttaa kyseinen toiminta malmin? tai jonkun asemalta, ja ainoa on kaartin poliisiasemalla nykyään. Varaudu sit jonoihin :s

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

24.4.2012 21:25

AKWM kirjoitti:Mulla on samanlainen tilanne. Tätä vitutuksen määrää, kun kylällä pörrää tällänen elävä moottoripyöräkatalogi vastaan ja minä ajan genericillä.. Tätä pahentaa vielä se, että täytin 16 jo kolme kuukautta sitten, eikä vieläkään ole mitään tapahtunut. Ja piikkiä olen kuumotellut yli vuoden. :(

No sä saat ajaa sentään genericillä. Mun pitää tyytyä apostolinkyytiin =D

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

24.4.2012 22:11

Mulle tuli harkkaluvat viime heinäkuussa kahessa päivässä? Ei ruuhkasta tietoakaan.
Ja kaartista hain :D

Vittumaisin hetki piikin päällä

24.4.2012 23:47

No täytyy sitten toivoo että tulee äkkiä.

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

27.4.2012 19:01

Kyl vittumaista on siinä vaiheessa ku huomaa että ympäri mennään.... :roll:

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

6.5.2012 19:33

-RiXu- kirjoitti:eihän noin saisi tehdä mutta jotkut kuskit on vaan niin ärsyttäviä että niille on pakko keksiä jotain kiusaa, paras oli kun kaks kaveria ajoi skootterilla ja autoilija ajoi kolmion takaa eteen niin että skootteripojat joutui jarruttamaan kunnolla, no sit ne skootteripojat meni sen auton ohi ja se skootterin kyydissä olija näytti persettä sille :D



HAHAHAHAHAHAHAHAHA REPESIN VITUN HUOLELLA XDD

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

7.5.2012 20:01

Kyllä se on se kun leviää kesken kauden ja saa taas ootella osasia hyvän tovin... :paha:

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

8.5.2012 8:53

SuperRKO kirjoitti:Kyllä se on se kun leviää kesken kauden ja saa taas ootella osasia hyvän tovin... :paha:

Nii ih...

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

9.5.2012 17:36

Ei varsinaisesti piikin päällä, mutta kun kaveri meni vääntämään läheltä piti-tilanteessa putken soikeeks, just alkaa hyvät kelit ja uuden putken ostoliike lupas aluks, että tiistaina tulee putki ja tänään soitin ja sanoi, että menee luultavasti ens viikkoon. Liikkeen nettisivuillahan lukee "nopea toimitus, 2-5 arkipäivää", joka on mennyt jo... Kuumottaa toi pyörä ihaan perhanasti, oikee huutaa että "aja nyt!!" :paha: Liikkehän siis on Örthen, suosittelen kaikille!

Sori avautuminen muttakun ottaa niin pahasti pannuun ja kahvakuume päällä :D

Re: Vittumaisin hetki piikin päällä

9.5.2012 19:30

8o
Viimeksi muokannut Jmst päivämäärä 11.5.2012 23:27, muokattu yhteensä 1 kerran